Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00203800/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lub wymiana podłóg w gminnych lokalach administrowanych w rejonie ADM 1,3 i 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 695 741 735
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11002261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lub wymiana podłóg w gminnych lokalach administrowanych w rejonie ADM 1,3 i 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b71606b3-91b2-4ea6-b2aa-ec0186502c3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00077730/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana podłóg w lokalach gminnych administrowanych przez ZGM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/12/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 233621,89 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222511,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Rejon ADM-1 – obejmuje wymianę podłóg w lokalu użytkowym przy ul. Borowskiego 31 (korytarz wspólny na II piętrze budynku) oraz w pięciu lokalach mieszkalnych, zlokalizowanych w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kos. Gdyńskich 26/1; Muśnickiego 32/2; K. Wielkiego 77/35; Borowskiego 30 i Kos. Gdyńskich 65/3.4.5.3.) Główny kod CPV: 45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 93425,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Rejon ADM-3 obejmuje wymianę podłóg w 4 lokalach mieszkalnych, zlokalizowanych w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kos. Gdyńskich 17/2a, Kos. Gdyńskich 20d/1, Młyńskiej 8/4 i Dworcowej 2/11.4.5.3.) Główny kod CPV: 45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 77419,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III– Rejon ADM-4 obejmuje wymianę podłóg w 2 lokalach mieszkalnych, zlokalizowanym w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 16/1 i Drzymały 33a/6.4.5.3.) Główny kod CPV: 45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 51665,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44192,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60421,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44192,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBU KOPPI Marcin Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991362361
7.3.3) Ulica: Różana
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44192,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44834,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60333,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44834,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBU KOPPI Marcin Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991362361
7.3.3) Ulica: Różana
7.3.4) Miejscowość: Gorzów wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44834,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29285,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46213,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29285,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBU KOPPI Marcin Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991362361
7.3.3) Ulica: Różana
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29285,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
- Zakup stacjonarnego agregatu prądotwórczego w ramach przyznanej dotacji Programu Ochrony Ludności i Spraw Obronnych na lata 2025-2026.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu operacyjnego SLOp
- Świadczenie usług polegających na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn osobom zmarłym w granicach administracyjnych Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
- Wsparcie i wzmocnienie możliwości analitycznych lubuskiej Policji poprzez dostawę sprzętu specjalistycznego do analizy kryminalnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży ogólnobudowlanej : roboty stolarskoślusarskie, szklarskie i zduńskie. Ozn. sprawy: DNZP.260.115.2025
- Budowa szkoły podstawowej w Szkotowie
- Budowa sześciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90/16 i 91/4 w miejscowości Gołcza, gmina Gołcza
- Zaprojektowanie i wykonanie zmiany aranżacji pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na I piętrze budynku biurowego NASK-PIB przy ul. Kolskiej 12 w Warszawie
- Rozbudowa Terenowego Ośrodka Edukacji Przyrodniczej i Promocji Rezerwatu Biosfery Bory Tucholskie w miejscowości Piła gm. Gostycyn
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PRZEDSZKOLU NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: Kładzenie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





