Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00260919/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Część nr 1
Wykonanie dok. projekt. (....) termomodernizacji bud. SP. nr 2
Część nr 2
Wykonanie dok. projekt. (...) termomodernizacji bud. SP. nr 4 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część nr 1Wykonanie dok. projekt. (....) termomodernizacji bud. SP. nr 2
Część nr 2
Wykonanie dok. projekt. (...) termomodernizacji bud. SP. nr 4 (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97fbf159-c58a-4184-a3be-f0f50c8719ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048617/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wykonanie dokumentacji projektowej,STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2
1.3.13 Wykonanie dokumentacji projekotwej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2025.ED
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 pn. „Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych w Gminie Zawiercie”.Dokumentacja projektowa ma zawierać wszelkie uzgodnienia, zgody, załączniki niezbędne dla uzyskania przez Gminę na jej podstawie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót.
1. Stan istniejący:
Budynek szkoły podstawowej nr 2 położony w Zawierciu przy ulicy Niedziałkowskiego 21 w Zawierciu, zlokalizowany jest na terenie działki nr ew. 16/1 km. 33, będącej własnością Gminy Zawiercie.
Powierzchnia działki 16/1 – 0,7227 ha.
Powierzchnia zabudowy – 1 100 m2.
Powierzchnia użytkowa ogólna – 2 800 m2.
Powierzchnia użytkowa poszczególnych kondygnacji – zgodnie z inwentaryzacją (brak danych), budynek dwupiętrowy.
Kubatura budynku – 17 100 m3 .
Rok budowy – 1907r.
Budynek wpisany do Rejestru Zabytków prowadzonego przez Śląskiego Konseratora Zabytków w Katowicach.
Budynek wolnostojący zlokalizowany przy ulicy Niedziałkowskiego 21.
Fundamenty budynku wykonane są z kamienia na zaprawie cementowej.
Ściany wykonane są z cegły klinkierowej.
Stropy budynku są kolebkowo ceglane, żelbetowe, klein, drewniane.
Dach to więźba drewniana, pokrycie stanowi blacha trapezowa powlekana farbą.
Rynny oraz rury spustowe wykonane są z blachy ocynkowanej.
Tynki wewnętrzne są wapienne, zaś elewacja zewnętrzna wykonana jest z cegły klakierowanej.
Stolarka drewniana.
Posadzki w budynku wykonane są z płytek kamionkowych, PCV, położone jest również parkiet, lastriko oraz wykładziny.
Budynek jest wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną, telefoniczną, odgromową gazową oraz CO - zasilanie z ciepłowni PEC.
2. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
Niezbędny zakres prac projektowych powinien wynikać bezpośrednio z opracowanego audytu energetycznego a w szczególności z:
opisu stanu istniejącego budynku (inwentaryzacje budynku) - w tym analizy stanu technicznego budynku, jego parametrów energetycznych oraz dotychczasowego zużycia energii,
propozycji działań modernizacyjnych - w tym wyboru materiałów, technologii oraz instalacji, które zostaną zastosowane w celu zwiększenia efektywności energetycznej budynku. Może to obejmować m.in. izolację termiczną dachu, ścian i podłóg, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na bardziej energooszczędne, modernizację instalacji grzewczej,
montażu odnawialnych źródeł energii.
szacunkowego kosztu inwestycji - czyli kosztu wykonania poszczególnych działań modernizacyjnych.
W ramach prac projektowych należy określić niezbędny zakres prac remontowych, przebudowy w szczególności dla:
dostosowania strefy wejściowej obiektu, parteru i pierwszej kondygnacji budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez np. montaż pochylni lub podnośników schodowych,
prac remontowych elewacji zewnętrznej, dachu i schodów zewnętrznych z uzgodnieniem ich zakresu i dobranych materiałów z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej (z uwzględnieniem wymiany istniejącego oświetlenia na nowe oświetlenie typu LED), wykonanie nowej wewnętrznej instalacji c.o oraz c.w.u. wykonania nowej wewnętrznej instalacji wentylacji (rekuperacji), wykonanie instalacji odgromowej,
przebudowy/dobudowy przewodów wentylacyjnych,
wykonania ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją budynku (strychu),
poprawy efektywności energetycznej budynku poprzez wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na energooszczędną, wykonanie ocieplenia przegród zewnętrznych w tym stropów.
