eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GębiceWykonanie prac remontowych budynków w Zespole Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie hodowla koni i jeździectwo



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych budynków w Zespole Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie hodowla koni i jeździectwo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W BIELICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielice 1

1.5.2.) Miejscowość: Gębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs-bielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-bielice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zs_bielice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych budynków w Zespole Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie hodowla koni i jeździectwo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9879e808-7e76-4020-b164-01859e698185

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00223170/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie prac remontowych budynków w Zespole Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach w celu utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie hodowla koni i jeździectwo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Krajowego Planu Obudowy i Zwiększania Odporności, w Komponencie A „Odporność i konkurencyjność gospodarki,” jako inwestycja A3.1.1 „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSB.261.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6203373,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności – dalej BCU, dla zawodu technik hodowca koni poprzez dostosowanie istniejących budynków: dydaktycznego, gospodarczo-garażowego, stajni oraz ujeżdżalni na potrzeby BCU. Planowany remont ma podnieść znacznie standard istniejących obiektów. W ramach inwestycji planowanego remontu nie przewiduje się zmiany parametrów budynków, tj. kubatury, powierzchni zabudowy oraz wysokości. Remont poprawi termoizolacyjność, energooszczędności i funkcjonalność budynków, co znacznie wpłynie na jakość i poprawę warunków kształcenia.
2. Budynki znajdują się na terenie nieruchomości będącej w zarządzaniu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach z siedzibą w Bielice 1, 88-330 Gębice, na terenie działek o nr 19/17 i 7/34, województwo kujawsko-pomorskie, powiat mogileński, gmina Mogilno - obszar wiejski, obręb 0026 Marcinkowo.
3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty:
1) ogólnobudowlane,
2) wykończeniowe,
3) elektryczne i teletechniczne,
4) wodno-kanalizacyjne,
5) drogowe,
6) grzewcze (w tym dostawa i montaż pompy ciepła oraz paneli fotowoltaicznych).
4. Zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu obejmuje prace podlegające zgłoszeniu, a nie wymagające uzyskania pozwolenia na budowę. W zakres prac wchodzi wykonanie:
1) na działce 19/17:
a) placu utwardzonego z wydzielonymi miejscami parkingowymi,
b) demontaż oświetlenia zewnętrznego,
c) montaż oświetlenia zewnętrznego w nowych lokalizacjach,
d) trawy z siewu na terenie biologicznie czynnym,
e) urządzenia - karuzeli dla koni,
f) lonżownika dla koni,
g) wiaty o konstrukcji stalowej,
h) suszarni rusztowej,
i) stajni mobilnej (tymczasowej),
j) bramy zewnętrznej dwuskrzydłowej rozwieranej automatycznej,
k) 4 - furtki zewnętrznej i furtki bocznej,
l) ogrodzenia terenu,
m) silosu na zboże do 20 t,
n) okólnika dla koni,
o) obiektów małej architektury;
2) na działce 7/34:
a) wymiana istniejącego podłoża do ujeżdżania,
b) wymiana istniejącego poszycia hali namiotowej.
5. Budynki należy wyposażyć w elementy określone w specyfikacji wyposażenia. Wyposażenie powinno zostać dostarczone do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach z siedzibą w Bielice 1, 88-330 Gębice oraz rozpakowane, zmontowane i rozmieszczone we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) p.z.p.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) p.z.p. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający stawiając wymóg wyposażenia remontowanego budynku w elementy określone w specyfikacji wyposażenia, uniemożliwił uczciwą konkurencję między wykonawcami w zakresie zakupu i dostarczenia wyposażenia. Wady postępowania ograniczające konkurencję są błędem Zamawiającego w postępowaniu, który uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający musi zapewniać równe traktowanie wszystkich wykonawców i unikać działań, które mogłyby faworyzować jednego z nich. Wada jest niemożliwa do usunięcia i skutkuje unieważnieniem niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie zamierza powtórzyć procedurę przetargową.
Przypomina się również, iż stosownie do regulacji art. 262 p.z.p., Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.