Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242891/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wykonanie przeglądów instalacji oświetlenia awaryjnego, w tym ewakuacyjnego, centralek monitoringu opraw i systemów centralnych baterii w obiektach AGH - KC-zp.272-312/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dzp.agh.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wykonanie przeglądów instalacji oświetlenia awaryjnego, w tym ewakuacyjnego, centralek monitoringu opraw i systemów centralnych baterii w obiektach AGH - KC-zp.272-312/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f4c9b4-005f-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KC-zp.272-312/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymaganych przepisami obowiązującego prawa oraz wytycznymi Zamawiającego przeglądów i konserwacji instalacji oświetlenia awaryjnego, w tym ewakuacyjnego, centralek monitoringu opraw oraz systemów centralnych baterii w wybranych budynkach AGH w Krakowie.
Powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami m. in. z:
- Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. Nr 109, poz. 719),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 nr 75 poz. 690 z późn. zm.),
- normą PN-EN 50172 Systemy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
- normą PN-EN 1838 Zastosowanie oświetlenia, Oświetlenie awaryjne.
Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na usługi objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaUzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy 145 000 zł. natomiast cena oferty najkorzystniejszej opiewa na kwotę 177 785,43 zł. Jednocześnie Zamawiający nie wzywał do dokumentów potwierdzających spełnienie warunków i nie dokonywał w tym zakresie ponieważ postępowanie zostało unieważnione
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno- transportową RT z lekarzem (typu S) i karetką bariatryczną
- Sukcesywne dostawy dodatkowych wyrobów ortopedycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Konserwacja samochodu Nysa 522, 1979 r (MIM1165 II-109); Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "ul. Benedyktowicza - budowa oświetlenia na odcinku od skrzyżowania z ul. Księcia Józefa do wysokości działki nr 201 obr. K-16"
- DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Krakowie - dostawa świeżych warzyw i owoców
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.