eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceDostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego GCBA 4X4



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego GCBA 4X4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pabianice reprezentowana przez Wójta Gminy Pabianice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@pabianice.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.pabianice.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochotnicza Straż Pożarna Kudrowice, która udzieliła pełnomocnictwa Gminie Pabianice do wykonywania w jego imieniu jako zamaiającego czynności przygotowania i przeprowadzenia postępiwania

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego GCBA 4X4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4655c40b-21f6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198469/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu
ratowniczo-gaśniczego GCBA 4X4 wraz z wyposażeniem;
4.2. Zamawiający, zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp nie dopuszcza składania ofert
częściowych
4.3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZSzczegółowy
opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ- projekcie
umowy;
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
34144210-3 Wozy strażackie
4.5. Gwarancja.
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji na dostarczony wóz strażacki wraz z
wyposażeniem wynoszącą 24 miesiące.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z
przepisów kodeksu cywilnego– niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.6. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Przedmiotem zamówienia jest wozu strażackiego wraz z kompatybilnym wyposażeniem.
Podział zamówienia groziłby niedającymi się wyeliminować problemami technicznymi i
organizacyjnymi związanymi z dostawą poszczególnych elementów przez różnych wykonawców I związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy zamówienia.
Reasumując, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to,
że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi przy wykonaniu zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców
realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu
wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem
względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępwaniu w terminie składania ofert złożona została jedna oferta- oferta Wykonawcy Stolarczyk Mirosław Technologia Pożarnicza 25-116 Kielce, Ul. Ściegiennego 268A.
Zamawiający, działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy Pzp, zwrócił się do Wykonawcy z wnioskiem o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, który upływał dnia 06 listopada 2021 roku, o kolejne 30 dni (tj. do dnia 06 grudnia 2021 r.).

Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Dlatego, Zamawiający, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp odrzucił ofertę Wykonawcy, ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ jedyna złożona w postępowaniu oferta- oferta Wykonawcy Stolarczyk Mirosław Technologia Pożarnicza 25-116 Kielce, Ul. Ściegiennego 268A, podlegała odrzuceniu .

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099005 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099005 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.