eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dostawa z montażem wg aranżacji elementów wystawy stałej wraz z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach zadania "Zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z montażem wg aranżacji elementów wystawy stałej wraz z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach zadania „Zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874254700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa z montażem wg aranżacji elementów wystawy stałej wraz z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach zadania „Zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4003648a-d51b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039562/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa z montażem wg aranżacji elementów wystawy stałej wraz z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach zadania „Zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu LT-PL-5R-374 pn. „The cultural heritage says about us/Świadczy o nas dziedzictwo kulturowe”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161027/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem wg aranżacji elementów wystawy stałej wraz z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach zadania „Zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa wraz z montażem elementów wystawy stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu wraz z dostawą niezbędnego sprzętu. Montaż zrealizowany w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego „Projekt wykonawczy wystawy poświęconej życiu i twórczości Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania prac”.
Dostawa zrealizowana będzie w budynku Muzeum K.I. Gałczyńskiego w Praniu i obejmuje montaż elementów wystawy na łącznej powierzchni ok. 118m2.
W zakres dostawy i montażu wchodzą:
- zabudowa wystawiennicza z paneli z płyt klejonych i kształtowników metalowych;
- zabudowa panelowa ścian w zmiennym dystansie do murów z plexi podświetlanego;
- zabudowa biblioteczna ścian;
- plansze ze szkła hartowanego (3szt.) z uchwytami (18 szt.);
- dostawa elementów ekspozycji z plexi;
- osłona grzejnika - 5 szt.;
- zabudowa parapetów i grzejników – 3 komplety;
- podpisy pod eksponaty ze spienionego PCV- 80 szt.;
- ekspozytory z plexi: na książki - 21szt; na dokumenty- 19 szt. i podpórki z plexi na książki – 10 szt.;
- zewnętrzne miejsc komplementacji w ogrodzie w postaci ławek i podestów z bali drewnianych wraz ze stanowiskiem dźwiękowym – 2 siedziska z głośnikiem i stanowisko informacyjne;
- rozmieszczenie eksponatów w przestrzeni wystawy;
- dostawa i montaż tapet, ok. 120 m2;
- dostawa i montaż okiennych rolet siatkowych przyciemniających wnętrze - 4 szt.;
- dostawa tabletów z preinstalowanymi systemami operacyjnymi (6 szt.) wraz ze słuchawkami nausznymi i montaż w elementy ekspozycji „biblioteki dźwięków”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
- projekcie wykonawczym wystawy poświęconej życiu i twórczości Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania prac:
Tom I - załączniku nr 7a do SWZ
Tom II – załączniku nr 7b do SWZ
Tom III - załączniku nr 7c (część 3.2, 4, 8.1) do SWZ
- przedmiarze wystawy - załączniku nr 8 do SWZ
- specyfikacji techniczna montowanego sprzętu - tablety – załącznik nr 9 do SWZ.

UWAGA:
1) Z niniejszego zamówienia publicznego wyłączeniu podlegają wskazane w dokumentacji, tj. Projekcie wykonawczym wystawy poświęconej życiu i twórczości Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania prac:
- roboty budowlano- instalacyjne;
- opracowanie oprogramowania (aplikacji) na tablety;
- nagrania dźwiękowe i filmowe (Opracowanie i udźwiękowienie etiudy filmowej; Opracowanie nagrań muzyki klasycznej do "pni muzycznych");
- opracowanie nagrań muzyki do "biblioteki dźwięków”, projekty grafik (do: tapety, podpisy pod eksponaty, plansze, fotografie, szablony oraz opracowanie graficzne - jakościowe fotografii)
- wykonanie sterowania oświetleniem i multimediami,
- dostawa sprzęt wystawowy (Ekran projekcyjny do wyświetlania etiudy filmowej na ścianie D; monitor)
2) Wykonawca montując tablety w element ekspozycji (biblioteka dźwięków) winien zapewnić swobodny dostęp (bez uszczerbku dla zabudowy, tj. pozwalający na zachowanie warunków gwarancji dostarczonej zabudowy) do tabletu, tj. możliwość wyjęcia sprzętu w celu włożenia zewnętrznego nośnika danych (karty pamięci) bądź jego ewentualnej wymiany (w przypadku awarii itp.).
3) Wykonawca montując odtwarzacz audio i głośniki w element ekspozycji (pnie muzyczne) winien zapewnić swobodny dostęp (bez uszczerbku dla zabudowy, tj. pozwalający na zachowanie warunków gwarancji dostarczonej zabudowy) do ww. sprzętu, tj. możliwość wyjęcia sprzętu w celu jego ewentualnej naprawy czy wymiany (w przypadku awarii itp.)
4) Pliki graficzne niezbędne do dostawy elementów ekspozycji: tapety, panele ścienne, folie naklejane na mdf i pleksi, litery, folie, treść podpisów pod eksponaty - zostaną przekazane Wykonawcy na zewnętrznym nośniku (-ach) danych przez Zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych od momentu podpisania umowy z Wykonawcą.
3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób wykonujących określone przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa art. 95 ust. 1 Pzp.
4. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne

30213200-7 - Komputer tablet

32342200-4 - Słuchawki douszne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020528 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Events Agencja Reklamowa Rafał Krauze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212147851

7.3.3) Ulica: Bielawska 36C/105

7.3.4) Miejscowość: Konstancin Jeziorna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-520

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.