Og³oszenie z dnia 2021-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00337819/01 - Wynik z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00509254/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Gostyniñski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016100
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Romana Dmowskiego 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242357981
1.5.8.) Numer faksu: 242357985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gostynin.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.gostynin.powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2022”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-873e2b91-50f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00288369
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003735/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 „Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2022”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
bip.gostynin.powiat.pl/?id=473.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami dotycz±ca zamówienia odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Zamawiaj±cy dopuszcza, z wy³±czeniem sk³adania ofert przez Wykonawców, mo¿liwo¶æ przes³ania dokumentów zarówno przez Wykonawców jak i Zamawiaj±cego za pomoc± standardowej poczty elektronicznej (e-mail).
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia.
Ca³o¶æ korespondencji prowadzonej pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywaæ siê bêdzie z zachowaniem postanowieñ zawartych rozdziale 7 dzia³u I ustawy Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe
w Gostyninie reprezentowane przez Starostê, z siedzib± przy ul. Romana Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, adres e-mail: starosta@gostynin.powiat.pl, tel.: 24 235 79 81.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych.
Kontakt z inspektorem ochrony danych: adres e-mail: iod@gostynin.powiat.pl, tel.: 24 235 79 87, korespondencyjnie na adres administratora wskazany powy¿ej.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych na podstawie przes³anki:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze - na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia,
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zawartej umowy (przetwarzanie danych niezbêdne do wykonania zawartej umowy, b±d¼ podjêcia dzia³añ przed jej zawarciem) - na etapie podpisania umowy,
4. Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane odbiorcom i podmiotom przetwarzaj±cym dane osobowe na zlecenie administratora tj.: podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. ZUS, Urz±d Skarbowy),dostawcy us³ug IT, oprogramowania u¿ytkowego, kontrahenci Jednostki, w celu realizacji zleceñ, zawartych umów i odrêbnych przepisów dot. bezpieczeñstwa i organizacji pracy, podmioty przetwarzaj±ce dane w celu windykacji nale¿no¶ci.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporz±dzeniu Prezesa Rany Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6. Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do Pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
7. Pani/Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu
i profilowaniu.
8. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbêdnym do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
9. Posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. nie przys³uguje Pani/Panu:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c, w dalszej kolejno¶ci art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2021.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z przeznaczeniem na cele grzewcze oleju opa³owego lekkiego L-1 (nazwa handlowa olej napêdowy grzewczy, olej napêdowy do celów grzewczych) w ilo¶ci oko³o 69 000 litrów (69 m3) dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego tj. Powiatowego Domu Pomocy Spo³ecznej w Czarnowie wraz z fili± DPS Rogo¿ewek, Powiatowego Urzêdu Pracy w Gostyninie, Placówki O¶wiatowo-wychowawczej „Bratoszewo” w Gostyninie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena ofertowa brutto - 100 %.
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ standardy jako¶ciowe do odnosz±ce siê do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy przewiduje warunki udzia³u w postêpowaniu wynikaj±ce z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy oraz § 9, ust.1, pkt.1 i § 9, ust.1, pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu dostaw oleju opa³owego lekkiego, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy oleju opa³owego lekkiego zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ). Za spe³nienie warunku uznane zostanie wykonanie co najmniej jednej dostawy oleju opa³owego o wielko¶ci min. 65 m3 wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie,
2) wa¿nej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne), a w przypadku Wykonawców zagranicznych posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonym w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie obrotu olejem opa³owym lekkim.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
7) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, spe³niaj±c wymogi okre¶lone w art. 58 ust. 2 i 5 ustawy. O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy z³o¿y ka¿dy z wykonawców zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Szczegó³owy zakres istotnych zmian zosta³ okre¶lony we wzorze umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1) Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Modernizacja pokrycia dachowego sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej w Bia³otarsku
- Zakup i dostawa ¶rodków czysto¶ciowych
- Wykonanie 18 szt. audytów energetycznych budynków mieszkalnych jednorodzinnych w gospodarstwach domowych, realizowanych w ramach projektu partnerskiego "Mazowsze bez smogu"
- Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Gorzewo (budynek bêd±cy w u¿yczeniu gminy)
wiêcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego dla jednostki CUL - OSW "KAPER" w Juracie
- "Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w O³dakach w II pó³roczu roku 2025"
- Zakup oleju opa³owego wraz z dostaw±.
- Dostawa oleju grzewczego: oleju lekkiego w ilo¶ci oko³o 16 000 litrów w okresie od 1 wrze¶nia do 31 grudnia 2025 roku do kot³owni Zespo³u Szkó³ w Lubominie.
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYS£OWO - OPA£OWEGO W II PÓ£ROCZU 2025 ROKU
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2025/2026 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminê Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.