eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2022 r. na potrzeby Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2022 r. na potrzeby Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271509765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gruzełki 17

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole2tg@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole2tg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2022 r. na potrzeby Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4c9dc3-2023-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001717/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2022 na potrzeby Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOPO.2610.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.
Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 28119,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.
Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 30334,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.
Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 31453,21 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.
Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 13314,38 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.
Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne

4.5.5.) Wartość części: 30012,12 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.
Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 15416,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26372,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26372,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26372,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Janczar Pokora SJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311020522

7.3.3) Ulica: ul. Św. Jacka 21

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26372,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39655,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39655,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39655,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAPI JOACHIM PIONTEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270001159

7.3.3) Ulica: UL. LOMPY 8C/3

7.3.4) Miejscowość: CHORZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39655,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12106,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12106,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12106,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABFROST Sp. z o.o. HURTOWANIA MROŻONEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272304155

7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 71

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-680

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12106,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.