eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4465279-bf78-4ec8-8231-186a2b301b34

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4465279-bf78-4ec8-8231-186a2b301b34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074069/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego oraz oprogramowania biurowo-graficznego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podmiot dofinansowujący: Województwo Podkarpackie – Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, Instytucją Pośredniczącą Projekt/program (nazwa): Wydobyć sukces – innowacyjne liceum przyszłości/ Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 PRIORYTET 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian DZIAŁANIE FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne Numer identyfikacyjny projektu/programu FEPK.07.12-IP.01-0033/23-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.36.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59913,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Dostawa sprzętu sieciowego i urządzenia wielofunkcyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i urządzenia wielofunkcyjnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie w ramach projektu pt. „Wydobyć sukces – innowacyjne liceum przyszłości”.
Dostawa sprzętu sieciowego i urządzenia wielofunkcyjnego, w tym:
- Punkt dostępowy - Access Point w ilości 5 szt.;
- Przełącznik sieciowy w ilości 4 szt.;
- Urządzenie wielofunkcyjne, kolorowe + dodatkowy komplet wkładów drukujących w ilości 1 szt.;
- Dyski do przechowywania multimediów w ilości 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) i Formularz cenowy dla części 1 zamówienia;
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami dla części 1 zamówienia
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 17798,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Dostawa kserokopiarki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarki w ilości 1 szt. jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie w ramach projektu pt. „Wydobyć sukces – innowacyjne liceum przyszłości”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) i Formularz cenowy dla części 2 zamówienia;
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami dla części 2 zamówienia
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121100-4 - Fotokopiarki

4.5.5.) Wartość części: 12122,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Dostawa oprogramowania biurowego i graficznego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego i graficznego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie w ramach projektu pt. „Wydobyć sukces – innowacyjne liceum przyszłości”, w tym:
- Oprogramowanie biurowe: pakiet biurowy w wersji profesjonalnej oparty na zamkniętym kodzie źródłowym w ilości 19 szt.;
- Oprogramowanie graficzne: pakiet oprogramowania graficznego składający się z modułów służących do projektowania graficznego, tworzenia grafik wektorowych, układów stron, edycji zdjęć, a także wykonania profesjonalnego projektu szkolnego lub naukowego oparty na zamkniętym kodzie źródłowym w ilości 19 szt.;
- Oprogramowanie graficzne: pakiet oprogramowania graficznego oparty na zamkniętym kodzie źródłowym z wbudowanymi modułami do projektowania, edycji, publikacji tworzonych treści zarówno w mediach cyfrowych jak i tradycyjnych (wydruki standardowe i wielkoformatowe) w ilości 19 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) i Formularz cenowy dla części 3 zamówienia;
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami dla części 3 zamówienia
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48326000-9 - Pakiety oprogramowania do odwzorowywania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

48327000-6 - Pakiety oprogramowania do rysowania i malowania

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

72212322-2 - Usługi opracowywania oprogramowania graficznego

4.5.5.) Wartość części: 30505,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33185,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33185,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33185,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33185,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.