Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00257768/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Modliborzyce w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63
1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158715079
1.5.8.) Numer faksu: 158717102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://modliborzyce.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Modliborzyce w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6535180e-0426-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257768/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 97420,33
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych położonych na terenie gminy Modliborzyce. Zakres prac obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przez uzupełnienie tłuczniem kamiennym ubytków w górnych warstwach podbudowy dróg oraz podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami ubytków oraz wybojów w nawierzchni dróg.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi do 3 cm, w ilości 226,43m2,
2) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi do 5 cm, w ilości 55,82m2,
3) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia -wypełnienie ubytków gł. do 7 cm łamanym kruszywem kamiennym frakcji 0/31,5
4) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość ubytków do 10 cm, w ilości 1,00m2,
5) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów - wyboje o głębokości 1.5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca- podwójne utrwalenie powierzchniowe głębokości 3 cm emulsją asfaltową c69 B3 PU (K1-70) grysami frakcji 8/12 warstwa dolna oraz grysami frakcji 2/8 warstwa górna, w ilości 415,75m2,
6) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów – rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej, w ilości 305,1m2.
Sposób realizacji zamówienia opisano szczegółowo w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały wynosi minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne objęte zakresem zamówienia. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia
Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia
tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia,
których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie
realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej z udziałem Wykonawców przed złożeniem oferty. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy. Zdecydowano, że podział zamówienia na części nie byłby właściwy, ponieważ wiązałoby się to ze wzrostem kosztów robót, a tym samym wzrostem wartości cen ofert. Dodatkowo, podział na części zamówienia zmniejszyłby zakres zamówienia i w konsekwencji nieopłacalność ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wpłynęła jedna Oferta w postępowaniu która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym w związku z tym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust , a to wpłyneło na unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ) ustawy Pzp.INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych
- Remonty dróg gruntowych na terenie miasta Iławy
- Modernizacja i remont dróg wewnętrznych, publicznych oraz remont kanalizacji deszczowej - w roku 2026
- Remont nawierzchni ulic polegający na ułożeniu destruktu asfaltowego z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 680, 673, 672 obręb Idzików - I ETAP.
- "Roboty przygotowawcze - Budowa Drogi Leśnej Przeciwpożarowej Nr 56 w Leśnictwie Ujeździec o Długości 3,1 km"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





