Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00254706/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 1 zestawu mobilnego symulatora zagrożeń pożarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210037733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego, 64
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 733 83 04
1.5.8.) Numer faksu: 957208990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubuska.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-gorzow-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_gorzowwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 1 zestawu mobilnego symulatora zagrożeń pożarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4375841-992d-499d-8d3b-78455807df24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018846/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa 1 zestawu mobilnego symulatora zagrożeń pożarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
“Lepiej zapobiegać niż ratować. Zapobieganie pożarom i innym niebezpiecznym zdarzeniom poprzez działania szkoleniowe, prewencji społecznej oraz wirtualną rzeczywistość.” Program: INTERREG VI A Brandenburgia – Polska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2371.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu symulatorów zagrożeń pożarowych w skład którego wchodzi
- symulator zagrożeń pożarowych i edukacji ekologicznej
- symulator LAS i Przemysł
- Symulator Budynek biurowca z halą produkcyjną
przeznaczonych do działań prewencyjnych prowadzonych w ramach realizowanego projektu unijnego zgodnych z treścią specyfikacji i opisem przedmiotu zamówienia.
2. Dostarczony towar objęty przedmiotem zamówienia musi być nowy, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych i wad prawnych. 5. Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna” do niniejszej specyfikacji stanowiący „Minimalne wymagania techniczno-użytkowe”.
6. Szczegółowe warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ „Projekt umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313840,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natmik Mikołaj Szłapka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622 26 90 592
7.3.3) Ulica: Sosnowa 18
7.3.4) Miejscowość: Gorzyce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 63-410
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 dni
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawów fantomów wraz z defibrylatorami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Dostawa symulatorów do rozrodu i inseminacji zwierząt dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica w Swarożynie.
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
więcej: Symulatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





