eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Budowa tężni solankowej wraz z przebudową ul. Zdrojowej, wykonaniem oświetlenia i monitoringu oraz zagospodarowaniem terenu w gminie uzdrowiskowej Brześć Kujawski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowej wraz z przebudową ul. Zdrojowej, wykonaniem oświetlenia i monitoringu oraz zagospodarowaniem terenu w gminie uzdrowiskowej Brześć Kujawski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tężni solankowej wraz z przebudową ul. Zdrojowej, wykonaniem oświetlenia i monitoringu oraz zagospodarowaniem terenu w gminie uzdrowiskowej Brześć Kujawski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38421ce3-fa14-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa tężni solankowej wraz z przebudową ul. Zdrojowej, wykonaniem oświetlenia i monitoringu oraz zagospodarowaniem terenu w gminie uzdrowiskowej Brześć Kujawski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Na przedmiot zamówienia Gmina Brześć Kujawski ubiega się o dofinansowanie w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.22.2023.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu
Przedmiotem jest budowa nowego obiektu kubaturowego - wolnostojącej podświetlanej tężni terenowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury takimi jak ławki, leżanki, itp. Przedmiotem zamówienia jest wolnostojącą tężnię solankową zasilaną solanką ze szczelnego zbiornika. Solanka gotowa dostarczana np. z Ciechocinka.
Planowana tężnia w połowie długości posiada zadaszone przejście. Projektowany obiekt posiada konstrukcję mieszaną żelbetowo-drewnianą. Montaż tarniny wykonany będzie na rdzeniu w konstrukcji drewnianej. Zadaszenie w konstrukcji drewnianej, płyta ociekowa oraz fundamentowa żelbetowe. Nad wypełnieniem z tarniny projektuje się koryto przelewowe. Spływająca solanka z koryta odpływa do zbiornika i ponownie jest tłoczona na tężnie, cały proces odbywa się w obiegu zamkniętym.
Wokół tężni zaprojektowano utwardzenia terenu - ciągi piesze wraz ze strefą wydzieloną do siedzenia. Do placu zapewniono dojście od strony wschodniej i zachodniej - poprzez istniejące ciągi piesze oraz przebudowywaną drogą - przebudowa objęta odrębnym opracowaniem.
W zakresie inwestycji - realizowane będą:
- budowa tężni,
- montaż wyposażenia,
- wykonanie utwardzeń terenu,
- wykonanie instalacji wody,
- wykonanie zewnętrznej instalacji technologicznej instalacji solanki,
- wykonanie zewnętrznej instalacji energii elektrycznej,
- wykonanie oświetlenia tężni,
- obsadzenie nasadzeniami,
- założenie trawników dywanowych,
- prace porządkowe.
Do obowiązku wykonawcy należy:
1. Zakup i dowóz solanki;
2. Pierwsze uruchomienie technologii tężni z solanką;
3. Przeszkolenie i instruktaż dwóch pracowników wskazanych przez Zamawiającego.

