Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219579/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola w Drohiczynie w projekcie: Równe szanse – poprawa jakości edukacji przedszkolnej realizowanej przez ZS w Drohiczynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@drohiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2743f79f-eba2-408c-b986-d5d81d189f601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola w Drohiczynie w projekcie: Równe szanse – poprawa jakości edukacji przedszkolnej realizowanej przez ZS w Drohiczynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2743f79f-eba2-408c-b986-d5d81d189f60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane w ramach Priorytetu VIII Fundusze na rzecz edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.1 Rozwój edukacji i kształcenia, programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych, w tym TIK do realizacji zajęć logopedycznych oraz pozostałych rodzajów zajęć – sprzęt TIK.W ramach tej części zamówienia neleży dostarczyć:
-Ekran interaktywny - monitor 3 szt.
- laptop- 1 sztuka
- drukarka laser , technologia led , kolorowa - 1 szt.
PO STRONIE WYKONAWCY NALEŻY MONTAŻ ZAKUPIONYCH MONITORÓW W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Specyfikacja sprzętu oraz poszczególne ilości zamieszczone są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 27967,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia. Część podzielona jest na następujące zadania:Zadanie 1: Zakup pomocy dydaktycznych, w tym TIK do realizacji zajęć logopedycznych oraz pozostałych rodzajów zajęć.
Zadanie 2: zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia do zajęć w zakresie doradztwa zawodowego -zajęcia warsztatowe w ramach poznania pracy aktora.
Zadanie 3: Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w zakresie rozwijania u dzieci kompetencji emocjonalno – społecznych.
Specyfikacja sprzętu oraz poszczególne ilości zamieszczone są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1B do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
37520000-9 - Zabawki
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 9215 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia do zajęć kształtujących kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej – zajęcia rytmiczno – taneczne.Specyfikacja sprzętu oraz poszczególne ilości zamieszczone są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1C do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 7179 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia do zajęć cross-financingu, kącika wyciszeni i Sali doświadczalnej świata w projekcie: Równe szanse – poprawa jakości edukacji przedszkolnej realizowanej przez ZS w Drohiczynie”.Część 4 podzielona jest na trzy następujące zadania:
Zadanie 1 : Utworzenie Sali doświadczania świata
Zadanie 2: Zakup wyposażenia do zajęć w ramach cross-financingu
Zadanie 3: Utworzenie kącików wyciszeń
Specyfikacja sprzętu oraz poszczególne ilości zamieszczone są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1D do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 109281 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27951 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58240,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27951 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaskie Centrum Techniki Biurowej i Medialnej "BIFAX" Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202233
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-776
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PODLASKIE CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ I MEDIALNEJ "BIFAX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27951 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10413,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77690,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10413,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zopatrzenia Szkoł "CEZAS" sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10413,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9098,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63837,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10320,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10320,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75175,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184670,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107358,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107358,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI DROHICZYN
więcej: przetargi DROHICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych dla uczestników projektu oraz pomocy i materiałów eksploatacyjnych do prowadzenia zajęć" w ramach realizacji projektu pn. "Akademia równych szans"
- Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.