eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Remont jezdni ul. Generała Władysława Sikorskiego w ciągu DW 652 w Suwałkach na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wawrzyńca Gałaja



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont jezdni ul. Generała Władysława Sikorskiego w ciągu DW 652 w Suwałkach na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wawrzyńca Gałaja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200662077

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sejneńska 84

1.4.2.) Miejscowość: Suwałki

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.4.7.) Numer telefonu: 87 – 567 57 32, 87 – 566 78 55

1.4.8.) Numer faksu: 87 – 565 99 26

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.suwalki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.suwalki.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290179

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00269060

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni ul. Generała Władysława Sikorskiego w ciągu DW 652 w Suwałkach na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wawrzyńca Gałaja.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m.in.:
a) oznakowanie i zabezpieczenie robót na czas budowy wraz z niezbędnymi zatwierdzonymi przez uprawnione organy projektami tymczasowej organizacji ruchu drogowego, na okres prowadzenia robót drogowych. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wszystkich robót-dotyczy całego zakresu – 1 komplet;
b) rozebranie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławami betonowym Krawężniki nadające się do wbudowania spaletować / palety wykonawcy/ odwieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5km. Gruz wywieść na wysypisko i zutylizować na odległość do 5 km – 286 mb;
c) rozebranie podbudowy z chudego betonu gr 15-30 cm. Gruz wywieść na wysypisko i zutylizować na odległość do 5 km ( zatoki autobusowe) – 745 m2;
d) rozebranie kostki kamiennej gr 9/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej / odwieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km – 975 m2;
e) roboty remontowe - rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych poprzez frezowanie, średnia grubość warstwy ok. 4 cm wraz z wywiezieniem destruktu w miejsce wskazane przez Inwestora samochodami samowyładowczymi do 5 km, przy mechanicznym załadunku i wyładunku – 13 030 m2;
f) wykonanie nawierzchni ze sfrezowanej mieszanki mineralno-bitumicznej (wyrównanie istniejącej nawierzchni żwirowej, rozplantowanie, wyprofilowanie i wałowanie), grubość po zagęszczeniu 10 cm – 312,72 m3;
g) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych-13 260 m2;
h) warstwa wyrównawcza z BA cm KR5 – 117 t;
i) warstwa ścieralna SMA gr 4 cm KR5 – 12090 m2;
j) wykonanie spoiny asfaltowej – 20 mb;
k) wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu C35/45 gr 20 cm -745 m2;
l) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 gr 20 cm -745 m2;
m) oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych – grubowarstwowe – 830 m2 ozn;
n) regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych – 5 szt.;
o) regulacja pionowa włazów kanałowych – 39 szt.;
p) regulacja skrzynek zaworów wodociągowych, hydrantowych i gazowych -4 szt;
3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
6. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry jakościowe i użytkowe, co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze.
7. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - w załączniku nr 2 do SWZ.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku nr 10 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, w załączniku nr 11-Mapa poglądowa oraz w załączniku nr 9 do SWZ - Wzór umowy.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni ul. Generała Władysława Sikorskiego w ciągu DW 652 w Suwałkach na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wawrzyńca Gałaja.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m.in.:
a) oznakowanie i zabezpieczenie robót na czas budowy wraz z niezbędnymi zatwierdzonymi przez uprawnione organy projektami tymczasowej organizacji ruchu drogowego, na okres prowadzenia robót drogowych. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wszystkich robót-dotyczy całego zakresu – 1 komplet;
b) rozebranie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławami betonowym Krawężniki nadające się do wbudowania spaletować / palety wykonawcy/ odwieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5km. Gruz wywieść na wysypisko i zutylizować na odległość do 5 km – 286 mb;
c) rozebranie podbudowy z chudego betonu gr 15-30 cm. Gruz wywieść na wysypisko i zutylizować na odległość do 5 km ( zatoki autobusowe) – 745 m2;
d) rozebranie kostki kamiennej gr 9/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej / odwieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km – 975 m2;
e) roboty remontowe - rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych poprzez frezowanie, średnia grubość warstwy ok. 4 cm wraz z wywiezieniem destruktu w miejsce wskazane przez Inwestora samochodami samowyładowczymi do 5 km, przy mechanicznym załadunku i wyładunku – 13 030 m2;
f) wykonanie nawierzchni ze sfrezowanej mieszanki mineralno-bitumicznej (wyrównanie istniejącej nawierzchni żwirowej, rozplantowanie, wyprofilowanie i wałowanie), grubość po zagęszczeniu 10 cm – 312,72 m3;
g) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych-13 260 m2;
h) warstwa wyrównawcza z BA cm KR5 – 117 t;
i) warstwa ścieralna SMA gr 4 cm KR5 – 12090 m2;
j) wykonanie spoiny asfaltowej – 20 mb;
k) wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu C35/45 gr 20 cm -745 m2;
l) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 gr 20 cm -745 m2;
m) oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych – grubowarstwowe – 830 m2 ozn;
n) regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych – 5 szt.;
o) regulacja pionowa włazów kanałowych – 39 szt.;
p) regulacja skrzynek zaworów wodociągowych, hydrantowych i gazowych -4 szt;
q) aktualizacja projektu stałej organizacji ruchu drogowego- 1 kpl.
3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
6. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry jakościowe i użytkowe, co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze.
7. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - w załączniku nr 2 do SWZ.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku nr 10 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, w załączniku nr 11-Mapa poglądowa oraz w załączniku nr 9 do SWZ - Wzór umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2 000,00 zł.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu;w gwarancjach bankowych;w gwarancjach ubezpieczeniowych;w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 07.07.2023 r. do godz. 9:00 przed upływem terminu składania ofert.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej decyduje termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela, zaszyfrowane wraz z plikami stanowiącymi ofertę przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa, jako pełnomocnik, lider itp.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: upływu terminu związania ofertą; zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Zamawiający, zwróci niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku wadium wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;którego oferta została odrzucona;po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9.Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.10.Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

Po zmianie:
Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2 000,00 zł.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu;w gwarancjach bankowych;w gwarancjach ubezpieczeniowych;w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 12.07.2023 r. do godz. 9:00 przed upływem terminu składania ofert.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej decyduje termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela, zaszyfrowane wraz z plikami stanowiącymi ofertę przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa, jako pełnomocnik, lider itp.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: upływu terminu związania ofertą; zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Zamawiający, zwróci niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku wadium wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;którego oferta została odrzucona;po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9.Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.10.Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-07 09:00

Po zmianie:
2023-07-12 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-07 10:00

Po zmianie:
2023-07-12 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-08-05

Po zmianie:
2023-08-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.