eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych
i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli
i motorowerów (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amuzyk@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych
i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli
i motorowerów (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e371c9-d626-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WSO.271.4.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 842575,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich Referatu Rejestracji Pojazdów.

2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

3. Dostawa tablic obejmuje:
- tablice samochodowe: zwyczajne, zwyczajne dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem, zmniejszone, zmniejszone dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem, indywidualne, indywidualne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem, zabytkowe, dyplomatyczne, profesjonalne, tymczasowe (jedno i dwurzędowe), tymczasowe zmniejszone; - tablice motocyklowe: zwyczajne, zwyczajne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem indywidualne, indywidualne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem zabytkowe, dyplomatyczne, profesjonalne, tymczasowe;
- tablice motorowerowe: zwyczajne, zwyczajne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem, tymczasowe, dyplomatyczne, profesjonalne, zabytkowe.

Wymiary tablic rejestracyjnych:
samochodowe jednorzędowe – 520×114 mm
samochodowe dwurzędowe – 305×214 mm
samochodowe zmniejszone – 305×114 mm
motocyklowe – 190×150 mm
motorowerowe – 140×114 mm


4. Zamówienie należy wykonywać zgodnie z warunkami określonymi w przepisach szczegółowych, to jest w:
1) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm. ),
2) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1885 z późn. zm.),
3) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547),
4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 z późn. zm. ).
W przypadku zmian w przepisach lub ustanowienia nowych wykonawca zobowiązany jest do dostosowania przedmiotu zamówienia do aktualnych aktów prawnych.

5. Liczbę zamawianych tablic określa się na 43200 sztuk (szacowana ilość). Zamówienie będzie realizowane według potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy tj. do kwoty 1 036 368,00 zł brutto, przy czym Zamawiający gwarantuje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 40% maksymalnej nominalnej wartości umowy.

6. Zamawiający sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość dostawy (rodzaj i ilość tablic, które należy dostarczyć) określonej w zamówieniu.

7.Zamawiający zleca wykonanie tablic rejestracyjnych seryjnych, wtórników, dodatkowych tablic rejestracyjnych do oznaczania bagażnika oraz zamawianych jednostkowo w zależności od potrzeb Urzędu – każdorazowo zleconych zamówieniem.
Wykonawca będzie dostarczał przedmiotowe tablice oraz odbierał tablice przeznaczone do złomowania zgodnie z protokołami przekazania przygotowanymi przez Wydział Spraw Obywatelskich Referat Rejestracji Pojazdów. Odbiór tablic rejestracyjnych powinien odbywać nie rzadziej niż raz na 14 dni (w godzinach pracy Urzędu), a sposób ich kasacji winien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

8. Tablice dostarczone w ramach dostawy muszą być pakowane w pudłach tekturowych, na których należy umieścić nazwę producenta oraz ilość i zakres tablic rejestracyjnych, w paczkach nie większych niż 50 szt. (25 kompletów w przypadku 2 szt. tablic o tym samym numerze). Tablice muszą być odpowiednio zabezpieczone w folię przed uszkodzeniem (zarysowaniem, obiciem lub zniekształceniem) oraz przed ingerencją osób niepowołanych. Wykonawca zaopatrzy każdą z dostaw w list przewozowy lub inny dokument określający dokładnie zawartość dostawy, przede wszystkim numery serii oraz indywidualne numery tablic i ich wtórników oraz podpisze go potwierdzając tym zgodność dostawy z zamówieniem.


9.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice rejestracyjne seryjne do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w godzinach pracy urzędu).
Dostawa wtórników, dodatkowych tablic rejestracyjnych do oznaczania bagażnika jak również tablic zamawianych jednostkowo na indywidualne żądanie zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z przedstawioną deklaracją ofertową. Dostarczanie zamówionych tablic rejestracyjnych nastąpi każdorazowo na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostarczanie, wnoszenie i wynoszenie tablic do/z pomieszczeń Wydziału Spraw Obywatelskich Referatu Rejestracji Pojazdów, odbiór, złomowanie jak również zabezpieczenie pojemników do składowania tablic winny być wkalkulowane w cenę oferty.

10. Miejscem dostawy i odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych jest siedziba Wydziału Spraw Obywatelskich Referatu Rejestracji Pojazdów Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21.

11. Użyte do produkcji tablic materiały muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być zgodne z polskimi przepisami i normami.

12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na dostarczone tablice trzech lat gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty wykonania czynności urzędowej polegającej na wydaniu tablicy rejestracyjnej klientowi Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.

13. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić aplikację służącą do zdalnego zamawiania tablic rejestracyjnych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz dokonywać bieżącej aktualizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
13.1. Zamawiający upoważni 5 pracowników mogących realizować zamówienia tablic rejestracyjnych, a Wykonawca przeszkoli ww. osoby w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotowej aplikacji w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy.
13.2 Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie następujących funkcjonalności:
13.2.1. Możliwość tworzenia zamówień na wszystkie wymagane rodzaje tablic rejestracyjnych, również wtórniki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 31 sierpnia 2022 r. (Dz. U. z 2022r. poz. 1847 z późn. zm.). Realizacja zamówień powinna odbywać się za pomocą prostego i intuicyjnego formularza. Zamawiający powinien mieć możliwość wydruku składanego zamówienia, wydruku poprzednich zamówień, pobrania danych zamówień do arkusza kalkulacyjnego.
13.2.2. Elektroniczna akceptacja zamówień wraz z możliwością wysyłki zamówień drogą elektroniczną.
13.2.3. Automatyczna weryfikacja wyróżników i numerów już wykorzystanych z opcją zabezpieczającą przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami), śledzenia jakie numery były już zamówione, jak równie winna uniemożliwić powtórne zamówienie tych samych numerów tablic seryjnych za wyjątkiem
wtórników tablic rejestracyjnych.
13.2.4. Ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy.
13.2.5. Umożliwienie „filtrowania” zamówień na tablice rejestracyjne – z określeniem na jakim etapie
przetwarzania znajduje się zamówienie.
13.2.6.Umożliwienie odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie, którego została ona zamówiona – dotyczy tablic seryjnych, jak również wtórników.
13.2.7. W przypadku problemów i usterek w prawidłowym funkcjonowaniu aplikacji Wykonawca zobowiązuje się usunąć problem/usterkę w terminie do 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. W okresie usuwania problemu/usterki Zamawiający będzie dokonywał zamówień telefonicznie lub pocztą elektroniczną na numer i adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę.
13.2.8. Uzupełnienie każdorazowo w przypadkach określonych w pkt 17.2.7 w aplikacji zamówień złożonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTAB Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1036368 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2027-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana cena ofertowa netto 20,62 zł dotyczy 1 szt. tablicy rejestracyjnej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.