eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkPrace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-647-08-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14cd4297-7ff5-44f4-bd45-e1e66c54c0bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026947/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Prace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206676

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2611.12.2025.mw

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zachodni krużganek wraz z podcieniem, piętrem oraz elewacją, a także pomieszczenia komnat dostojników zlokalizowane w zachodnim skrzydle Zamku Wysokiego.
2. Planowane prace mają na celu poprawę stanu zachowania obiektu zabytkowego, a także wyeksponowanie warstw o potencjale historycznym.
3. Prace zostaną przeprowadzone w oparciu o programy prac konserwatorskich, które posiadają dwie odrębne decyzje administracyjne na ich przeprowadzenie.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określają następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa – krużganki Zamku Wysokiego tj. :
a) inwentaryzacja,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
- załącznik nr 1 do SWZ,
2) Program Prac konserwatorskich – krużganki Zamku Wysokiego – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Program Prac konserwatorskich – komnaty dostojników – załącznik nr 3 do SWZ,
4) Przedmiar prac – załącznik nr 4 do SWZ,
5) Opis przedmiotu zamówienia – doszczegółowienie (Wytyczne) – załącznik nr 5 do SWZ, załącznik nr 1 do Umowy,
6) Projekt umowy – załącznik nr 6 do SWZ,
5. Przedmiary robót przekazane Wykonawcy samodzielnie nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają wyłącznie charakter poglądowy i stanowią materiał pomocniczy, który należy interpretować łącznie z pozostałą częścią opisu przedmiotu umowy.
6. Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie na obiekcie czynnym turystycznie, i z uwagi na ten fakt należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych tak, by nie kolidowały z jego normalną pracą podczas odwiedzin turystów. Z tego tytułu Wykonawca winien zabezpieczyć drogi komunikacyjne i transportowe na obiekcie, ze szczególnym uwzględnieniem tras turystycznych i dojazdów dla samochodów. Podczas realizacji robót objętych przedmiotem umowy, Wykonawca musi zapewnić całkowite bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu.
7. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w dokumentacji projektowej) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

II WIZJA LOKALNA:
1) Zamawiający informuje o możliwości wzięcia udziału w wizji lokalnej. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne – udział w wizji lokalnej nie jest warunkiem złożenia oferty w postępowaniu, a brak odbycia wizji nie będzie skutkował odrzuceniem oferty.
a) WIZJA LOKALNA:
i. termin przeprowadzenia wizji lokalnej: 07.05.2025 r. rozpoczęcie wizji lokalnej nastąpi o godzinie 8:00 (rozpoczęcie wizji lokalnej),
ii. miejsce spotkania – przy bramie głównej Zamku w Malborku przy ulicy Starościńskiej 1, 82-200 Malbork,
iii. osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie wizji lokalnej – Członkowie komisji przetargowej tj. Patrycja Głuszko Przewodniczący Komisji, Mariusz Winnicki Z-ca Przewodniczącego Komisji, Paweł Pronobis Członek Komisji, Malwina Wiśniewska Sekretarz Komisji. Wizja lokalna odbędzie się w składzie co najmniej 3 osobowym,
iv. Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązani są do zgłoszenia uczestnictwa za pośrednictwem adresu e-mail: zamowienia@zamek.malbork.pl do dnia 07.05.2025 r. do godz. 7:00. W zgłoszeniu o zamiarze wzięcia udziału w wizji lokalnej (wzór zgłoszenia udziału w wizji lokalnej stanowi załącznik nr 14 do SWZ) należy podać:
- nazwa i adres siedziby Wykonawcy,
- NIP i REGON firmy (Wykonawcy),
- e-mail na który mogą być przesyłane informacje związane z wizją lokalną,
v. osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie wizji lokalnej odpowiadają wyłącznie za czynność oprowadzenia Wykonawców w budynku i nie będą udzielać informacji związanych z przedmiotem zamówienia. Wszelkie pytania związane z postępowaniem należy składać za pośrednictwem „Platformy” (strony prowadzonego postępowania) w terminie przewidzianym na zadawanie pytań,
vi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu uczestnikom kosztów udziału w wizji lokalnej w tym dojazdu do miejsca wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212354-2 - Roboty budowlane w zakresie zamków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2178330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3610100,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2178330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Gorek Restauro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gorek Restauro Spółka komandytowo-akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242630894

7.3.3) Ulica: Ruskowy Bród 79 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2178330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.