Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00232087/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie zakwaterowania i wyżywienia w ramach organizacji obozu dla 500 osób Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W HAŻLACHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070721009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GŁÓWNA
1.5.2.) Miejscowość: Hażlach
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-419
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 696078516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osphazlach@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osphazlach.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85997e6a-fa75-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa, udział w akcjach ratowniczych w trakcie pożarów, zagrożeń ekologicznych i innych klęsk i zdarzeń
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi w zakresie zakwaterowania i wyżywienia w ramach organizacji obozu dla 500 osób Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85997e6a-fa75-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zakwaterowania i wyżywienia w 4 posiłki (śniadanie, drugie śniadanie, obiad i kolacja) w oparciu o Ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2006 nr 171 poz. 1225), o Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154). Posiłki przyrządzane i wydawane na miejscu .
Zakwaterowanie w namiotach wojskowych wyposażonych w łóżka polowe i półki .
Szczegółowy spis przedmiotu zamówienia oraz rodzaj i zakres czynności do wykonania:
a) Liczba uczestników obozu – 500 osób podzielonych na 5 turnusów po 100 osób,
b) Termin poszczególnych turnusów do realizacji obozu MDP:
- 1 turnus od 2023-06-30 do 2023-07-10 100 osób – 11 dni
- 2 turnus od 2023-07-11 do 2023-07-21 100 osób – 11 dni
- 3 turnus od 2023-07-22 do 2023-08-01 100 osób – 11 dni
- 4 turnus od 2023-08-02 do 2023-08-08 100 osób – 7 dni
- 5 turnus od 2023-08-09 do 2023-08-19 100 osób – 11 dni
c) Miejsce zakwaterowania, w którym będzie realizowana przedmiotowa usługa musi znajdować się na terenie Polski. Preferowany obszar, Beskid Mały ( ośrodek położony w granicach tego obszaru). Ponadto miejsce zakwaterowania, z uwagi na prowadzenie zajęć na świeżym powietrzu, musi znajdować się w miejscu atrakcyjnym turystycznie (np. las, bliskość rzeki). Obiekt powinien mieć również na swoim terenie boisko sportowe oraz plac zabaw. Wymagane jest również dostępność budynku na wypadek niekorzystnych warunków atmosferycznych.
d) Zakwaterowanie powinno być w namiotach wojskowych, które mogą pomieścić maksymalnie po 8 osób oraz wyposażone w łóżka polowe i półki.
e) Sale szkoleniowe:
- 2 sale szkoleniowe do prowadzenia zajęć teoretycznych dla min. 30 osób każda.
f) Wyżywienie:
- 4 posiłki dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, ciepły obiad oraz kolacja.
- wyżywienie od obiadu pierwszego dnia do drugiego śniadania dnia ostatniego.
Zadanie realizowane jest w ramach zadania publicznego pod tytułem: ,,Przygotowanie jednostek ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczo-gaśniczych."
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398594,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502761,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398594,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Zespół Placówek Oświatowych DWD w Porąbce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522253665
7.3.3) Ulica: Wielka Puszcza 91
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWY ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH DWD W PORĄBCE
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWY ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH DWD W PORĄBCE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398594,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-19INNE PRZETARGI HAŻLACH
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na przepompowni ścieków w Pogwizdowie i instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na oczyszczalni ścieków w Hażlachu
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej Urzędu Gminy Hażlach wraz z jego przebudową - etap I
więcej: przetargi HAŻLACH »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