Zakres opracowania dla usunięcia kolizji
W celu wykonania usunięcia kolizji linii kablowych należy wykonać:
• Przebudowę linii kablowych nN
• Demontaż przyłącza napowietrznego nN do dz. 233/1
Stan istniejący
W chwili obecnej na dz. 233/2 oraz 230 istnieją linie kablowe nN-0,4kV, które wymagają przebudowania. Linie kablowe nN 0,4kV zasilane są ze stacji transformatorowej: [STA3-0955] W związku z projektowaną teżnią należy przebudować istniejące linie kablowe nN-0,4kV
Linie kablowe nN 0,4kV zasilane są ze stacji transformatorowej:
• [STA3-0955-06] „Zdrojowa” – istniejące przyłącze napowietrzne do dz. 233/1
• [STA3-0955-02] „Blok HEL” - istniejąca linia kablowa nN-0,4kV
Przebudowa linii kablowej YAKY 4x240/4x185 oraz przyłącza napowietrznego AsXSn 4x25
Istniejącą linię kablową nN-0,4kV NN3-0955-02 typu YAKY 4x240/4x185 zasilaną ze stacji ST3-0955 należy przeciąć w miejscu istniejącej mufy kablowej, przedłużyć odcinkiem kabla YAKXS 4x240 o długości L=13/17m i wprowadzić do projektowanej Kablowej rozdzielnicy szafowej KRSN-P2/2F-NH2/2R-NH00/F zlokalizowanej na dz. 233/2 w miejscu wskazanym na rys. PZGT.IE.1. Od projektowanej KRSN do projektowanej mufy kablowej w miejscu oznaczonym jako „C” należy ułożyć nowy odcinek kabla YAKXS 4x240 o długości L=110/117m. Kable istniejące i projektowane należy połączyć poprzez mufy kablowe SRN4 240. Kolidujący odcinek kabla należy unieczynnić na odcinku „A-B-C”.
Od projektowanej KRSN-P2/2F-NH2/2R-NH00/F należy ułożyć linię kablową YAKXS 4x35 o długości L=51/56m do projektowanej szafki pomiarowej P1-Rs/LZV/F, którą należy zabudować przy granicy z działką 233/1 zgodnie z rys. PZGT.IE.1. Istniejące przyłącze napowietrzne AsXSn 4x25 do dz. 233/1 o długości L=45m należy zdemontować wraz z istniejącym stanowiskiem 602/1 od stanowiska 602 do budynku na działce 233/1. Istniejący układ pomiarowy należy przenieść do projektowanej szafki pomiarowej P1-Rs/LZV/F.
W stacji i istniejącym złączu kablowym dz. 227/1 należy uaktualnić schematy połączeń. Szynę ochronno-neutralną "PEN" w projektowanej KRSN i szafce pomiarowej dodatkowo uziemić. Oporność dodatkowego uziemienia nie powinna przekraczać wartości 30Ω. Dla KRSN i szafki pomiarowej wykonać uziom taśmowo-prętowy: uziom pionowy stalowy ocynkowany 16mm bezzłączkowy typu: grot G9031 oraz zacisk G9033N wykonany z 4 prętów ocynkowanych G9032 o długości 1,5m każdy. Uziom prętowy połączyć taśmą Fe/Zn 25x4. Projektowany kabel układać w ziemi na 10 cm warstwie piasku na głębokości 0,7m, kabel przysypać 10 cm warstwą piasku i min. 15cm warstwą rodzimego gruntu. W odległości min. 25cm nad kablem ułożyć folię kablową niebieską. Kabel zasypywać warstwami kolejno je ubijając. Przed rozpoczęciem robót, wykonać geodezyjne wytyczenie trasy kabla, a po ułożeniu kabla przed jego zasypaniem przeprowadzić odbiór techniczny przez upoważnionego przedstawiciela RD Włocławek sporządzić protokół ułożenia i wykonać jego inwentaryzację geodezyjną. W wykonawstwie robót uwzględnić uwagi zawarte w opinii koordynacyjnej.

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 11-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa w październiku 2023 r.,
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215110-1 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk

31321100-3 - Napowietrzne linie energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 6813616,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Przebudowa ul. Zdrojowej na terenie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój wraz z zagospodarowaniem terenu
Przedmiot zamierzenia budowlanego obejmuje przebudowę ulicy Zdrojowej w Wieńcu Zdroju gmina Brześć Kujawski w związku z budową infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec - Zdrój.
W stanie istniejącym ulica Zdrojowa posiada wydzieloną jezdnię pod ruch samochodowy, który może odbywać się w jednym kierunku ( wjazd od ulicy Wienieckiej) wraz z obustronnym chodnikiem. Nawierzchnia jezdni z betonowej kostki brukowej obramowana obustronnie krawężnikiem betonowym, nawierzchnia chodników z kostki kamiennej 4/6.
Przebudowa ulicy Zdrojowej związana jest ze zmianą jej przeznaczenia. Likwiduje się przekrój uliczny z wyodrębnioną częścią dla ruchu samochodowego i pieszego. Projektuje się deptak wyłączony z ruchu kołowego. Wyjątek stanowi dojazd do istniejących posesji oraz ruch pojazdów uprzywilejowanych. Projektowany przekrój drogowy pozbawiony jest krawężników. Zakres przebudowy obejmuje wymianę warstwy ścieralnej przy zachowaniu
pozostałych warstw konstrukcyjnych ulicy. Nawierzchnię o szerokości 8.00m stanowią płyty betonowe o wymiarach 1.0x1.0 m i grubości 16 cm. Wypełnienie przestrzeni pasa drogowego pomiędzy istniejącym ogrodzeniem, a płytami o wymiarach 1.0x1.0m stanowią płyty betonowe o wymiarach 0.2x0.3m i grubości 16 cm. Pochylenie poprzeczne płyt betonowych 1.0x1.0m o wielkości 1.0% skierowane na zewnątrz. Ukształtowanie terenu wypukłe,
zaprojektowano pochylenie podłużne o wielkościach od 0.60% do 2.00%, przy maksymalnym dopasowaniu trasy do terenu istniejącego.
Zestawienie powierzchni:
· nawierzchnia deptaku - płyta betonowa 100x100 gr. 16 cm w kolorze granit jasny- 970 m2,
· nawierzchnia deptaku - płyta betonowa 20x30 gr. 16 cm w kolorze granit szary jasny- 190 m2,
· nawierzchnia zjazdów - płyta betonowa 20x30 gr. 16 cm w kolorze granit stalowy- 7 m2.

