Og³oszenie z dnia 2023-05-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00290161/01 - Wynik z dnia 2023-07-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw ciek³ych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SPZOZ w Grodzisku Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000317760
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mossego 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.linkiewicz-mendel@spzoz-grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spzoz-grodzisk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw ciek³ych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ab0ed78-faed-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00233480
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00058039/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Sukcesywna dostaw paliw do karetek i samochodów sanitarnych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-grodzisk3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-grodzisk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej, która dostêpna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz grodzisk, ePUAP dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim,
ul. Mossego17, 62-065 Grodzisk Wielkopolski; tel. 061/44-36-501, poczta elektroniczna: sekretariat@spzoz-grodzisk.pl/
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych – Pani± Kingê Kasprzak, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e mail: iod@spzoz-grodzisk.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ? Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie zadania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skarg jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ.DLA.2300.08.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia spe³nia³ wszystkie wymagania minimalne opisane w SWZ.
Wykonawca gwarantuje, ¿e sprzedawane paliwo bêdzie spe³nia³o wymogi jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). Olej napêdowy powinien byæ zdatny do u¿ytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych.
Zamówienie obejmowaæ bêdzie zakup oleju napêdowego ON. Rozliczenia pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym dokonywane bêd± na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiaj±cego ilo¶ci oleju napêdowego ON. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilo¶ci zamówieñ w stosunku do zapotrzebowania, które dla pakietu 1 nie przekroczy 30% warto¶ci umowy brutto, dla pakietu 2 nie przekroczy 3% warto¶ci umowy. Z tytu³u wykorzystania mniejszej ilo¶ci paliw, ni¿ wy¿ej wskazano, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego.
Bezgotówkowy zakup paliwa bêdzie dokonywany w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 48 miesiêcy.
Dostawa paliw realizowana bêdzie sukcesywnie, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie prowadziæ ewidencjê zakupywanego paliwa z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, daty tankowania, miejsca tankowania, ilo¶ci zakupionego paliwa, ceny 1 litra, warto¶ci zakupu. Zestawienie to bêdzie za³±czone do faktury.
Wykonawca bêdzie wystawia³ Zamawiaj±cemu faktury VAT dwa razy w miesi±cu za faktycznie zatankowany olej napêdowy. Ustala siê okresy rozliczeniowe od 1 do 15 dnia miesi±ca oraz od 16 do ostatniego dnia miesi±ca. Za datê sprzeda¿y uwa¿a siê ostatni dzieñ okresu rozliczeniowego.
Zakup paliwa dokonywany bêdzie po aktualnie obowi±zuj±cej cenie na danej stacji paliw Wykonawcy, pomniejszony o sta³y Upust niezmienny w ca³ym okresie obowi±zywania umowy udzielony przez Wykonawcê.
Wykonawca rozlicza siê z Zamawiaj±cym w PLN.
Realizacja zakupu paliw odbywaæ siê bêdzie:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliw p³ynnych w nastêpuj±cych ilo¶ciach:
Pakiet 1 – 76.000 (dcm3) litrów oleju napêdowego ON:
a) z przeznaczeniem dla pojazdów pogotowia ratunkowego i pozosta³ych pojazdów SPZOZ:
olej napêdowy ON – oko³o 19.000 (dcm3) litrów rocznie – 76.000 (dcm3) litrów w okresie trwania umowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia spe³nia³ wszystkie wymagania minimalne opisane w SWZ.
Wykonawca gwarantuje, ¿e sprzedawane paliwo bêdzie spe³nia³o wymogi jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). Olej napêdowy powinien byæ zdatny do u¿ytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych.
Zamówienie obejmowaæ bêdzie zakup oleju napêdowego ON. Rozliczenia pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym dokonywane bêd± na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiaj±cego ilo¶ci oleju napêdowego ON. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilo¶ci zamówieñ w stosunku do zapotrzebowania, które dla pakietu 1 nie przekroczy 30% warto¶ci umowy brutto, dla pakietu 2 nie przekroczy 3% warto¶ci umowy. Z tytu³u wykorzystania mniejszej ilo¶ci paliw, ni¿ wy¿ej wskazano, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego.
