Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00211052/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi składu, druku i dystrybucji publikacji wydawanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności w roku 2024 i 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT DZIEDZICTWA SOLIDARNOŚCI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384288259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targ Drzewny 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-886
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ids1980.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ids1980.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66eb82c3-cfd8-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi składu, druku i dystrybucji publikacji wydawanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności w roku 2024 i 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66eb82c3-cfd8-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008047/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi składu, druku i dystrybucji publikacji wydanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności w roku 2024 i 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM.271.61.2023.DA
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 312000
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia bazowego jest usługa składu, druku i dystrybucji publikacji wydawanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Udzielanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, poprzez przekazanie Wykonawcy wybranemu w postępowaniu zleceń jednostkowych.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (dalej OPZ)
Faktyczna liczba zleceń, nakład oraz rodzaj publikacji zależeć będzie od wysokości budżetu przeznaczonego na usługi drukarskie i pokrewne, terminów realizacji usług graficznych i składu oraz aktualnych potrzeb Zamawiającego.
W przypadku zmiany planu finansowego jednostki, budżet zadania może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację usług w trakcie trwania umowy ramowej, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o zawarcie stosownego aneksu do umowy ramowej, zwiększającego całkowitą wartość umowy, jednak nie więcej niż o 10 % pierwotnej wartości umowy.
Zamawiający określa szacunkową ilość planowanych zleceń jednostkowych:
– od 1 do 6 zleceń, które będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy, do dnia 31.12.2024 r.
- od 1 do 5 zleceń, które będą realizowane od 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2025 r.
Minimalna gwarantowana wartość planowanych zleceń w trakcie całej umowy ramowej: min. 2 zlecenia o łącznej wartości min.: 80 000,00 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531201173
7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne"
- "Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek)"
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Organizacja techniczna strefy Pomorza Zachodniego podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2025
- Usługi drukowania
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.