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 11-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1374343,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: Budowa oświetlenia i monitoringu ul. Zdrojowej

ZAKRES OPRACOWANIA
- linii kablowych oświetlenia parkowego
- oprawy oświetlenia ulicznego typu LED,
- szafę oświetlenia ulicznego "SOU",
- słupy wraz z wysięgnikami oraz fundamentami,
- instalację przeciwporażeniową,
- rura osłonowa dla monitoring
Dane energetyczne
Zasilanie: zaprojektowano nowy punkt zasilania SOU oświetlenia ulicy
Napięcie zasilania: 400/230 V
Moc maksymalna proj.: SOU= 4kW
Pomiary energii: proj. szafka pomiarowa P1-Rs/LZV/F (w opracowaniu przez ENERGA),
System ochrony: szybkie wyłączenie
Rodzaj proj. linii ośw. Projektowana linia kablowa
Typ linii oświetleniowej: kablowa YAKXS 4x25 0,6/1kV (cały zakres opracowania)
Długość linii ośw.: 334m
Typ słupow ośw. ROSA SAL DP-507G, wys. 5,0m z wysięgnikiem WR-23/1/0,76
Ilość proj. słupow 14szt.
Typ opraw oprawy z źrodłem światła ROSA OW LED o mocy 36W, IK08,
IP66.
Stan istniejący
W chwili obecnej w miejscowości Wieniec-Zdrój ul. Brzozowa gm. Brześć Kujawski na istniejącym odcinku drogi jest stare oświetlenie drogowe - do demontażu.
Zasilanie i sterowanie projektowanym oświetleniem parkowym
Projektowane oświetlenie ciągu komunikacyjnego (parkowe) na dz. 230, 232/2, 233/2 w Wieńcu Zdroju ul. Brzozowa należy zasilić z projektowanej szafki pomiarowej P1-Rs/LZV/F (oddzielne opracowanie). Z proj. szafki pomiarowej P1-Rs/LZV/F wyprowadzony zostanie kabel YAKXS 4x25mm2 długości Lc=2/5m dla zasilenia proj. szafki oświetlenia parkowego (SOU). Obwod oświetleniowy z szafki SOU projektuje się jako linię kablową typu YAKXS 4x25+FeZn 25x4 obwod pierwszy o długości L=131/165m do proj. słupa nr 1/7 i obwod drugi o długości L=140/169m do proj. słupa 2/6. Dodatkowo wzdłuż projektowanej linii kablowej
zaprojektowano rurę osłonową typu HDPE 40/3,7 dla monitoringu o łącznej długości 318m i słup 2/7.
Projektuje się słupy aluminiowe okrągłe z typu ROSA SAL DP-507G o wysokości h=5m z wysięgnikiem typu WR-23/1/0,76 o zasięgu 1m (całkowita wysokość mierzona do oprawy 5m) i kącie nachylenia 0o. Do wysięgników zabudować oprawy oświetlenia z źródłem ROSA OW LED o mocy 36W. Słupy wykonany z aluminium o grubości 4,2mm. Słupy należy posadowić w
miejscach wskazanych na rys. nr E-1. Słupy oświetleniowe należy posadowić na fundamencie prefabrykowanym B 51 260/200 rozstaw śrub 200/200 mm. Fundamenty słupów na całej wysokości należy zabezpieczyć masą bitumiczną. Fundamenty słupów oświetleniowych należy umieszczać tak, aby górna krawędź znajdowała się do 3 cm powyżej poziomu gruntu, jeżeli fundament posadowiony jest w pasie zieleni. Śruby fundamentowe należy dodatkowo zabezpieczyć odpowiednimi kapturkami ochronnymi lub koszulkami termokurczliwymi.
Minimalny zalecany wymiar wnęki słupowej wynosi 95mm x 400mm. Należy stosować zamknięcie pokryw wnęk słupowych śrubami imbusowymi "wpuszczanymi" w pokrywę wnęki słupa lub stosować tuleję osłonową główki śruby.
Opracowanie obejmuje:
- dobór elementów detekcyjnych,
- dobór centrali SSW i urządzeń CCTV,
- dobór kamer zewnętrznych,
- dobór urządzeń rejestrujących,
- dobór przewodów oraz sposób prowadzenia instalacji przewodowej,
- obliczenie rezerwowego źródła zasilania,
- zestawienie urządzeń i materiałów zasadniczych,
- schematy i plany systemów.

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 11-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.5.) Wartość części: 179846,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10454179,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17777777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10454179,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562769820

7.3.4) Miejscowość: Sikorowo 31

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10454179,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986464,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDEL I USŁUGI BUDOWLANE "ER-BRUK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660269928

7.3.3) Ulica: Starowiejska 87

7.3.4) Miejscowość: Wielgie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-603

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196062,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196062,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MONTER Jerzy Lisiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881031535

7.3.4) Miejscowość: Łęg Witoszyn 13A

7.3.5) Kod pocztowy: 87-811

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196062,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.