wydzielenia przeciwpożarowego klatek schodowych,,
odpowiedniego zabezpieczenia ppoż.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, zawierającej w szczególności :
1) projekt budowlany pełnobranżowy (PZT,PAB,PT w 6 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) - który należy wykonać zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1679), wraz z kompletem niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę załączników, t.j.: opiniami, uzgodnieniami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, mapą do celów projektowych jeżeli konieczna;
2) projekt wykonawczy pełnobranżowy (w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) - który należy sporządzić zgodnie z wymogami rozp.Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczeg. zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego , w sposób umożliwiający realizację zadania zgodnie z wymogami prawa budowlanego. Projekt wykonawczy stanowi uzupełnienie i uszczegółowienie projektu bud. w zakresie i stopniu dokładności niezbędnych do sprawdzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych. Każde rozwiązanie powinno być opisane i narysowane w dost.do projektu budowlanego, opracowanie powinno obejmować rozwiązania wszystkich spraw istotnych z punktu widzenia Inwestora - Zamawiającego, przyszłego Wykonawcy robót, instytucji i osób uzgadniających oraz wszystkich innych zainteresowanych;
3) przedmiar robót (w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej), przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis ze wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych i obmiaru robót, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podst. oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w rozp. Ministra Roz. i Techn. z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz PFu;
4) kosztorys inwestorski (w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej), który należy wykonać zgodnie z rozporz.Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ;
5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektr.), przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów bud oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzgl. wymagania okr. w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Techn. z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji tech.wykonania i odbioru robót budowlanych oraz PFu (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454);
6) audyt energetyczny w 2 egzemplarzach, 1 egzemplarz w wersji elektr..
7) wielobranżowe inwentaryzacje do celów projektowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej analizy stanu istniejącego i wykonania przedmiotu zamówienia – 2 egz.,
8) mapę do celów projektowych dla ww. budynków w przypadku konieczności dla dokonania skutecznego zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę – 6 egz.,
9) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia dla ww. budynków w przypadku konieczności prowadzenia prac termomodernizacyjnych z zajęciem pasa drogowego w – (3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej).
4. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ( art. 100 ustawy Pzp):
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał dokumentację projektową z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Zgodnie z art. 100 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać akty prawa Unii Europejskiej, z których wynikają wymagania, o których mowa w art. 100 ust. 1 tejże ustawy, a w przypadku gdy dla przedmiotu umowy nie ma takich przepisów, winien złożyć oświadczenie informujące o ich braku.
Wykonawca opracowując dokumentację projektową winien ją dostosować do wymagań dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) oraz ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1440).
5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
6. Gwarancja:
Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową. Strony jednocześnie zgodnie rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na wykonaną dokumentację, w ten sposób, że obejmują nią okres odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu gwarancji jakości za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji projektowej albo Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości na okres od daty rozpoczęcia realizacji inwestycji do daty przypadającej na miesiąc po zakończeniu okresu gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych objętych niniejszą umową, w przypadku przystąpienia Zamawiającego do realizacji inwestycji - w zależności od tego, który okres będzie dłuższy.
(...)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 74666,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część nr 2: Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 4 pn. „Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych w Gminie Zawiercie”.Dokumentacja projektowa ma zawierać wszelkie uzgodnienia, zgody, załączniki niezbędne dla uzyskania przez Gminę na jej podstawie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót.
1. STAN ISTNIEJĄCY:
Budynek szkoły podstawowej nr 4 położony w Zawierciu przy ulicy Powstańców Śląskich 18
w Zawierciu, zlokalizowany jest na terenie działki nr ew. 38/1 km. 53, będącej własnością Gminy Zawiercie.
Powierzchnia działki 38/1 – 0,9951 ha.
Powierzchnia zabudowy – 1060 m2.
Powierzchnia użytkowa ogólna – 2078 m2.
Kubatura budynku – 11 960 m3.
Rok budowy – część 1912r., część 1965r.
Budynek dwukondygnacyjny (parter i piętro).
Budynek wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków.
Budynek wolnostojący przy ul. Powstańców Śląskich. Składający się z dwóch części „starej”,
której budowa została ukończona w 1912 roku oraz części „nowej”, której budowa została ukończona w 1965 roku.
Fundamenty w części „starej” wykonane z cegły, w części „nowej” wykonane z żelbetu.
Ściany w części „starej” wykonane z cegły, w części „nowej” z pustaków, cegły oraz żelbetu.
Stropy w części „starej” wykonane z pustaków stropowych akerman, w części „nowej” z żelbetu.
