eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceŚwiadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 215 50 98

1.5.8.) Numer faksu: 32 215 23 81-83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops-czdz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-czdz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57bebca9-1bb6-45ca-b6ac-a9f39e7cbea4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57bebca9-1bb6-45ca-b6ac-a9f39e7cbea4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowany w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Europejski Fundusz Społeczny+, Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008354

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.DKA.260.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237150,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 1 zamówienia OPS.DKA.260.1.2025 jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży
w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie 2021-2027 (EFS+).

Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:
a) zakwaterowanie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy w obiekcie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku uczestników (10 nocy);
b) wyżywienie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy - zgodnie z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);
c) ośrodek wypoczynkowy, w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego
- w bliskiej odległości od morza (max. odległość ośrodka od nadmorskiej plaży
– 800 metrów pieszo).

Termin realizacji części nr 1 zamówienia:
21.07.2025 r. – 31.07.2025 r. – z możliwością przesunięcia realizacji zamówienia do 3 dni do przodu, tj. najpóźniej 24.07.2025 r. – 03.08.2025 r.

Uwagi:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 79050,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 2 zamówienia OPS.DKA.260.1.2025 jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży
w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie
2021-2027 (EFS+).

Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:
a) zakwaterowanie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy w obiekcie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku uczestników (10 nocy);
b) wyżywienie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy - zgodnie z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);
c) ośrodek wypoczynkowy, w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego
- w bliskiej odległości od morza (max. odległość ośrodka od nadmorskiej plaży
– 800 metrów pieszo).

Termin realizacji części nr 2 zamówienia:
- w trakcie wakacji letnich w roku 2026 (lipiec-sierpień) - świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia w trakcie turnusu, obejmującego 10 kolejno następujących po sobie dób pobytowych – w wybranym przez Wykonawcę terminie od 01.07.2026 r. do 31.08.2026 r.

Uwagi:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 79050,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 3 zamówienia OPS.DKA.260.1.2025 jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży
w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie
2021-2027 (EFS+).

Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:
a) zakwaterowanie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy w obiekcie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku uczestników (10 nocy);
b) wyżywienie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy - zgodnie z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);
c) ośrodek wypoczynkowy, w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego
- w bliskiej odległości od morza (max. odległość ośrodka od nadmorskiej plaży
– 800 metrów pieszo).

Termin realizacji części nr 3 zamówienia:
- w trakcie wakacji letnich w roku 2027 (lipiec-sierpień) - świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia w trakcie turnusu, obejmującego 10 kolejno następujących po sobie dób pobytowych – w wybranym przez Wykonawcę terminie od 01.07.2027 r. do 31.08.2027 r.

Uwagi:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 79050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W sytuacji, gdy wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu, Zamawiający musi unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie ma ani jednego Wykonawcy, który może być wybrany do realizacji zamówienia. Zachodzi bowiem przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85527,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118167,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W sytuacji, gdy wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu, Zamawiający musi unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie ma ani jednego Wykonawcy, który może być wybrany do realizacji zamówienia. Zachodzi bowiem przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135864,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W sytuacji, gdy wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu, Zamawiający musi unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie ma ani jednego Wykonawcy, który może być wybrany do realizacji zamówienia. Zachodzi bowiem przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135864,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.