Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00201225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00221970/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych na odpady komunalne zmieszane i odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590585041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stara Droga 85
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.pgk-radomsko.pl/przetargi/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34f1ca14-4831-466f-87f4-3c96a316ea8a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sp. z o.o. (100% udziałów własnością gm. M. Radomsko) - wytwarzanie energii cieplnej;dostarczanie wody;odprowadzanie,oczyszczanie ścieków;zbieranie odpadów komunalnych;gosp. odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych na odpady komunalne zmieszane i odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f1ca14-4831-466f-87f4-3c96a316ea8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ/4/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników tworzywowych, dwukołowych, przeznaczonych na odpady komunalne i selektywnie zebrane w ilości 1 020 sztuk:1) 300 szt. o poj. 120 l w kolorze antracytowym,
2) 120 szt. pojemników o poj. 120 l w kolorze brązowym,
3) 100 szt. pojemników o poj. 240 l w kolorze antracytowym,
4) 100 szt. pojemników o poj. 240 l w kolorze szarym,
5) 100 szt. pojemników o poj. 240 l w kolorze zielonym,
6) 100 szt. pojemników o poj. 240 l w kolorze żółtym,
7) 100 szt. pojemników o poj. 340 l /360 l w kolorze niebieskim,
8) 100 szt. pojemników o poj. 340 l /360 l w kolorze żółtym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 138338,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników tworzywowych, czterokołowych przeznaczonych na odpady komunalne i selektywnie zebrane w ilości 250 sztuk:1) 30 szt. o poj. 770 l w kolorze antracytu,
2) 50 szt. pojemników o poj. 1 100 l w kolorze antracytowym,
3) 50 szt. pojemników o poj. 1 100 l w kolorze żółtym,
4) 50 szt. pojemników o poj. 1 100 l w kolorze zielonym,
5) 70 szt. pojemników o poj. 1 100 l w kolorze niebieskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 147950,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120626,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120626,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120626,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contenur Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120626,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128448,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128448,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128448,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contenur Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128448,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Kwoty w poz. 4.5.5. niniejszego Ogłoszenia to wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa opcji w wys. 20 % zamówienia podstawowego dla każdej części oddzielnie.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- "Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz PGK Sp. z o. o. z/s w Radomsku
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Szpitala Powiatowego w Radomsku.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3906E na odcinku Borzykówka-Borzykowa
- Budowa instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do opieki i pielęgnacji pacjenta oraz innych wyrobów jednorazowych.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Orla "
- Zakup, dostawa i montaż 205 pojemników na odpady komunalne oraz demontaż 200 istniejących pojemników
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wejherowie
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.