Og³oszenie z dnia 2022-08-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00337057/01 - Wynik z dnia 2022-09-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie placu rekreacyjnego w so³ectwie Ma³y Buczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LIPKA
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Lipka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791371
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipka.pnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminalipka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie placu rekreacyjnego w so³ectwie Ma³y Buczek
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e6eeffc3-131f-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00290534
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00047079/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowo¶ci Ma³y Buczek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.gminalipka.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.gminalipka.pl
1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami:
a) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: Platformy
Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://pzp.gminalipka.pl oraz poczty elektronicznej. Wykonawca powinien dok³adnie zapoznaæ siê z
niniejsz± SWZ i z³o¿yæ ofertê zgodnie z jej . wymaganiami.
2. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona tylko i wy³±cznie za
po¶rednictwem Platformy https://pzp.gminalipka.pl
3. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawców w celu uzupe³niania dokumentów, z³o¿enia wyja¶nieñ lub przekazania informacji
wykorzystuj±c modu³ komunikacji w Platformie Zamówieñ Publicznych.
4. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@gminalipka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami:
a) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: Platformy
Zamówieñ Publicznych ZETOPZP : https://pzp.gminalipka.pl oraz poczty elektronicznej. Wykonawca powinien dok³adnie zapoznaæ siê z
niniejsz± SWZ i z³o¿yæ ofertê zgodnie z jej . wymaganiami.
2. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona tylko i wy³±cznie za
po¶rednictwem Platformy https://pzp.gminalipka.pl
3. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawców w celu uzupe³niania dokumentów, z³o¿enia wyja¶nieñ lub przekazania informacji
wykorzystuj±c modu³ komunikacji w Platformie Zamówieñ Publicznych.
4. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@gminalipka.pl
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia,
formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert; Oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany
ze znacznikiem czasu UTC.
6. Wykonawca powinien dok³adnie zapoznaæ siê z niniejsz± SWZ i z³o¿yæ ofertê zgodnie z jej . wymaganiami.
7. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona tylko i wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy https://pzp.gminalipka.pl
8. Ofertê wraz z za³±cznikami sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lipka reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Ko¶ciuszki 28, 77-420
Lipka; e-mail:gmina@lipka.pnet.pl
*Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Urzêdu Gminy Lipka jest Beata
Lewandowska adres e-mail: biuro@iodopiIa.pl;
*Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
*odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
*Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
*obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
*w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.ZPRMB.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) budowa wiaty drewnianej o wym. 5,0 x 9,0 m i wysoko¶ci 5,50 m wraz z wyposa¿eniem – wed³ug przedmiaru robót;
* wiata drewniana wraz z posadzk± ;
* kominek wolnostoj±cy z cegie³ wraz z grillem;
* zakup i monta¿ tablicy informacyjnej o wymiarach 120 cm *80 cm ( tekst tablicy informacyjnej nale¿y ustaliæ z Zamawiaj±cym);
* wykonanie nasadzeñ drzew iglastych- ¿ywotnik; tuja w ilo¶ci 55 sztuk;
* wykonanie i monta¿ sto³ów drewnianych o wymiarach 3,00*1,50 m. wraz siedziskami/³awkami drewnianymi z drewna litego;
2) zakup elementów ma³ej architektury- kosz na ¶mieci o min. poj. 35 l. , stojak rowerowy
3) zakup i monta¿ zestawu zabawowego;
4) odnowienie budynku gospodarczego –odnowienie poprzez umocowanie do gruntu,wzmocnienie ¶cianek, wstawienie drzwi zewnêtrznych, zabicie otworu okiennego- rzut budynku stanowi za³±cznik;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928210-3 - Wiaty drewniane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena ofertowa brutto – C – 60%
2) Okres gwarancji – G – 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zpostêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania
(art.125 ust. 4 ustawy Pzp).
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu , tak¿e o¶wiadczenie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w postêpowaniu (art. 125 ust. 5 ustawy
Pzp).
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zamówieñ Publicznych https://pzp.gminalipka.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-14
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami i siêgaczami, kanalizacji sanitarnej t³ocznej z przepompowni± ¶cieków oraz zasilaniem energetycznym w Rêbielicach Królewskich
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia na monta¿ instalacji fotowoltaicznej dla Warsztatu Terapii Zajêciowej Karczemka w Ot³oczynie Fundacji im. Brata Alberta
- Przebudowa wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania istniej±cej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Gie³dowa 15, dzia³ka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarz±dzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie czê¶ci.
- REMONT POMIESZCZEÑ SANITARNYCH ( 3 £AZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJ¡CYCH SKANSEN UJÊTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
wiêcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





