eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo PomorskieBudowa placu zabaw na terenie Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Wielkiej Łące w ramach realizacji Kowalewskiego Budżetu Obywatelskiego na 2025 rok



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa placu zabaw na terenie Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Wielkiej Łące w ramach realizacji Kowalewskiego Budżetu Obywatelskiego na 2025 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8ad07fc-1cae-4eb2-a368-4d98a0e8f28f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw na terenie Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Wielkiej Łące w ramach realizacji Kowalewskiego Budżetu Obywatelskiego na 2025 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8ad07fc-1cae-4eb2-a368-4d98a0e8f28f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065427/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Budowa placu zabaw na terenie Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Wielkiej Łące

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: „Budowa placu zabaw na terenie Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Wielkiej Łące” w ramach realizacji Kowalewskiego Budżetu Obywatelskiego na 2025 rok

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw na terenie Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Wielkiej Łące”.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i sposobie określonym w dokumentacji projektowej wykonanej przez „Projektowanie i Nadzory Budowlane Kamil Maciejewski”, ul. Wojska Polskiego 1A,
87 – 400 Golub – Dobrzyń zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz zgodnie m. in. z zaświadczeniem AB.6743.119.2025.ACH z dnia 25.03.2025r. Starosty Golubsko – Dobrzyńskiego.
Zadanie zlokalizowane będzie na działce o nr geod. 267/20, obręb Wielka Łąka, gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko – dobrzyński, woj. kujawsko – pomorskie.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamierzenia jest budowa ogólnodostępnego placu zabaw na terenie Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Wielkiej Łące. Wyposażeniem placu zabaw będzie:
a) stolik do gry w piłkarzyki – 1 szt. - montaż na kostce betonowej,
b) ścianka wspinaczkowa potrójna – 1 szt. - montaż na nawierzchni bezpiecznej,
c) czworościan gimnastyczny – 1 szt. - montaż na nawierzchni bezpiecznej,
d) karuzela krzyżowa z kierownicą – 1 szt. - montaż na nawierzchni bezpiecznej,
e) huśtawka wahadłowa potrójna – 1 szt. - montaż na nawierzchni bezpiecznej,
f) huśtawka na sprężynach – 1 szt. - montaż na nawierzchni bezpiecznej,
g) zestaw zabawowy zjeżdżalni – 1 szt. - montaż na nawierzchni bezpiecznej,
h) mata ochronna gumowa (płyty EPDM) – 245 m2.
2) Przygotowanie terenu pod montaż urządzeń i maty ochronnej na całej powierzchni bezpiecznej wyznaczonej do każdego z urządzeń z wyjątkiem stolika do piłkarzyków, który ma zostać zamontowany na istniejącej nawierzchni z kostki betonowej a prace będą obejmowały następujące etapy:
a) roboty pomiarowe,
b) rozebranie kostki betonowej,
c) korytowanie terenu,
d) podbudowa z kruszywa warstwa dolna,
e) podbudowa z kruszywa warstwa górna,
f) warstwa piasku (żwiru o odpowiednich parametrach).
3) zakup i montaż urządzeń zabawowych, w tym:
a) stolik do gry w piłkarzyki,
b) ścianka wspinaczkowa potrójna,
c) czworościan gimnastyczny,
d) karuzela krzyżowa z kierownicą,
e) huśtawka wahadłowa potrójna,
f) huśtawka na sprężynach,
g) zestaw zabawowy zjeżdżalni,
h) mata ochronna gumowa (płyty EPDM),
4) montaż małej architektury:
a) kosz na śmieci – 1 szt.
b) tablica – regulamin dla dorosłych i dzieci,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej, dostarczenie kart technicznych, certyfikatów itp. w 2 egz. Dokumentacja winny być wykonana zgodnie z instrukcją sporządzania operatu kolaudacyjnego.
6) Podczas wykonywania wszystkich czynności i prac Wykonawca na terenie działki 267/20 obręb Wielka Łąka zobowiązany jest do przestrzegania następujących zasad ograniczających wykonywanie prac na terenie placu budowy:
a) nie wjeżdżać na powierzchnie pojazdami gąsienicowymi mogącymi spowodować mechaniczne uszkodzenie nawierzchni,
b) kostka ECO DROP zgodnie z Krajową deklaracją właściwości użytkowych nr 1/2018 położona na terenie obiektu CKiIS w Wielkiej Łące przeznaczona jest dla ruchu bardzo lekkiego, dla pojazdów o DMC 3,5t,
c) całkowicie zakazane jest wjeżdżanie na utwardzone nawierzchnie pojazdami o masie całkowitej ponad 3,5 t.

Podane nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Biorąc pod uwagę odrzucenie oferty nr 7 złożonej przez Wykonawcę TERMOMODERN Bartosz Olkowski, Lipienica 17, 87 – 410 Kowalewo Pomorskie, ważnymi ofertami pozostały:
- oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: GRUPA MAGIC GARDEN Sp. z o. o., ul. Dworcowa 52 – 54,
88 – 100 Inowrocław opiewająca na kwotę 210 342,12 zł oraz
- oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: Grupa EPX Paweł Matera, Pustków 288, 39 – 205 Pustków opiewająca na kwotę 148 577,43 zł oraz
- oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę: Happy s. c. R. Kołacki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys,
ul. Ogrodowa 31, 21 – 003 Ciecierzyn opiewająca na kwotę 220 317,60 zł oraz
- oferta nr 4 złożona przez Wykonawcę: BDB Sp. z o. o., Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok. 6,
37 – 500 Jarosław opiewająca na kwotę 204 112,97 zł oraz
- oferta nr 5 złożona przez Wykonawcę: P. H. U. GOLD – SPRING Marzanna Byber, ul. Lipowa 9,
09 – 300 Żuromin opiewająca na kwotę 188 405,25 zł oraz
- oferta nr 6 złożona przez Wykonawcę: Konsorcjum: Biuro Regionalne JORDAN Jolanta Pędzisz,
ul. Browarna 9, 87 – 730 Nieszawa i BMJ EQUIP – Mariusz Śliwiński, Czemlewo, ul. Bohaterów 34,
86 – 070 Dąbrowa Chełmińska opiewająca na kwotę 223 658,80 zł oraz
- oferta nr 8 złożona przez Wykonawcę: Simba Group Sp. z o. o., ul. Zimna 15, 20 – 204 Lublin opiewająca na kwotę 206 018,85 zł.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 120 175,00 zł brutto.
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość
i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji
w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena jedynej ważnej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148577,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223658,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.