eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SarnakiOpr. dok. proj. - "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2007W na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2008W w msc. Zabuże do skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną Nr dz. 169 w msc. Nowe Mierzwice"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opr. dok. proj. - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2007W na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2008W w msc. Zabuże do skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną Nr dz. 169 w msc. Nowe Mierzwice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sarnaki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Berka Joselewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Sarnaki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: (83) 359 91 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sarnaki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarnaki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b88febe6-2f02-422f-86a9-f36a4c44a740

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opr. dok. proj. - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2007W na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2008W w msc. Zabuże do skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną Nr dz. 169 w msc. Nowe Mierzwice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b88febe6-2f02-422f-86a9-f36a4c44a740

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026243/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Opr. dok. proj. - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2007W na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2008W w msc. Zabuże do skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną Nr dz. 169 w msc. Nowe Mierzwice”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.25.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2007W na odcinku ok. 7,5 km od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2008W w msc. Zabuże do skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną Nr dz. 169 w msc. Nowe Mierzwice zgodnie z zakresem wskazanym na załączniku graficznym, w tym m.in. opracowanie projektu budowlanego, w tym: projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno –budowlanego oraz projektu technicznego, uzyskaniem niezbędnych opinii i wszelkimi dokumentami niezbędnymi do złożenia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli dotyczy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót,
2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych obowiązującymi przepisami opinii, uzgodnień, zgłoszeń i decyzji, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
3) dokonywanie uzupełnień lub szczegółowych wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji na etapie postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych,
4) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanego zadania inwestycyjnego,
5) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 300 000,00 zł brutto, która zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp została udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed terminem otwarcia ofert w dniu 16 czerwca 2025 r.
W odpowiedzi na ogłoszenie wpłynęły 2 oferty złożone przez następujących Wykonawców:
1) Zakład Budownictwa Inżynieryjnego Karol Szymański ul. Szosa Ełcka 13 lok. 4, 15-690 Białystok, za kwotę 365 863,50 zł brutto.
2) Usługi Projektowe MIDTECH Michał Kołodziejczyk Teodorów 65D, 08-114 Skórzec, za kwotę 277 365,00 zł brutto.
Po dokonaniu sprawdzenia oferty stwierdzono, że oferta z najniższą ceną podlega odrzuceniu. Natomiast jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na ten cel, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp,

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365863,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365863,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.