eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianka › Budowa zaplecza magazynowego na potrzeby Muzeum Ziemi Nadnoteckiej wraz z parkingiem buforowym



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza magazynowego na potrzeby Muzeum Ziemi Nadnoteckiej wraz z parkingiem buforowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zaplecza magazynowego na potrzeby Muzeum Ziemi Nadnoteckiej wraz z parkingiem buforowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f3d8bd3-e1d0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046448/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa zaplecza magazynowego Muzeum Ziemi Nadnoteckiej wraz z parkingiem buforowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245262

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 979847,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I przedmiotu zamówienia:
„Budowa zaplecza magazynowego na potrzeby Muzeum w Trzciance”:
- powierzchnia użytkowa 78,6 m2
- powierzchnia zabudowy – 132,13 m2
- kubatura – 360 m3.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa:
1. Projekt techniczny, opracowanie luty 2024 r.
2. Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany, opracowanie luty 2024 r.
3. STWIOR, opracowanie luty 2024 r.
Wyłącznie pomocniczo przedmiot zamówienia określa:
1. Przedmiar robót, opracowanie luty 2024 r.
UWAGA!
W celu realizacji robót należy uprzątnąć teren, na którym będzie realizowania inwestycja – wywóz śmieci w ilości ok. 16 m3
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy również uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie/ dokonać zgłoszenia zakończenia budowy.
Wykonawca ma obowiązek wykonania i montażu tablicy informacyjnej w ilości 1 szt.
o wymiarach 180x120 (treść należy uzgodnić z Zamawiającym). Poglądowy wzór tablicy informacyjnej stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 537653,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
„Budowa parkingu przy ul. Krętej w Trzciance”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie parkingu składającego się z 30 miejsc postojowych wraz z jezdnią manewrową. W ramach zamówienia należy wykonać 28 stanowisk postojowych i jezdnię manewrową o łącznej powierzchni 990 m2 o nawierzchni z płyt ażurowych oraz 2 stanowiska postojowe dla osób niepełnosprawnych (pow. 37 m2) o nawierzchni z kostki betonowej. Ponadto, należy wykonać oznakowanie poziome i pionowe.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa:
1. Projekt architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu: branża drogowa i elektryczna, opracowanie z 13.09.2022 r.
2. Projekt zmieniający projekt architektoniczno - budowlany i zagospodarowania terenu: branża drogowa, opracowanie z 10.11.2023 r. (zmiana nawierzchni na płyty ażurowe)
3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opracowanie z 13.09.2022 r.
4. Zmiana STWIOR w zakresie nawierzchni z betonowych płyt ażurowych, opracowanie z 10.11.2023 r.
5. Schemat oznakowania pionowego i poziomego parkingu.

Wyłącznie pomocniczo przedmiot zamówienia określa:
1. Przedmiar robót z dnia 10.11.2023 r., opracowany przez mgr. inż. Marcina Batko

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy również uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie/ dokonać zgłoszenia zakończenia budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 442193,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594459,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 826492,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594459,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM_BUD Henryk Grzymski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 763 101 92 31

7.3.3) Ulica: Lelewela 17

7.3.4) Miejscowość: Trzcianka

7.3.5) Kod pocztowy: 64-980

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594459,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487765,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496996,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487765,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070071735

7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 2c

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487765,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.