Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245617/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00259952/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Sulejów i podległych jej jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7701101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001229733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.sulejow.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001230216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rycerska
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sppodklasztorze.superszkolna.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łęcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001229756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Łęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spleczno.biposwiata.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001229740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęczyńska
1.5.2.) Miejscowość: Włodzimierzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spprzyglow.biposwiata.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Uszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383866932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Uszczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spuszczyn.biposwiata.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Witowie – Kolonii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001229584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Witów-Kolonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spwitow.edu.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590758369
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolewsulejowie.dlaprzedszkoli.eu/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Przygłowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590778917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna
1.5.2.) Miejscowość: Przygłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolewprzyglowie.eprzedszkola.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Samorządowy w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366256138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górna
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlobek.sulejow.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Komunalny w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368231378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzk.sulejow.biuletyn.net/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100119554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.sulejow.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100121628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojosulejow.pl/
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100119560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mok.sulejow.pl/wpmok/
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004710112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.sulejow.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Sulejów i podległych jej jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-748d3da9-0132-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031340/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Sulejów i podległych jej jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 335143,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnejW ramach części 1 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i użytkowaniem mienia
4) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej
Zgodnie z wykazem dołączonym do OPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera między innymi klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony (fakultatywne). Zamawiający informuje, że zaakceptowanie przez Wykonawców klauzul fakultatywnych zarówno w Części 1 i Części 2 stanowią jedno z kryteriów oceny ofert.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 275304,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych ZamawiającegoW ramach części 2 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
2) Ubezpieczenie pojazdów lądowych od uszkodzeń i kradzieży oraz assistance
3) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.
Zgodnie z wykazem dołączonym do OPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera między innymi klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony (fakultatywne). Zamawiający informuje, że zaakceptowanie przez Wykonawców klauzul fakultatywnych zarówno w Części 1 i Części 2 stanowią jedno z kryteriów oceny ofert.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 59839,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowanie wpłynęły jedna oferta złożona przez firmę Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ,,TUW” ul. H. Raabego 13 02-793 Warszawa. Oferta została odrzucona.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, ponieważ jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu w Części 1 podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowanie wpłynęła dwie oferty: Oferta nr 1 złożona przez firmę TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ul. Domaniewska 41 02-672 Warszawa oraz Oferta nr 2 złożona przez firmę Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ,,TUW” ul. H. Raabego 13 02-793 Warszawa. Oferty zostały odrzucone.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, ponieważ wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu w Części 2 podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI SULEJÓW
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Gminy Sulejów i podległej jej jednostki w 2024 roku
- Wyłapywanie i hotelowanie (utrzymywanie) bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Sulejów w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku
- Zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla Gminy Sulejów i jej jednostki organizacyjnej w 2024 roku
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia, oc, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenie komunikacyjne Gminy Miasta Braniewa, jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury"
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Mielec wraz z jednostkami organizacyjnymi
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ UZDROWISKA ŚWINOUJŚCIE SA
- Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Miasta Radom oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Przasnyskiego
- Ubezpieczenie mienia Powiatu Międzychodzkiego - Ochrona składników mienia Powiatu w okresie od 01.01.2024 roku do 31.12.2025 roku
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.