Dach w części „starej” wykonany jest z więźby dachowo drewnianej, pokrytej blachą trapezową, powlekana farbą, część „nowa” wykonana z płyt prefabrykowanych pokrytych papą. Tynki w obu częściach są cementowo wapienne. Stolarka w obu częściach jest drewniana.
Posadzki w obu częściach wykonane są z płytek kamionkowych, lastriko, położone są również parkiety i podłogi drewniane. Oba budynki posiadają instalacje elektryczną, wodno - kanalizacyjną, CO, odgromową oraz telefoniczną.
Budynki wymagają generalnego remontu w zakresie:
Poszycia dachowego wraz z orynnowaniem na całej części budynku:
- wykonania czyszczenia i konserwacji rynien, w której występują nieszczelności,
- uzupełnienia mocowania pokrycia dachu nad salą gimnastyczną,
- rozebrania komina ponad dachem na starej części.
Pomimo doraźnych remontów dach nadal przecieka, co powoduje zalewanie klas w deszczowe dni.
Pokrycie dachowe z blachy wymaga konserwacji, występują przecieki przez dach i zamykanie więźby dachowej oraz deskowania.
Instalacji elektrycznej: budynek szkoły wymaga kapitalnego remontu instalacji elektrycznej lub całkowitej wymiany (instalacja elektryczna w większości jest aluminiowa co przez utlenianie powoduje częste awarie).
Wejścia do szkoły: główne wejście do szkoły wymaga wymiany drzwi wejściowych oraz wymiany płytek na schodach przed szkołą.
Oświetlenia: generalnej wymiany źródła światła wymagają wszystkie pomieszczenia w szkole (oświetlenie jest starego typu lampy jarzeniowe).
Wentylacji: do wymiany jest cały system wentylacyjny.
Elewacji: czyszczenia elewacji budynku (północna elewacja pokryta jest glonami).
2. ZAKRES ZAMÓWIENIA
Niezbędny zakres prac projektowych powinien wynikać bezpośrednio z opracowanego audytu energetycznego, a w szczególności z:
opisu stanu istniejącego budynku (inwentaryzacje budynku) - w tym analizy stanu technicznego budynku, jego parametrów energetycznych oraz dotychczasowego zużycia energii,
propozycji działań modernizacyjnych - w tym wyboru materiałów, technologii oraz instalacji, które zostaną zastosowane w celu zwiększenia efektywności energetycznej budynku. Może to obejmować m.in. izolację termiczną dachu, ścian i podłóg, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na bardziej energooszczędne, modernizację instalacji grzewczej,
montażu odnawialnych źródeł energii,
szacunkowego kosztu inwestycji - czyli kosztu wykonania poszczególnych działań modernizacyjnych,
analizy opłacalności - ocenę kosztów inwestycji w stosunku do oszczędności wynikających z redukcji kosztów eksploatacyjnych związanych z ogrzewaniem i chłodzeniem budynku.
W ramach prac projektowych należy określić niezbędny zakres prac remontowych, przebudowy w szczególności dla:
dostosowania strefy wejściowej obiektu, parteru i pierwszej kondygnacji budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez np. montaż pochylni lub podnośników schodowych,
prac remontowych elewacji zewnętrznej, dachu i schodów zewnętrznych z uzgodnieniem ich zakresu i dobranych materiałów z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonania nowej wewnętrznej instalacji c.o oraz c.u.w. , wykonania nowej wewnętrznej instalacji wentylacji, wykonania instalacji odgromowej,
przebudowy/dobudowy przewodów wentylacyjnych,
wykonania ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją budynku,
poprawy efektywności energetycznej budynku poprzez wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na energooszczędną, wykonanie ocieplenia przegród zewnętrznych, w tym stropów,
odpowiedniego zabezpieczenia ppoż.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, zawierającej w szczególności :
1) projekt budowlany pełnobranżowy (PZT,PAB,PT w 6 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) - który należy wykonać zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu bud. wraz z kompletem niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę załączników, t.j.: opiniami, uzgodnieniami, porozumieniami i pozwoleniami (w tym pozwolenie wodnoprawne jeżeli konieczne) oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, mapą do celów projektowych jeżeli konieczna;
2) projekt wykonawczy pełnobranżowy (w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) - który należy sporządzić zgodnie z wymogami rozp.Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczeg. zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w sposób umożliwiający realizację zadania zgodnie z wymogami prawa budowlanego. Projekt wykonawczy stanowi uzupełnienie i uszczegółowienie projektu bud. w zakresie i stopniu dokładności niezbędnych do sprawdzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych. Każde rozwiązanie powinno być opisane i narysowane w dost.do projektu budowlanego, opracowanie powinno obejmować rozwiązania wszystkich spraw istotnych z punktu widzenia Inwestora - Zamawiającego, przyszłego Wykonawcy robót, instytucji i osób uzgadniających oraz wszystkich innych zainteresowanych;
3) przedmiar robót (w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) (…_),
4) kosztorys inwestorski (w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) (…)
5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektr.), przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót (…)
6) audyt energetyczny w 2 egzemplarzach, 1 egzemplarz w wersji elektr..