Bezgotówkowy zakup paliwa bêdzie dokonywany w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 48 miesiêcy.
Dostawa paliw realizowana bêdzie sukcesywnie, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca bêdzie prowadziæ ewidencjê zakupywanego paliwa z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, daty tankowania, miejsca tankowania, ilo¶ci zakupionego paliwa, ceny 1 litra, warto¶ci zakupu. Zestawienie to bêdzie za³±czone do faktury.
Wykonawca bêdzie wystawia³ Zamawiaj±cemu faktury VAT dwa razy w miesi±cu za faktycznie zatankowany olej napêdowy. Ustala siê okresy rozliczeniowe od 1 do 15 dnia miesi±ca oraz od 16 do ostatniego dnia miesi±ca. Za datê sprzeda¿y uwa¿a siê ostatni dzieñ okresu rozliczeniowego.
Zakup paliwa dokonywany bêdzie po aktualnie obowi±zuj±cej cenie na danej stacji paliw Wykonawcy, pomniejszony o sta³y Upust niezmienny w ca³ym okresie obowi±zywania umowy udzielony przez Wykonawcê.
Wykonawca rozlicza siê z Zamawiaj±cym w PLN.
Realizacja zakupu paliw odbywaæ siê bêdzie:
1) Zakup paliw bêdzie dokonywany na ca³odobowych stacjach paliw nale¿±cych do sieci stacji Wykonawcy na terenie ca³ego kraju, w tym minimum 15 stacji, w granicach administracyjnych województwa wielkopolskiego oraz minimum 1 stacja o granicach powiatu grodziskiego. Stacje musz± byæ otwarte ca³odobowo, równie¿ w niedziele i ¶wiêta.
2) Wykonawca musi posiadaæ stacje paliw spe³niaj±ce wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, ruroci±gi przemys³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853).
3) Zamawiaj±cy dopuszcza dwie formy realizacji umowy: na podstawie kart flotowych lub na okaziciela zg³oszonego przez Zamawiaj±cego.
4) Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiaj±cemu elektroniczne karty umo¿liwiaj±ce Zamawiaj±cemu bezgotówkowy zakup paliw na terenie ca³ego kraju. Zamawiaj±cy otrzyma od Wykonawcy 12 kart przypisanych do poszczególnych 6 pojazdów Zamawiaj±cego oraz minimum 2 karty wystawion± na okaziciela do dowolnego pojazdu lub kanistra. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla ka¿dego pojazdu Wykonawca nie pobiera ¿adnych op³at. W przypadku zwiêkszenia ilo¶ci posiadanych pojazdów lub wymiany floty albo utraty karty przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty zwi±zane z obs³ug± kart paliwowych w ca³ym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Karty musz± byæ zabezpieczone kodem PIN. W przypadku zakupu nowego samochodu Wykonawca zobowi±zuje siê wydaæ Zamawiaj±cemu nieodp³atnie dodatkowe karty a w przypadku zniszczenia lub zgubienia karty, op³ata za karty zamienne wniesiona bêdzie przez Zamawiaj±cego wed³ug obowi±zuj±cych cen ustalonych przez Wykonawcê.
