Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125801/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00146633/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00154031/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00156257/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku Urzędu Miasta
przy ulicy Bolesława Chrobrego 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bda1c6f-b70f-4c91-8618-cd6a0bcba1bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku Urzędu Miastaprzy ulicy Bolesława Chrobrego 8
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bda1c6f-b70f-4c91-8618-cd6a0bcba1bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku UM przy ulicy Bolesława Chrobrego 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci elektryczno-informatycznej budynku Urzędu Miasta przy ulicy Bolesława Chrobrego 8, obejmującej część parteru, pierwsze piętro, serwerownię i rozdzielnię główną.
Zakres zadania obejmuje:
- wykucie i wypełnienie nowych bruzd i przewiertów dla kabli i peszli,
- demontaż i utylizacja istniejącej okablowania strukturalnego (koryta, kable, gniazda, szafy)
- ułożenie nowych tras kablowych i okablowania strukturalnego
w ścianach/sufitach,
- przedłużenie i montaż nowego okablowania elektrycznego wraz z podłączeniem nowych gniazd zasilania dedykowanego do pomieszczeń,
- montaż nowych punktów PEL (Punkt Elektryczno-Logiczny),
- montaż paneli krosowych w szafie dystrybucyjnej,
- zakończenie okablowania strukturalnego w panelach krosowych,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Zadanie należy wykonać z zgodnie z załączoną dokumentacją projektową posiadaną przez Zamawiającego, stanowiącą integralną część niniejszego SWZ (w zakresie obejmującym część dotyczącą zamówienia, tj. część parteru, pierwsze piętro, serwerownię i rozdzielnię główną).
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników: obiekt będzie zaprojektowany i zrealizowany zgodnie z założeniami w programie funkcjonalno-użytkowym, który zakłada brak barier i ograniczeń w dostępie do obiektu dla wszystkich zainteresowanych, w tym osób niepełnosprawnych.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
− wykonanie prac rozbiórkowych,
− wykonanie prac montażowych,
− wykonanie pomiarów instalacji okablowania strukturalnego,
− wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa STWiOR oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668057,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOBIN sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812034808
7.3.3) Ulica: ul. Szamarzewskiego 31/19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-551
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa subskrypcji i wsparcia dla licencji systemu analizy i ochrony zapytań DNS Infoblox BloxOne Threat Defense na okres 12 miesięcy
- Zapewnienie wsparcia technicznego oraz serwisu 2 szt. serwerów HPE DL 380
- Świadczenie usług psychoterapeutycznych dla dzieci i dla młodzieży usamodzielnianej
- Zabezpieczenie ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
- Zakup i dostawa laptopa w ramach projektu pn.: "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości".
- Roboty budowlane w ZS3 w Rybniku z podziałem na zad.:1)Budowa bezpiecznego toru do jazdy na hulajnogach, rolkach i rowerach z murem oporowym,2)Budowa dwóch pełnowymiarowych boisk do siatkówki plażowej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego dla Muzeum Kresów w Lubaczowie - etap VIII
- WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- "Zakup sprzętu komputerowego i serwerowego, mebli i wyposażenia, w tym pracowni chemicznej oraz sprzętu sportowego w ramach zadania pn. "Remont budynku ZS Nr 1 w Grodzisku Maz. po pożarze - etap II"
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 4
- Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim
- "Utworzenie 54 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji - żłobek nr dz. w Wolbromiu 3681/5"
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.