Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00193819/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00197401/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00336937/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10775951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38ef1ff1-eb20-447c-9c76-ad311e81063c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060617/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Obsługi FE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-03/25-DST/01
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 398373,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w następującym asortymencie i ilościach:a) Część I zamówienia: drukarki etykiet/kodów kreskowych (13 szt.), urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne (5 szt.) i urządzenia wielofunkcyjne kolorowe (3 szt.);
2. Zamawiany sprzęt powinien być fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w poprzednim roku kalendarzowym i dostępny w ciągłej sprzedaży min. 60 dni przed dniem ogłoszenia niniejszego zamówienia), kompletny, nieużywany (posiadający nienaruszone cechy), gotowy do pracy i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazano w części II SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 95 p.z.p. i art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.
6. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 p.z.p.
7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 55284,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w następującym asortymencie i ilościach: Część II zamówienia: laptopy 15,6” (70 szt.) i laptopy 14” (4 szt.).2. Zamawiany sprzęt powinien być fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w poprzednim roku kalendarzowym i dostępny w ciągłej sprzedaży min. 60 dni przed dniem ogłoszenia niniejszego zamówienia), kompletny, nieużywany (posiadający nienaruszone cechy), gotowy do pracy i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazano w części II SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 95 p.z.p. i art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.
6. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 p.z.p.
7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 343089,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72994,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64775,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIUREX Rafał Michniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331311092
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 43a
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64775,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353952,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378298,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353952,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009
7.3.3) Ulica: Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353952,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) drukarka samoprzylepnych etykiet kodów kreskowych + materiały eksploatacyjne (1 urządzenie wraz z dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi): 2.790,00 zł,
b) urządzenie wielofunkcyjne kolor + materiały eksploatacyjne (1 urządzenie bez dodatkowych materiałów eksploatacyjnych): 2.890,00 zł,
c) dodatkowe materiały eksploatacyjne do kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego: 30,00 zł (toner czarny), 30,00 zł (toner kolorowy), 90,00 zł (komplet tonerów kolorowych),
d) urządzenie wielofunkcyjne cz/b (1 urządzenie bez dodatkowych materiałów eksploatacyjnych): 3.830,00 zł,
e) dodatkowy materiał eksploatacyjny czarny do monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego: 65,00 zł.
Dostawa powinna zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część II:
Dostawa realizowana będzie zgodnie z cenami jednostkowymi brutto wskazanymi w treści oferty za poszczególne zamawiane urządzenia:
a) laptop z ekranem 15.6” + system operacyjny + pakiet oprogramowania biurowego (1 urządzenie wraz z oprogramowaniem): 4.749,03 zł,
b) laptop z ekranem 14” + system operacyjny + pakiet oprogramowania biurowego (1 urządzenie wraz z oprogramowaniem): 5.380,02 zł.
Dostawa powinna zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa przełączników sieciowych
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego - część 2.
- Dostawa wraz z montażem prędkościomierzy kontrolnych (wideorejestratorów)
- Usługi w zakresie drukowania pozycji wydawniczych dla Politechniki Łódzkiej
- ZP/29/2025 "Usługi serwisowe systemów informatycznych w zakresie posiadanych licencji przez WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi oraz usługi serwisowe w zakresie sprzętu i infrastruktury teleinformatycznej"
- Dostawa szorowarki kompaktowej do podłóg, lodówki oraz projektorów multimedialnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Zakup, dostawa narzędzi TIK i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie placówki w pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt IT i oprogramowanie.
- Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla WIOŚ w Warszawie do realizacji zadań ustawowych - Laptopy z oprogramowaniem, monitorami oraz pakietem biurowym.
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli dla Gm Czernica. Projekt Rozwój edukacji przedszkolnej w gm Czernica, Długołęka, Oleśnica, Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina
- Zwiększenie bezpieczeństwa informacji w Gminie Włodawa poprzez wzmocnienie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty" w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Maszyny produkujące etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.