7) wielobranżowe inwentaryzacje do celów projektowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej analizy stanu istniejącego i wykonania przedmiotu zamówienia – 2 egz.,
8) mapę do celów projektowych dla ww. budynków w przypadku konieczności dla dokonania skutecznego zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę – 6 egz.,
9) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia dla ww. budynków w przypadku konieczności prowadzenia prac termomodernizacyjnych z zajęciem pasa drogowego w – (3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej).
4. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ( art. 100 ustawy Pzp):
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał dokumentację projektową z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Zgodnie z art. 100 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać akty prawa Unii Europejskiej, z których wynikają wymagania, o których mowa w art. 100 ust. 1 tejże ustawy, a w przypadku gdy dla przedmiotu umowy nie ma takich przepisów, winien złożyć oświadczenie informujące o ich braku.
Wykonawca opracowując dokumentację projektową winien ją dostosować do wymagań dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) oraz ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1440).
5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
6. Gwarancja:
Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową. Strony jednocześnie zgodnie rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na wykonaną dokumentację, w ten sposób, że obejmują nią okres odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu gwarancji jakości za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji projektowej albo Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości na okres od daty rozpoczęcia realizacji inwestycji do daty przypadającej na miesiąc po zakończeniu okresu gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych objętych niniejszą umową, w przypadku przystąpienia Zamawiającego do realizacji inwestycji - w zależności od tego, który okres będzie dłuższy.
(...)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 77000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp., zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
1. W – Pol Sp. z o.o. ul. Kolejowa 19B,
44-282 Łuków Śląski . Cena: 319 800,00 zł
2. NEON Wojciech Norberciak ul. M. Skłodowskiej – Curie 1A, 42-217 Częstochowa. Cena: 275 520,00 zł
3. Konsorcjum Firm:
KABIS CONSULTING ENGINEERS Sp. z o.o. ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok. P211, 42-202 Częstochowa
(Lider Konsorcjum)
KABIS CONSULTING Konrad Piesyk ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok. P211, 42-202 Częstochowa (Partner Konsorcjum)
Cena: 147 600,00 zł
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 50 000,00 zł brutto.
W związku z powyższym cena oferty z najniższą ceną, tj. Konsorcjum Firm: KABIS CONSULTING ENGINEERS Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum) KABIS CONSULTING Konrad Piesyk (Partner Konsorcjum) - przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny tej oferty.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp., zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
1. W – Pol Sp. z o.o. ul. Kolejowa 19B,
44-282 Łuków Śląski. Cena: 344 400,00 zł
2. NEON Wojciech Norberciak ul. M. Skłodowskiej – Curie 1A, 42-217 Częstochowa. Cena: 209 100,00 zł
3. Konsorcjum Firm:
KABIS CONSULTING ENGINEERS Sp. z o.o. ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok. P211, 42-202 Częstochowa
(Lider Konsorcjum)
KABIS CONSULTING Konrad Piesyk ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok. P211, 42-202 Częstochowa (Partner Konsorcjum)
Cena:147 600,00 zł.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 50 000,00 zł brutto.
W związku z powyższym cena oferty z najniższą ceną, tj. Konsorcjum Firm: KABIS CONSULTING ENGINEERS Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum) KABIS CONSULTING Konrad Piesyk (Partner Konsorcjum) - przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny tej oferty.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część nr 1:
Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 pn. „Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych w Gminie Zawiercie”.
Część nr 2:
Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 4 pn. „Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych w Gminie Zawiercie”.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2026 r.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla realizacji inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej 1714S w Górze Włodowskiej
- Dostawa wraz z montażem komór chłodniczych
- "Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody."
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zawierciu
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania: "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja SP nr 2 w Żyrardowie-Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1175F W SUCHEJ W ZIELONEJ GÓRZE
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Lgota Wielka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





