eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa sprzętu do higienizacji, sprzętu stołowo - kuchennego, środków do konserwacji sprzętu gastronomicznego, mebli gastronomicznych i akcesoriów, urządzeń gastronomicznych oraz sprzętu pomiarowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do higienizacji, sprzętu stołowo – kuchennego, środków do konserwacji sprzętu gastronomicznego, mebli gastronomicznych i akcesoriów, urządzeń gastronomicznych oraz sprzętu pomiarowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do higienizacji, sprzętu stołowo – kuchennego, środków do konserwacji sprzętu gastronomicznego, mebli gastronomicznych i akcesoriów, urządzeń gastronomicznych oraz sprzętu pomiarowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbffdfe4-e88b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 DOSTAWY URZĄDZEŃ ZAPROWIANTOWANIA, SPRZĘTU AGD, URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH I CHŁODNICZYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204446/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 45/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143950,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu do higienizacji:
Wąż przemysłowy do wody zimnej 10 metrów (zakres podstawowy -10 szt., zakres opcji - 3 szt.); Wąż przemysłowy do wody zimnej 15 metrów (zakres podstawowy -10 szt., zakres opcji - 3 szt.); Urządzenie do mycia pianowego (zakres podstawowy -7 szt., zakres opcji - 1 szt.); Opryskiwacz ręczny (zakres podstawowy -25 szt., zakres opcji - 5 szt.); Dozownik łokciowy do mydła, żelu, płynu do dezynfekcji ze stali nierdzewnej, pojemność 1l (zakres podstawowy -10 szt., zakres opcji - 5 szt.); Dozownik ze stali nierdzewnej na ręczniki typu ZZ (zakres podstawowy -10 szt., zakres opcji - 5 szt.);

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 20182,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu stołowo - kuchennego:

Garnek nierdzewny 3l z przykrywką (zakres podstawowy -15 szt., zakres opcji - 3 szt.); Garnek nierdzewny 6l z przykrywką (zakres podstawowy -15 szt., zakres opcji - 3 szt.); Garnek nierdzewny 10l z przykrywką (zakres podstawowy -15 szt., zakres opcji - 3 szt.); Patelnia teflonowa 28cm (zakres podstawowy -20 szt., zakres opcji - 0 szt.); Szufelka do produktów sypkich (zakres podstawowy -25 szt., zakres opcji - 15 szt.); Porcjoner do ryżu i ziemniaków puree 70g (zakres podstawowy -30 szt., zakres opcji - 10 szt.); Nóż stołowy nierdzewny (zakres podstawowy -1300 szt., zakres opcji - 300 szt.); Łyżka stołowa nierdzewna (zakres podstawowy -1300 szt., zakres opcji - 300 szt.); Widelec stołowy nierdzewny (zakres podstawowy -1300 szt., zakres opcji - 300 szt.); Łyżeczka do herbaty nierdzewna (zakres podstawowy - 800 szt., zakres opcji - 100 szt.); Widelec deserowy nierdzewny (zakres podstawowy - 500 szt., zakres opcji - 100 szt.); Taca antypoślizgowa prostokątna (zakres podstawowy -70 szt., zakres opcji - 30 szt.); Dyspenser do serwetek 17x17cm metalowy czarny (zakres podstawowy -70 szt., zakres opcji - 30 szt.); Tłuczek stalowy do mięsa (zakres podstawowy -10 szt., zakres opcji - 5 szt.); Rózga kuchenna (zakres podstawowy -15 szt., zakres opcji - 5 szt.); Łyżka wazowa 0,25l nierdzewna (zakres podstawowy -30 szt., zakres opcji - 10 szt.); Blacha (taca) teflonowa GN 1/1 do smażenia jaj (zakres podstawowy -10 szt., zakres opcji - 4 szt.); Łopatka czarna z poliamidu (zakres podstawowy - 40 szt., zakres opcji - 10 szt.); Tacka ociekowa nierdzewna na napoje (zakres podstawowy - 15 szt., zakres opcji - 5 szt.);

