Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186774/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00208261/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabudowa sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w dwóch szkołach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133
1.5.2.) Miejscowość: Wyry
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3256800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wyry.pl/9924034/dokument/289101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabudowa sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w dwóch szkołach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9634329c-e0ad-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035933/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zabudowanie sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz w salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w Szkole Podstawowej w Wyrach przy ul. Puszkina 10
1.1.6 Zabudowanie sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz w salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w Szkole Podstawowej w Gostyni przy ul. Rybnickiej 144
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zabudowanie sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w Szkole Podstawowej w Wyrach przy ul. Puszkina 10.1) Opracowanie projektu budowlanego, w uzgodnieniu z inwestorem oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
2) Dokonanie zgłoszenia robót budowlanych w odpowiednim organie administracyjno – budowlanym,
3) Wykonanie robót budowlanych, wg. opracowanego projektu, polegających na:
- wykonaniu sufitów akustycznych w poszczególnych korytarzach szkoły,
- wykonaniu sufitów akustycznych i paneli akustycznych w poszczególnych, jedenastu salach lekcyjnych t.j. na 49 % powierzchni sufitu oraz paneli ściennych na dwóch ścianach sal szkoły podstawowej w Wyrach,
- przygotowanie istniejącej instalacji zasilania i sterowania oświetleniem do montażu nowych opraw typu LED ( w korytarzach),
- dobór i montaż opraw typu LED o wymaganej efektywności świetlnej, zapewniających właściwe warunki oświetlenia (należy stosować oprawy kompatybilne z zastosowanymi sufitami dźwiękochłonnymi),
- przygotowanie istniejącej instalacji zasilania i sterowania oświetleniem, demontaż i ponowny montażu opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
- wykonanie pomiarów fotometrycznych w szczególności natężeni oświetlenia,
- przebudowie instalacji monitoringu, kolidującej z planowanymi sufitami akustycznymi (obniżenie kamer po zamontowaniu sufitów i/lub paneli akustycznych ) i dzwonkowej,
- wykonaniu niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych,
4) Pełnienie autorskich nadzorów branżowych nad realizacją inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 252970,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zabudowanie sufitów podwieszanych, akustycznych w korytarzach oraz salach lekcyjnych, montaż oświetlenia LED w sufitach akustycznych w Szkole Podstawowej w Gostyni przy ul. Rybnickiej 144.1) Opracowanie projektu budowlanego, w uzgodnieniu z inwestorem oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
2) Dokonanie zgłoszenia robót budowlanych w odpowiednim organie administracyjno – budowlanym,
3) Wykonanie robót budowlanych, wg. opracowanego projektu, polegających na:
- wykonaniu sufitów akustycznych w poszczególnych korytarzach szkoły,
- wykonaniu sufitów akustycznych i paneli akustycznych w salach gimnastycznych szkoły podstawowej w Gostyni,
- przebudowie instalacji wentylacyjnej, grawitacyjnej sali gimnastycznej szkoły podstawowej w Gostyni,
- przygotowanie istniejącej instalacji zasilania i sterowania oświetleniem do montażu nowych opraw typu LED (w korytarzach i salach gimnastycznych),
- dobór i montaż opraw typu LED o wymaganej efektywności świetlnej, zapewniających właściwe warunki oświetlenia (należy stosować oprawy kompatybilne z zastosowanymi sufitami dźwiękochłonnymi),
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
- wykonanie pomiarów fotometrycznych w szczególności natężeni oświetlenia,
- przebudowie instalacji monitoringu, kolidującej z planowanymi sufitami akustycznymi obniżenie kamer po zamontowaniu sufitów i/lub paneli akustycznych ) i dzwonkowej,
- wykonaniu niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych
4) Pełnienie autorskich nadzorów branżowych nad realizacją inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 409446,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293675,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390337,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293675,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Sufmartech Andrzej Tecław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771043838
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 4a
7.3.4) Miejscowość: Chyby
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. SUFMAR TECH ANDRZEJ TECŁAW
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. SUFMAR TECH ANDRZEJ TECŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293675,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500149,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524073,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500149,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB Group Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-252-32-23
7.3.3) Ulica: ul. rtm. W. Pileckiego 67
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie dokumentacji projektowej, pomiary akustyczne z opracowaniem raportów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500149,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
- Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby pracowni komputerowej w Sali 527 w budynku dydaktycznym przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.