eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Zakup dwóch samochodów osobowych dla potrzeb Powiatowego Centrum pomocy Rodzinie w Sławnie w ramach projektu Regionalne Pogotowie Kryzysowe.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch samochodów osobowych dla potrzeb Powiatowego Centrum pomocy Rodzinie w Sławnie w ramach projektu Regionalne Pogotowie Kryzysowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sempołowskiej 2a

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 598106461

1.5.8.) Numer faksu: 598106401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.ruchniak@pcprslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprslawno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pcpr.slawno.ibip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup dwóch samochodów osobowych dla potrzeb Powiatowego Centrum pomocy Rodzinie w Sławnie w ramach projektu Regionalne Pogotowie Kryzysowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f9ffa2-0733-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00244193/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakup dwóch samochodów osobowych dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sławnie w ramach projektu Regionalne Pogotowie Kryzysowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalne Pogotowie Kryzysowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265256/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód 1:
 Samochód osobowy typ nadwozia Suv, combi lub sedan – sztuk 1
 Pojemność silnika od 1400cm3 do 1600cm3
 moc maksymalna 115 kM do 130kM
 skrzynia biegów manualna
 rodzaj paliwa: benzyna
 auto pięciodrzwiowe
Minimalne wymagane wyposażenie:
- czujniki parkowania tył
- podgrzewanie szyby
- radio
- klimatyzacja
- blokada zapobiegająca otwarciu tylnych drzwi
- asystent unikania kolizji czołowych z wykrywaniem pieszych i rowerzystów
- wspomaganie kierownicy
- poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera z przodu
- komplet kół zimowych,
- system utrzymania pasa ruchu,
- gaśnica,
- apteczka,
- trójkąt bezpieczeństwa,
- dojazdowe koło zapasowe,
- szyby sterowane elektronicznie,
- światła przeciwmgielne,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód 2:
 Samochód osobowy typ nadwozia hatchback lub sedan – sztuk 1
 Pojemność silnika od 1000cm3 do 1600cm3
 moc maksymalna 90 kM do 130kM
 skrzynia biegów manualna
 rodzaj paliwa: benzyna
 auto pięciodrzwiowe
Minimalne wymagane wyposażenie:
- czujniki parkowania tył
- podgrzewanie szyby
- radio
- klimatyzacja
- blokada zapobiegająca otwarciu tylnych drzwi
- wspomaganie kierownicy
- poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera z przodu
- komplet kół zimowych,
- system utrzymania pasa ruchu,
- gaśnica,
- apteczka,
- trójkąt bezpieczeństwa,
- dojazdowe koło zapasowe,
- szyby sterowane elektronicznie,
- światła przeciwmgielne

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymagał, aby oferta złożona została
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W/w Wykonawca przesłał ofertę w formie elektronicznej, ale nie opatrzył jej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W związku z powyższym oferta
w/w Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części II, tj. kwotę 85.000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

postępowanie unieważnione

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.