Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00168225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67db2992-a2ad-4efa-9952-4dc5ba99867c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67db2992-a2ad-4efa-9952-4dc5ba99867c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680806/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE (bud. B) Włókiennicza 1
1.1.2 ROBOTY KONSTRUKCYJNE (bud. B) Włókiennicza 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.1.1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w zakresie rozbiórki i odtworzenia w stanie surowym części budynku „B” (oficyna) zlokalizowanego w Łodzi, przy ul. Włókienniczej 1, działka nr ew. 438/17, obręb S-1, na podstawie dokumentacji opracowanej przez BAM Architektura, ul. Piotrkowska 68/6U, 90-105 Łódź, realizowane w dwóch częściach. Część I. stanowi prace rozbiórkowe- zgodnie z załączoną dokumentacją oraz opisem zawartym w cz. IV SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 131995,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w zakresie rozbiórki i odtworzenia w stanie surowym części budynku „B” (oficyna) zlokalizowanego w Łodzi, przy ul. Włókienniczej 1, działka nr ew. 438/17, obręb S-1, na podstawie dokumentacji opracowanej przez BAM Architektura, ul. Piotrkowska 68/6U, 90-105 Łódź, realizowane w dwóch częściach. Część II. stanowi prace odtworzeniowe- zgodnie z załączoną dokumentacją oraz opisem zawartym w cz. IV SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 388880 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160181,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287295,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160181,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAKAMAX SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360226455
7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 67
7.3.4) Miejscowość: IWANOWICE MAŁE
7.3.5) Kod pocztowy: 42-152
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160181,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W postępowaniu w ramach cz. II złożono 2 oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców:
a) oferta nr 4: ONLYFORWARD Sp. z o.o., ul. Pomorska 7 lokal 18, 90-201 Łódź REGON 383303703
- cena 904 893,21 PLN, gwarancja: 16 lat
b) oferta nr 6: RybkaBud Budownictwo Sp. z o.o. ul. Okrzei 1A, 03-715 Warszawa, REGON 384054969
cena 726 228,87 PLN, gwarancja: 8 lat
Cena wynikająca z każdej z wymienionych ofert przekracza znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, co więcej - najwyżej ocenioną ofertą jest oferta nr 4, która zawiera cenę w wysokości 904 893,21 PLN. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zamówienia w ramach cz. II postępowania wynosi 478 321,79 PLN brutto.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane polegające na punktowej naprawie uszkodzeń na całej powierzchni elewacji budynku Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Żeligowskiego 7/9
- Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego.
- Dostawa testów narkotykowych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
- 168/TP/ZP/D/2025 - Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
- Budowa drogi gminnej Pupkowizna - kolonia Przechody od km 0+000,00 do km 0+243,00
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- 314/Cir/25/KK_Wymiana wrót stalowych przy ul. Taborowej 33C, w Warszawie.
- Remont wybranych pomieszczeń nr 610, 729A, 730, 732, 734, 802, korytarz przed 802, 803, 805 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





