Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184992/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00203875/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z zakupem pierwszego wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzcianka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10915751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z zakupem pierwszego wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f6ed338-78c9-4fdf-921e-33702055656c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184992
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem z Budynek Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS):
powierzchnia zabudowy 467,17 m²
powierzchnia użytkowa 357,61 m²
kubatura 1090,60 m³
Wyposażenie:
zakup pierwszego wyposażenie
Przyłącza:
wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowe, energetyczne
Zagospodarowanie terenu
parking i chodniki, zieleń, śmietnik,
Rozbiórki:
budynek mieszkalny, budynek gospodarczy
Kolizje:
usunięcie kolizji infrastruktury elektroenergetycznej
Zgody administracyjne:
Uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o użytkowaniu obiektu.
5.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa:
projekt budowlany - „Projekt zagospodarowania terenu, informacja BIOZ”,
projekt budowlany - „Architektura”,
projekt wykonawczy - „Architektura – konstrukcja”,
projekt budowlany - „Konstrukcja”,
projekt budowlany – „Instalacje sanitarne, przyłącza”,
projekt budowlano - wykonawczy: „(ŚDS) branża elektryczna”,
projekt budowlany - „Usunięcie kolizji elektroenergetycznej”,
projekt budowlany- „Plan rozbiórki budynku mieszkalnego i gospodarczego”,
opis geotechnicznych badań podłoża gruntowego – autor Robert Chuchro
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – opracowanie z 2020r.
5.3. Pomocniczo przedmiot zamówienia określa:
przedmiar robót z 07.04.2025 r. - branża: budowlana, sanitarna, elektryczna
5.6. UWAGA
5.6.1. Wykonawca ma obowiązek wykonania i montażu tablicy informacyjnej w ilości 1 szt. (treść należy uzgodnić z Zamawiającym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4342689,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5785708,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4342689,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL Budownictwo Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Sławomir Lisiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070096439
7.3.3) Ulica: Stróżewo 44,
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie instalacji sanitarnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4342689,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
przez 7 dni (formularz ogłoszenia nie pozwala na określenie terminu realizacji zamówienia w tygodniach).
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Publicznego w Murowie z Oddziałem Zamiejscowym w Zagwiździu na klub dziecięcy
- "Budowa Domu Ludowego w Mroczeniu wraz z rozbiórką istniejącego budynku"
- Przeb istn bud gosp dla potrzeb KIS w Rzez w ram projektu pn." Pop dost do usług reinteg społecznej i zawod pop roz infrast KIS w Rzez".
- rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





