eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońBudowa kotłowni gazowej w budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 Ustroniu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kotłowni gazowej w budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 Ustroniu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300

1.5.8.) Numer faksu: +48338579330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe8af21d-55d5-4073-a13b-4441b5146c22

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kotłowni gazowej w budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 Ustroniu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe8af21d-55d5-4073-a13b-4441b5146c22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034061/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa kotłowni gazowej w budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 Ustroniu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 503052,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na budowie kotłowni gazowej wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej oraz robotami towarzyszącymi w użytkowanym budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Daszyńskiego 31 w Ustroniu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2”.
W ramach realizacji umowy Wykonawca wykona dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające wykonaniu kotłowni gazowej w budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Ustroniu.
Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy:
1) Zadanie 1: Dokumentacja projektowa - w ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) opracowania kompletnej pełno branżowej dokumentacji projektowej zgodnie z zakresem i wytycznymi wskazanymi w PFU dla dokumentacji projektowej w tym: uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków technicznych i decyzji,
b) po akceptacji przez Zamawiającego – złożenie dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Cieszynie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę wymaganej ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2024 r., poz. 725 z późn. zm. – zwanej dalej: „Prawo budowlane”) – Wykonawcy zostanie udzielone stosowne pełnomocnictwo.
2) Zadanie 2: Roboty budowlane - budowa kotłowni gazowej wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej oraz robotami towarzyszącymi w użytkowanym budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Daszyńskiego 31 w Ustroniu - w ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych jn.;
a) roboty budowlane w zakresie likwidacji istniejącego węzła cieplnego wraz z technologiami,
b) roboty budowlane w zakresie wykonania technologii nowej kotłowni gazowej,
c) roboty budowlane w zakresie rozbudowy istniejącej instalacji gazowej,
d) roboty budowlane towarzyszące m.in.: ogólnobudowlane, instalacyjne sanitarne i instalacyjne elektryczne i niskoprądowe, itp.: wynikające z dokumentacji projektowej,
Głównymi celami zamówienia są:
1) stworzenie niezależnego źródła ciepła c.o. i c.w.u. dla budynku szkoły opartego o kaskadową kotłownię gazową,
2) poprawa gospodarki energetycznej obiektu poprzez zmianę sposobu ogrzewania nadążnego do potrzeb budynku i użytkowników.
Kubatura pow. ogrzewanej – 24 600 m3, powierzchnia ogrzewana – 5 795 m2.
Obiekt ogrzewany jest do tej pory za pomocą istniejącej, zewnętrznej kotłowni węglowej, przeznaczonej do likwidacji.
Dokumentację techniczną Wykonawca zobowiązuje się wykonać w wersji papierowej (dokumentację techniczną, kosztorys, przedmiar i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – po dwa egzemplarze) i elektronicznej (pliki w formacie .pdf o wielkości mniejszej niż 5MB oraz w formacie .dxf lub .dwg, kosztorys - .kst).
Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Inwestor przed złożeniem oferty zaleca szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót. Zaplecze budowy Wykonawca zapewni sobie we własnym zakresie. Po zakończeniu robót budowlanych należy sporządzić dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ - Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE INSTAL SERWIS Piotr Wroński Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6292503135

7.3.3) Ulica: Al. J. Piłsudzkiego 2

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.