eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Sukcesywna dostawa paliw ciekłych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw ciekłych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Grodzisku Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000317760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mossego 17

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.linkiewicz-mendel@spzoz-grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz-grodzisk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-grodzisk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliw ciekłych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab0ed78-faed-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058039/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywna dostaw paliw do karetek i samochodów sanitarnych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233480

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.DLA.2300.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w SWZ.
Wykonawca gwarantuje, że sprzedawane paliwo będzie spełniało wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). Olej napędowy powinien być zdatny do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych.
Zamówienie obejmować będzie zakup oleju napędowego ON. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju napędowego ON. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówień w stosunku do zapotrzebowania, które dla pakietu 1 nie przekroczy 30% wartości umowy brutto, dla pakietu 2 nie przekroczy 3% wartości umowy. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości paliw, niż wyżej wskazano, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Bezgotówkowy zakup paliwa będzie dokonywany w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 48 miesięcy.
Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa, ceny 1 litra, wartości zakupu. Zestawienie to będzie załączone do faktury.
Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu faktury VAT dwa razy w miesiącu za faktycznie zatankowany olej napędowy. Ustala się okresy rozliczeniowe od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Zakup paliwa dokonywany będzie po aktualnie obowiązującej cenie na danej stacji paliw Wykonawcy, pomniejszony o stały Upust niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy udzielony przez Wykonawcę.
Wykonawca rozlicza się z Zamawiającym w PLN.
Realizacja zakupu paliw odbywać się będzie:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliw płynnych w następujących ilościach:
Pakiet 1 – 76.000 (dcm3) litrów oleju napędowego ON:
a) z przeznaczeniem dla pojazdów pogotowia ratunkowego i pozostałych pojazdów SPZOZ:
olej napędowy ON – około 19.000 (dcm3) litrów rocznie – 76.000 (dcm3) litrów w okresie trwania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

4.5.5.) Wartość części: 570850 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w SWZ.
Wykonawca gwarantuje, że sprzedawane paliwo będzie spełniało wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). Olej napędowy powinien być zdatny do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych.
Zamówienie obejmować będzie zakup oleju napędowego ON. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju napędowego ON. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówień w stosunku do zapotrzebowania, które dla pakietu 1 nie przekroczy 30% wartości umowy brutto, dla pakietu 2 nie przekroczy 3% wartości umowy. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości paliw, niż wyżej wskazano, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Bezgotówkowy zakup paliwa będzie dokonywany w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 48 miesięcy.
Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa, ceny 1 litra, wartości zakupu. Zestawienie to będzie załączone do faktury.
Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu faktury VAT dwa razy w miesiącu za faktycznie zatankowany olej napędowy. Ustala się okresy rozliczeniowe od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Zakup paliwa dokonywany będzie po aktualnie obowiązującej cenie na danej stacji paliw Wykonawcy, pomniejszony o stały Upust niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy udzielony przez Wykonawcę.
Wykonawca rozlicza się z Zamawiającym w PLN.
Realizacja zakupu paliw odbywać się będzie:
1) Zakup paliw będzie dokonywany na całodobowych stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, w tym minimum 15 stacji, w granicach administracyjnych województwa wielkopolskiego oraz minimum 1 stacja o granicach powiatu grodziskiego. Stacje muszą być otwarte całodobowo, również w niedziele i święta.
2) Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przemysłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853).
3) Zamawiający dopuszcza dwie formy realizacji umowy: na podstawie kart flotowych lub na okaziciela zgłoszonego przez Zamawiającego.
4) Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu elektroniczne karty umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliw na terenie całego kraju. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 12 kart przypisanych do poszczególnych 6 pojazdów Zamawiającego oraz minimum 2 karty wystawioną na okaziciela do dowolnego pojazdu lub kanistra. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów lub wymiany floty albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. W przypadku zakupu nowego samochodu Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu nieodpłatnie dodatkowe karty a w przypadku zniszczenia lub zgubienia karty, opłata za karty zamienne wniesiona będzie przez Zamawiającego według obowiązujących cen ustalonych przez Wykonawcę.
5) Warunki realizacji tankowania:
a) bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów zamawiającego,
b) do innych zbiorników na karty na okaziciela,
c) sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego,
d) w rozliczeniu bezgotówkowym,
e) realizacja zakupu paliwa musi zawierać opcje podawania nazwiska osoby pobierającej paliwo,
f) Zamawiający ustala się limit wartościowy zakupu paliwa na kwotę maksymalnie do 1000 zł (jeden tysiąc zł) dla jednej transakcji,
g) termin ważności kart (numerów rejestracyjnych) – okres trwania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

4.5.5.) Wartość części: 75150 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw Intermarche Namaro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861659342

7.3.3) Ulica: os. Wojska Polskiego 18d

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Sukcesywna dostawa PALIW CIEKŁYCH dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim”, nr sprawy SPZOZ.DLA.2300.08.2023 ogłoszonego dnia 25 maja 2023 roku w zakresie części/Pakietu 2 – PALIWA W SYSTEMIE KART FLOTOWYCH
W przedmiotowym postępowaniu obejmującym 2 zadania na zadanie/Pakiet 2 – PALIWA W SYSTEMIE KART FLOTOWYCH nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.