5) Warunki realizacji tankowania:
a) bezpo¶rednio do zbiorników paliwowych pojazdów zamawiaj±cego,
b) do innych zbiorników na karty na okaziciela,
c) sukcesywnie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego,
d) w rozliczeniu bezgotówkowym,
e) realizacja zakupu paliwa musi zawieraæ opcje podawania nazwiska osoby pobieraj±cej paliwo,
f) Zamawiaj±cy ustala siê limit warto¶ciowy zakupu paliwa na kwotê maksymalnie do 1000 z³ (jeden tysi±c z³) dla jednej transakcji,
g) termin wa¿no¶ci kart (numerów rejestracyjnych) – okres trwania umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê - uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (olejem napêdowym ON) wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. 2022 poz. 1385) lub równowa¿ne uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (olejem napêdowym ON). Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje:
a) dla pakietu 1 minimum jedn± stacj± paliw, która znajduje siê nie dalej ni¿ 5 km liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami ko³owymi, od ul. Mossego w Grodzisku Wielkopolskim oraz nie dalej ni¿ 20 km od ul. £±kowej w miejscowo¶ci Wielichowo, gdzie zlokalizowane s± miejsca postoju i gara¿owania pojazdów Zamawiaj±cego. W przypadku gdy wykonawca nie posiada stacji w odleg³o¶ci 5 km liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami ko³owymi, od ul. Mossego w Grodzisku Wielkopolskim oraz nie dalej ni¿ 20 km od ul. £±kowej w miejscowo¶ci Wielichowo musi zapewniæ sobie zdolno¶ci techniczne umo¿liwiaj±ce bezpo¶rednie zatankowanie (z tzw. dystrybutora objazdowego) samochodów Zamawiaj±cego w odleg³o¶ci 5 km liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami ko³owymi, od ul. Mossego w Grodzisku Wielkopolskim oraz nie dalej ni¿ 20 km od ul. £±kowej w miejscowo¶ci Wielichowo.
b) dla pakietu 2 ca³odobowymi stacjami paliw nale¿±cymi do sieci stacji Wykonawcy na terenie ca³ego kraju, w tym minimum 15 stacji, w granicach administracyjnych województwa wielkopolskiego oraz minimum 1 stacja o granicach powiatu grodziskiego, która znajduje siê nie dalej ni¿ 5 km liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami ko³owymi, od ul. Mossego w Grodzisku Wielkopolskim oraz nie dalej ni¿ 20 km od ul. £±kowej w miejscowo¶ci Wielichowo, gdzie zlokalizowane s± miejsca postoju i gara¿owania pojazdów Zamawiaj±cego. W przypadku gdy wykonawca nie posiada stacji w odleg³o¶ci 5 km liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami ko³owymi, od ul. Mossego w Grodzisku Wielkopolskim oraz nie dalej ni¿ 20 km od ul. £±kowej w miejscowo¶ci Wielichowo musi zapewniæ sobie zdolno¶ci techniczne umo¿liwiaj±ce bezpo¶rednie zatankowanie (z tzw. dystrybutora objazdowego) samochodów Zamawiaj±cego w odleg³o¶ci 5 km liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami ko³owymi, od ul. Mossego w Grodzisku Wielkopolskim oraz nie dalej ni¿ 20 km od ul. £±kowej w miejscowo¶ci Wielichowo.
Zamawiaj±cy sprawdzi spe³nianie warunku mierz±c odleg³o¶ci poprzez „mapy google”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 A i 3 B do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy,
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 10.4. na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP zobowi±zany bêdzie do przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 12.1.1 dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) koncesja - uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (olejem napêdowym ON) wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. 2022 poz. 1385) lub równowa¿ne uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (olejem napêdowym ON).
2) wykaz posiadanych stacji benzynowych ze wskazaniem adresu zgodnie z za³±cznikiem nr 2 (na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu).
3) o¶wiadczenia wykonawcy (za³±cznik nr 3), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5) Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia, o której mowa w ust. 9 UOBN na podstawie:
a) Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014
b) Listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN.
Z uwagi na okoliczno¶æ, ¿e wskazane w literze a) i b) informacje s± ogólnodostêpne Zamawiaj±cy pobierze je samodzielnie.
c) o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 129) sk³ada ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostêpniaj±cy zasoby do dyspozycji wykonawcy - za³±cznik nr 3.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy.
2) W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
• ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy.
3) W przypadku Wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dot. Oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje siê odpowiednio.
O¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 PZP
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 4 do SWZ.Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy
Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-02 14:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-grodzisk. Wykonawca, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania wycofaæ ofertê. Sposób dokonywania wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 14:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Kamieñsk
- Dostawa wraz z transportem oleju napêdowego do zbiornika naziemnego na terenie siedziby Grodziskiego Przedsiêbiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Grodzisku Wlkp.
- Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych i AdBlue do pojazdów u¿ytkowanych przez Zielone Miêdzyzdroje Spó³ka z o.o.
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Zakup paliwa do pojazdów egzaminacyjnych Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w Radomiu
- Dostawa paliw p³ynnych dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Trzebnicy
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.