Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00267517/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych budynków w Zespole Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie hodowla koni i jeździectwo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W BIELICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielice 1
1.5.2.) Miejscowość: Gębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs-bielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-bielice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zs_bielice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych budynków w Zespole Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie hodowla koni i jeździectwo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9879e808-7e76-4020-b164-01859e698185
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00223170/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie prac remontowych budynków w Zespole Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach w celu utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie hodowla koni i jeździectwo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z Krajowego Planu Obudowy i Zwiększania Odporności, w Komponencie A „Odporność i konkurencyjność gospodarki,” jako inwestycja A3.1.1 „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSB.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6203373,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności – dalej BCU, dla zawodu technik hodowca koni poprzez dostosowanie istniejących budynków: dydaktycznego, gospodarczo-garażowego, stajni oraz ujeżdżalni na potrzeby BCU. Planowany remont ma podnieść znacznie standard istniejących obiektów. W ramach inwestycji planowanego remontu nie przewiduje się zmiany parametrów budynków, tj. kubatury, powierzchni zabudowy oraz wysokości. Remont poprawi termoizolacyjność, energooszczędności i funkcjonalność budynków, co znacznie wpłynie na jakość i poprawę warunków kształcenia.
2. Budynki znajdują się na terenie nieruchomości będącej w zarządzaniu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach z siedzibą w Bielice 1, 88-330 Gębice, na terenie działek o nr 19/17 i 7/34, województwo kujawsko-pomorskie, powiat mogileński, gmina Mogilno - obszar wiejski, obręb 0026 Marcinkowo.
3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty:
1) ogólnobudowlane,
2) wykończeniowe,
3) elektryczne i teletechniczne,
4) wodno-kanalizacyjne,
5) drogowe,
6) grzewcze (w tym dostawa i montaż pompy ciepła oraz paneli fotowoltaicznych).
4. Zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu obejmuje prace podlegające zgłoszeniu, a nie wymagające uzyskania pozwolenia na budowę. W zakres prac wchodzi wykonanie:
1) na działce 19/17:
a) placu utwardzonego z wydzielonymi miejscami parkingowymi,
b) demontaż oświetlenia zewnętrznego,
c) montaż oświetlenia zewnętrznego w nowych lokalizacjach,
d) trawy z siewu na terenie biologicznie czynnym,
e) urządzenia - karuzeli dla koni,
f) lonżownika dla koni,
g) wiaty o konstrukcji stalowej,
h) suszarni rusztowej,
i) stajni mobilnej (tymczasowej),
j) bramy zewnętrznej dwuskrzydłowej rozwieranej automatycznej,
k) 4 - furtki zewnętrznej i furtki bocznej,
l) ogrodzenia terenu,
m) silosu na zboże do 20 t,
n) okólnika dla koni,
o) obiektów małej architektury;
2) na działce 7/34:
a) wymiana istniejącego podłoża do ujeżdżania,
b) wymiana istniejącego poszycia hali namiotowej.
5. Budynki należy wyposażyć w elementy określone w specyfikacji wyposażenia. Wyposażenie powinno zostać dostarczone do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach z siedzibą w Bielice 1, 88-330 Gębice oraz rozpakowane, zmontowane i rozmieszczone we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) p.z.p.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) p.z.p. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający stawiając wymóg wyposażenia remontowanego budynku w elementy określone w specyfikacji wyposażenia, uniemożliwił uczciwą konkurencję między wykonawcami w zakresie zakupu i dostarczenia wyposażenia. Wady postępowania ograniczające konkurencję są błędem Zamawiającego w postępowaniu, który uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający musi zapewniać równe traktowanie wszystkich wykonawców i unikać działań, które mogłyby faworyzować jednego z nich. Wada jest niemożliwa do usunięcia i skutkuje unieważnieniem niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przypomina się również, iż stosownie do regulacji art. 262 p.z.p., Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przejścia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w Wądrożu Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.