eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryZabudowa sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w dwóch szkołach.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabudowa sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w dwóch szkołach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3256800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wyry.pl/9924034/dokument/28910

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabudowa sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w dwóch szkołach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9634329c-e0ad-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035933/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zabudowanie sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz w salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w Szkole Podstawowej w Wyrach przy ul. Puszkina 10

1.1.6 Zabudowanie sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz w salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w Szkole Podstawowej w Gostyni przy ul. Rybnickiej 144

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186774/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zabudowanie sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w Szkole Podstawowej w Wyrach przy ul. Puszkina 10.
1) Opracowanie projektu budowlanego, w uzgodnieniu z inwestorem oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
2) Dokonanie zgłoszenia robót budowlanych w odpowiednim organie administracyjno – budowlanym,
3) Wykonanie robót budowlanych, wg. opracowanego projektu, polegających na:
- wykonaniu sufitów akustycznych w poszczególnych korytarzach szkoły,
- wykonaniu sufitów akustycznych i paneli akustycznych w poszczególnych, jedenastu salach lekcyjnych t.j. na 49 % powierzchni sufitu oraz paneli ściennych na dwóch ścianach sal szkoły podstawowej w Wyrach,
- przygotowanie istniejącej instalacji zasilania i sterowania oświetleniem do montażu nowych opraw typu LED ( w korytarzach),
- dobór i montaż opraw typu LED o wymaganej efektywności świetlnej, zapewniających właściwe warunki oświetlenia (należy stosować oprawy kompatybilne z zastosowanymi sufitami dźwiękochłonnymi),
- przygotowanie istniejącej instalacji zasilania i sterowania oświetleniem, demontaż i ponowny montażu opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
- wykonanie pomiarów fotometrycznych w szczególności natężeni oświetlenia,
- przebudowie instalacji monitoringu, kolidującej z planowanymi sufitami akustycznymi (obniżenie kamer po zamontowaniu sufitów i/lub paneli akustycznych ) i dzwonkowej,
- wykonaniu niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych,
4) Pełnienie autorskich nadzorów branżowych nad realizacją inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 252970,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zabudowanie sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w Szkole Podstawowej w Gostyni przy ul. Rybnickiej 144.
1) Opracowanie projektu budowlanego, w uzgodnieniu z inwestorem oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
2) Dokonanie zgłoszenia robót budowlanych w odpowiednim organie administracyjno – budowlanym,
3) Wykonanie robót budowlanych, wg. opracowanego projektu, polegających na:
- wykonaniu sufitów akustycznych w poszczególnych korytarzach szkoły,
- wykonaniu sufitów akustycznych i paneli akustycznych w salach gimnastycznych szkoły podstawowej w Gostyni,
- przebudowie instalacji wentylacyjnej, grawitacyjnej sali gimnastycznej szkoły podstawowej w Gostyni,
- przygotowanie istniejącej instalacji zasilania i sterowania oświetleniem do montażu nowych opraw typu LED (w korytarzach i salach gimnastycznych),
- dobór i montaż opraw typu LED o wymaganej efektywności świetlnej, zapewniających właściwe warunki oświetlenia (należy stosować oprawy kompatybilne z zastosowanymi sufitami dźwiękochłonnymi),
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
- wykonanie pomiarów fotometrycznych w szczególności natężeni oświetlenia,
- przebudowie instalacji monitoringu, kolidującej z planowanymi sufitami akustycznymi obniżenie kamer po zamontowaniu sufitów i/lub paneli akustycznych ) i dzwonkowej,
- wykonaniu niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych
4) Pełnienie autorskich nadzorów branżowych nad realizacją inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 409446,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293675,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390337,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293675,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Sufmartech Andrzej Tecław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771043838

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 4a

7.3.4) Miejscowość: Chyby

7.3.5) Kod pocztowy: 62-081

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293675,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500149,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524073,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500149,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB Group Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-252-32-23

7.3.3) Ulica: ul. rtm. W. Pileckiego 67

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-781

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej, pomiary akustyczne z opracowaniem raportów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500149,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.