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 60728,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Dostawa środków do konserwacji sprzętu:
Smar do kotłów warzelnych dopuszczony do kontaktu żywnością (zakres podstawowy - 3 szt., zakres opcji - 2 szt.); Olej do smarowania i konserwacji krajalnic żywności (zakres podstawowy - 15 szt., zakres opcji - 5 szt.);

4.5.3.) Główny kod CPV: 09210000-4 - Preparaty smarowe

4.5.5.) Wartość części: 1496,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Dostawa mebli gastronomicznych i akcesoriów:

Bateria-napełniacz z wylewką (zakres podstawowy - 2 szt., zakres opcji - 1 szt.); bateria umywalkowa z wyciąganym prysznicem na sprężynie (zakres podstawowy - 2 szt., zakres opcji - 1 szt.); stół ze zlewem jednokomorowym, drzwi skrzydłowe (zakres podstawowy - 1 szt., zakres opcji - 0 szt.); stół z basenem jednokomorowym (zakres podstawowy - 1 szt., zakres opcji - 0 szt.); stół z basenem jednokomorowym (zakres podstawowy - 1 szt., zakres opcji - 0 szt.); półka ścienna nierdzewna (zakres podstawowy - 6 szt., zakres opcji - 2 szt.); wózek platformowy (zakres podstawowy - 6 szt., zakres opcji - 2 szt.); wózek platformowy ze składanym uchwytem (zakres podstawowy - 6 szt., zakres opcji - 2 szt.);

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 36453,82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5: Dostawa urządzeń gastronomicznych:
Mieszarka do mięsa 20kg (zakres podstawowy - 1 szt., zakres opcji - 0 szt.); Czajnik elektryczny bezprzewodowy (zakres podstawowy - 75 szt., zakres opcji - 20 szt.); Lampa owadobójcza (zakres podstawowy - 10 szt., zakres opcji - 4 szt.); Świetlówka do lampy owadobójczej (do lampy z pozycji 4) (zakres podstawowy 15 szt., zakres opcji - 4 szt.); Ekspress do kawy (zakres podstawowy - 2 szt., zakres opcji - 1 szt.); Sterylizator UVA do noży (zakres podstawowy - 4 szt., zakres opcji - 1szt.);

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 24618,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6: Dostawa sprzętu pomiarowego:
Manometr ( 1 szt..); Manowakuometr przemysłowy glicerynowy (1 szt..);

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 471,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zadaniu nr 1 jedyna złożona oferta na przedmiotowe zadanie podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP z uwagi na fakt, iż treść "oferty" jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64752,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111420,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64752,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMA - PLAWGO & ZAWISZA Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6692147885

7.3.3) Ulica: Szczecińska 25A

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-122

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67188,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zadaniu nr 3 jedyna ważna oferta złożona na przedmiotowe zadanie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny tej oferty. Oferta Wykonawcy stanowi kwotę 3 247,20 zł , natomiast kwota jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1840,27 zł

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3247,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3247,20 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32137,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43966,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32137,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F&B Gastro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992916142

7.3.3) Ulica: Leona Popielskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35171,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29801,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46932,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29801,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F&B Gastro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992916142

7.3.3) Ulica: Leona Popielskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30161,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zadaniu nr 6 jedyna złożona oferta na przedmiotowe zadanie podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy PZP z uwagi na fakt, iż treść "oferty" jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zadanie nr 2: wartość zakresu podstawowego: 51414,00 zł, wartość zakresu opcji: 15774,24 zł
zadanie nr 4: wartość zakresu podstawowego: 24789,42 zł, wartość zakresu opcji: 10381,64 zł
zadanie nr 5: wartość zakresu podstawowego: 24461,01 zł, wartość zakresu opcji: 5700,32 zł

Termin realizacji zakresu podstawowego: 30 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy,
Termin realizacji zakresu opcji: 60 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy 9maksymalnie do 31.10.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.