eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzciankaBudowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z zakupem pierwszego wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z zakupem pierwszego wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzcianka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1091575

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z zakupem pierwszego wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f6ed338-78c9-4fdf-921e-33702055656c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184992

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem z Budynek Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS):
 powierzchnia zabudowy 467,17 m²
 powierzchnia użytkowa 357,61 m²
 kubatura 1090,60 m³
Wyposażenie:
 zakup pierwszego wyposażenie
Przyłącza:
 wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowe, energetyczne
Zagospodarowanie terenu
 parking i chodniki, zieleń, śmietnik,
Rozbiórki:
 budynek mieszkalny, budynek gospodarczy
Kolizje:
 usunięcie kolizji infrastruktury elektroenergetycznej
Zgody administracyjne:
 Uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o użytkowaniu obiektu.

5.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa:
 projekt budowlany - „Projekt zagospodarowania terenu, informacja BIOZ”,
 projekt budowlany - „Architektura”,
 projekt wykonawczy - „Architektura – konstrukcja”,
 projekt budowlany - „Konstrukcja”,
 projekt budowlany – „Instalacje sanitarne, przyłącza”,
 projekt budowlano - wykonawczy: „(ŚDS) branża elektryczna”,
 projekt budowlany - „Usunięcie kolizji elektroenergetycznej”,
 projekt budowlany- „Plan rozbiórki budynku mieszkalnego i gospodarczego”,
 opis geotechnicznych badań podłoża gruntowego – autor Robert Chuchro
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – opracowanie z 2020r.

5.3. Pomocniczo przedmiot zamówienia określa:
 przedmiar robót z 07.04.2025 r. - branża: budowlana, sanitarna, elektryczna
5.6. UWAGA
5.6.1. Wykonawca ma obowiązek wykonania i montażu tablicy informacyjnej w ilości 1 szt. (treść należy uzgodnić z Zamawiającym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4342689,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5785708,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4342689,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL Budownictwo Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Sławomir Lisiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070096439

7.3.3) Ulica: Stróżewo 44,

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie instalacji sanitarnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4342689,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ogłoszenia maksymalny termin realizacji zamówienia, tj. 203 dni, wynika z przeliczenia 29 tygodni
przez 7 dni (formularz ogłoszenia nie pozwala na określenie terminu realizacji zamówienia w tygodniach).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.