Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219507/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w zabytkowym parku w Pokoju w ramach 3 operacji dofinansowanych z RPO WO na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Pokój
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w zabytkowym parku w Pokoju w ramach 3 operacji dofinansowanych z RPO WO na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-276a6b49-f225-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027083/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w zabytkowym parku w Pokoju w ramach 3 operacji dofinansowanych z RPO WO na lata 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowy o dofinansowanie: nr RPOP.05.01.00-16- 0022/17,nr RPOP.05.01.00-16-0024/17 oraz nr RPOP.05.01.00-16-0025/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219507/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.III.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w zabytkowym parku w Pokoju w ramach 3 operacji dofinansowanych z RPO WO na lata 2014-2020Nadzór inwestorski ma być pełniony nad robotami realizowanymi w ramach następujących 3 projektów:
Projekt nr VI: Inwentaryzacja przyrodnicza parku w Gierałcicach, ochrona in situ w zabytkowym parku w Pokoju oraz działania edukacyjno promocyjne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (wniosek nr 22/17)
Projekt nr VII: Ochrona różnorodności biologicznej poprzez przeprowadzenie reintrodukcji gatunków rodzimych w zabytkowym parku w Pokoju oraz stworzenie warunków dla bytowania płazów w Dąbrowie i działania z zakresu edukacji ekologicznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (wniosek 24/17)
Projekt nr VIII: Ochrona in situ w zabytkowym założeniu parkowym oraz przeprowadzenie inwentaryzacji dendrologicznej na obszarze gminy Pokój i działania informacyjno-edukacyjne.w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Wniosek 25/17)
Link do dokumentacji technicznej: https://bip.gminapokoj.pl/5933/105/realizacja-robot-budowlanych-w-zabytkowym-parku-w-pokoju-w-ramach-3-operacji-dofinansowanych-z-rpo-wo-na-lata2014-2020.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118941,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118941,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118941,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M5 Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych Mateusz Sinicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910308509
7.3.3) Ulica: os. Osiedle Piastów 28/3
7.3.4) Miejscowość: Niemodlin
7.3.5) Kod pocztowy: 49-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M5 Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych Mateusz Sinicki
jakie przetargi wygrała firma
M5 Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych Mateusz Sinicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118941,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usługi nadzoru inwestorskiego inwestycji Budowa Hali Sportowej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń wewnętrznych klubokawiarni polegająca na zmianie aranżacji zaplecza w budynku Muzeum Historii Żydów Polskich (...)"
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Kompleksowe pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej oraz wymiana sieci wodociągowej w m. Szczawnik"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sztumie
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Starodworskiej, ul. Cystersów, ul. Jana Dekerta, ul. Sebastiana Grabowieckiego, ul. Józefa Wybickiego i ul. Tymiany w Bledzewie"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





