Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213003/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00230732/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00243588/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TATRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chramcówki 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182017100
1.5.8.) Numer faksu: +48 182017104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tatry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.tatry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-tatry.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-tatry/demand/208674/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2236b938-8b8b-4519-a091-8d7cfe543e64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045284/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4005019,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem przy ulicy Chramcówki 15 wraz z zagospodarowaniem terenu – etap I.
2. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w zakresie:
1) Robót wykończeniowych pomieszczeń na poziomie -2 piwnice, które obejmują:
a) roboty ziemne i wykopy oraz rozbiórki i wymianę stolarki zewnętrznej,
b) roboty rozbiórkowe i demontażowe,
c) roboty budowlano-montażowe,
d) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
e) tablice rozdzielcze i linie WLZ,
f) trasy kablowe,
g) instalację gniazd wtyczkowych i siłowa,
h) instalację oświetlenia podstawowego i awaryjne,
i) instalację odgromową i wyrównania potencjałów,
j) instalację SSP,
k) instalację oddymiania,
l) system sygnalizacji włamania i napadu – SSWiN,
m) system okablowania strukturalnego – LAN i telefonicznego,
n) system monitoringu wizyjnego – CCTV,
o) instalację wodociągową, hydrantową i ciepłej wody użytkowej,
p) instalację kanalizacyjną,
q) instalację centralnego ogrzewania,
r) ciepło technologiczne do centrali wentylacyjnej,
s) instalację wentylacji mechanicznej,
t) roboty wykończeniowe wewnętrzne,
u) wyposażenie pomieszczeń na poziomie -2 piwnice.
2) Malowanie na poziomie parteru: korytarza, holu i wewnętrznej klatki schodowej.
3) Robót na zewnątrz budynku, które obejmują:
a) wykonanie murów oporowych do wjazdu do garażu,
b) wykonanie drogi dojazdowej do garażu,
c) wykonanie robót ziemnych przy odkrywaniu fundamentów,
d) skucie tynków cementowych,
e) wykonanie nowych tynków cementowych wodoodpornych,
f) wykonanie izolacji przeciwwodnej na ścianach zewnętrznych piwnic,
g) wykonanie drenażu i kanalizacji deszczowej,
h) zasypaniu wykopów,
i) wywóz nadmiaru gruntu.
4) Przebudowy istniejącego utwardzenia miejsc postojowych, która obejmuje wykonanie:
a) rozbiórek: nawierzchni terenu, wjazdu i wiaty garażowej,
b) podbudowy placu,
c) obramowania placu,
d) nawierzchni utwardzonej placu,
e) ogrodzenia,
f) dostawy i montażu wiaty śmietnikowej,
g) robót ziemnych,
h) prac porządkowych,
i) urządzenia zieleni,
zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwanej dalej „STWiORB” stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Ponadto zamawiający zastrzega, że po wykonaniu robót określonych powyżej wykonawca jest zobowiązany do wykonania:
5) Wymaganych przepisami pomiarów prób i sprawdzeń oraz inwentaryzacji powykonawczej w zakresie wszystkich wykonanych robót.
3. Z uwagi na fakt prowadzenia robót w czynnym obiekcie zamawiający zastrzega, że wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót objętych zamówieniem jest zobowiązany do:
1) Opracowania i dostarczenia zamawiającemu harmonogramu realizacji robót. Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Naczelnikiem Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Zakopanem przed rozpoczęciem wykonywania prac tak, aby podczas realizacji robót – nie powodować nadmiernych uciążliwości dla funkcjonowania Urzędu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera:
1) Dokumentacja techniczna – załącznik nr 7 do SWZ;
2) STWiORB – załącznik nr 8 do SWZ – w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ.
5. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisach przedmiotowej SWZ w tym dokumentacji technicznej występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Celem niniejszego postępowania jest uzyskanie efektu końcowego w postaci robót budowlanych o określonej w SWZ funkcjonalności i przeznaczeniu, a nie wykonanie ich przy użyciu materiałów i urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31524120-2 - Oświetlenie sufitowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4156320,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5890248,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4156320,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM Inwest Rafał Golonka Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 122748273
7.3.3) Ulica: Kościelna 59b
7.3.4) Miejscowość: Zaskale
7.3.5) Kod pocztowy: 34-424
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4156320,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- "Obsługa administracyjno-finansowa projektu "Digitalizacja i udostępnienie zbiorów Muzeum Tatrzańskiego"
- Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Remont 4 mostów w Dol. Strążyskiej
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą urządzeń dla TPN przez okres 24 miesięcy.
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia 01 września 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku" - z podziałem na 6 części.
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa powłok malarskich konstrukcji stalowej zadaszenia Stadionu Miejskiego w Białymstoku
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kobiór w 2025 roku
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.