Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00242850/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin w roku szkolnym 2022 / 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnocin 100
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-506
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41/35-12-028
1.5.8.) Numer faksu: 41/35-12-029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czarnocin.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.czarnocin.com.pl/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin w roku szkolnym 2022 / 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7539a3b-fcf1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077861/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Czarnocin w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242850/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.4464.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Czarnocin w roku szkolnym 2022 / 2023 , które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia według tras stanowiących Załącznik Nr 1 do SWZ i harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ oraz zgodnie z rozkładem jazdy i dostosowanym do planu lekcji uczniów.
2 Dopuszcza się zmianę trasy w sytuacji spowodowanej przez trudne warunki atmosferyczne lub remont drogi. Zmiana trasy każdorazowo będzie ustalana przez Zamawiającego i podana do wiadomości Wykonawcy. Zmiana trasy może nastąpić również po uzyskaniu stosownej informacji od Wykonawcy.
3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia lub innych. Wykonawca nie świadczy usług w okresie odwołania zajęć w szkołach z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Za ten okres nie przysługuje mu żadne wynagrodzenie.
4. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy pomocy autobusów i busów o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym, spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych.
5 .Pojazdy powinny być oznaczone, że przewożą uczniów.
6. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. Kierowcy zatrudnieni przez Wykonawcę powinni spełniać warunki określone w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe ( T.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 8).
9. Wykonawca nie może przewozić więcej uczniów i towarzyszących im opiekunów niż liczba miejsc w samochodzie objęta ubezpieczeniem OC.
10. Dowodem zawarcia umów obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z użyciem przez Wykonawcę wymienionych samochodów do przewozów uczniów /ubezpieczenie OC/ są polisy ubezpieczeniowe, które będą stanowić załącznik do umowy.
11.W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, lub zaistnienia innych okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy świadczenie usług, minimalny dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie pojazdu zastępczego w miejsce awarii wynosi 20 minut a maksymalny czas nie może przekroczyć 60 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314394,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336771,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314394,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Sylwester Lasak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292202697
7.3.4) Miejscowość: Szczerbaków 43
7.3.5) Kod pocztowy: 28-160
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314394,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Dowóz wraz z opieką dzieci z terenu Gminy Łobżenica do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.