Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00221762/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu przeciwpożarowego
w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292380810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łagiewniki 73
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413542076
1.5.8.) Numer faksu: 413543050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpslagiewniki.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9503b68a-8af4-4045-8d4b-f875a73a93b41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu przeciwpożarowegow Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9503b68a-8af4-4045-8d4b-f875a73a93b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076422/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja systemu sygnalizacji pożarowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.DN.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach polegająca na wymianie istniejącego systemu znajdującego się w oddziale mieszkalnym Nr IV i III oraz zsieciowanie wymienionego systemu z istniejącym w oddziale mieszkalnym Nr II systemem „SIMENS”. W pracach modernizacyjnych należy uwzględnić doposażenie istniejącej i modernizowanej centrali dla potrzeb połączeń sieciowych oraz należy uwzględnić możliwość późniejszej rozbudowy połączenia do Internetu po module zgodnym z rodzajem zainstalowanych w placówce central.
Wykonaną instalację należy dołączyć do systemu monitoringu pożarowego i przeprowadzić stosowne próby zadziałania systemu oraz przeprowadzić szkolenie dla personelu obsługującego system.
Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie, Wykonawca wydzieli teren budowy tak, aby zapewnić całkowite bezpieczeństwo pracowników i mieszkańców Domu. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę takie prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowało z prowadzoną w obiekcie działalnością.
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały na okres 24 miesiące (2 lata). Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych protokołem odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193665,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572333444
7.3.3) Ulica: Sandomierska 105
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Zakup używanego samochodu ciężarowego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2026 r.
- "Sukcesywny zakup i dostawa produktów spożywczych do stołówek szkolnych Szkoły Podstawowej w Chmielniku z filią w Suchowoli w miesiącach styczeń - czerwiec 2026 roku"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu pick-up
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Remont wybranych pomieszczeń nr 610, 729A, 730, 732, 734, 802, korytarz przed 802, 803, 805 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Hucie Mińskiej (IV)
- Dostosowanie obiektów jednostek Powiatu Ostródzkiego do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Przebudowa boiska sportowego celem stworzenia wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Chrząstawie Wielkiej.
- Przebudowa Klubu Studenckiego RYWAL
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





