eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Budowa pierwszego w powiecie płońskim Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego zapewniającego pobyt dzienny oraz całodobowy osobom z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pierwszego w powiecie płońskim Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego zapewniającego pobyt dzienny oraz całodobowy osobom z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98ab3ebc-fbc2-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pierwszego w powiecie płońskim Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego zapewniającego pobyt dzienny oraz całodobowy osobom z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98ab3ebc-fbc2-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028409/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa pierwszego w Powiecie Płońskim Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego zapewniającego pobyt dzienny oraz całodobowy osobom z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Karolinowie, gm. Nowe Miasto wraz z dostawą wyposażenia stałego w ramach realizacji zadania pn.: „Budowa pierwszego w powiecie płońskim Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego zapewniającego pobyt dzienny oraz całodobowy osobom z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności”. Na realizację inwestycji Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Funduszu Solidarnościowego na realizację programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Centra opiekuńczo-mieszkalne" – Moduł 1.
2. Przedmiot zamówienia obejmuję budowę budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego dla osób z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności dla których przewidziano w obiekcie usługi zamieszkiwania dziennego lub całodobowego. Budynek Centrum Opiekuńczo-Medycznego przeznaczony jest do przebywania w nim 20 osób. W tym dla
2 dwóch osób przewidziano pokoje mieszkalne. W budynku Centrum wydzielona będzie część dzienna na którą składają się sale zajęć zapewniające możliwość całotygodniowego świadczenia usług dla uczestników, pomieszczenia dla personelu, salon, kuchnie, szatnie, łazienki, toalety i inne pomieszczenia, a także część mieszkalna, tj.: pomieszczenia pobytu całodobowego.
3. W ramach zadania inwestycyjnego prowadzone będą roboty budowlane polegające m.in. na budowie:
1) budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego o powierzchni zabudowy 496,62 m2, powierzchni użytkowej 417,71 m2,
2) przydomowej oczyszczalni ścieków o wydajności do 5m³ na dobę,
3) zewnętrznej instalacji gazowej i naziemnego zbiornika gazu o pojemności 4,85m³,
4) przyłącza wodociągowego zgodnie z warunkami technicznymi,
5) montażu wewnętrznych instalacji sanitarnych - wody ciepłej i zimnej, instalacji c.o. i c.t. oraz kanalizacji sanitarnej,
6) przyłącza elektroenergetycznego o mocy 25kW zgodnie z warunkami przyłączenia,
7) wewnętrznej linii zasilającej oraz towarzyszących prac elektrycznych i energetycznych wewnętrznych,
8) ciągów pieszych, parkingów z kostki brukowej, dróg dojazdowych w nawiązaniu do dróg istniejących i drogi pożarowej,
9) elementów małej architektury i nasadzenia zieleni.
4. Ponadto w ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć elementy wyposażenia i sprzęt do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Karolinowie zgodnie z Załącznikiem Nr 15 do SWZ- Wykaz wyposażenia, a także dokonać rozładunku, wykonać montaż i niezbędne podłączenia oraz sprawdzić prawidłowości funkcjonowania poszczególnych elementów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie: Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 10 do SWZ) oraz dokumentacji projektowej.:
1) Projekt budowlany wielobranżowy,
2) Projekt techniczny wielobranżowy,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
4) Przedmiary robót,
które stanowią Załączniki Nr 11,12, 13 i 14 do SWZ

6. Załączniki SWZ stanowią również: Warunki techniczne przyłącza wodociągowego - Załącznik Nr 16, Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej –Załącznik Nr 17.
7. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiarom robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
8. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w szczególności dla osób niepełnosprawnych. Zastosowano rozwiązania projektowe, dzięki którym zapewniono warunki korzystania z budynku przez osoby niepełnosprawne. Cały budynek będzie tak wyposażony, aby zapewniać warunki do samodzielnego i niezależnego pobytu/zamieszkiwania, opieki oraz rehabilitacji osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów dotyczących budynków użyteczności publicznej. Wszystkie pomieszczenia w budynku będą wyposażone w system monitorująco-alarmowy oraz przyzywowy. W całym budynku zaprojektowano WC ogólnodostępne przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Dwa pokoje mieszkalne są wyposażony w łazienkę dostosowaną do korzystania przez osoby niepełnosprawne. W budynku będą zastosowane drzwi bezprogowe o szerokości skrzydła czynnego 90 cm. Cały obiekt będzie wykonany na jednym poziomie. Do budynku zaprojektowano pochylnie dla niepełnosprawnych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), a także zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zgodnie z warunkami umowy i złożoną ofertą.
10. W zakresie przedmiotu zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę materiałów budowlanych i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu.
11. Roboty będą wykonywane w sąsiedztwie Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie i sposób prowadzenia prac musi umożliwiać normalne funkcjonowanie DPS w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać osób umieszczonych w DPS pracowników i innych osób znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót.
12. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli, zgodnie z wzorem wniosku dot. akceptacji materiału, przedstawionego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze, niż wskazane w dokumentacji.
13. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie w robotach budowlanych innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i STWiORB pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów czy urządzeń.
14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, mają one wyłącznie charakter przykładowy, tj. określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa wyżej Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne i wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia parametry istotne z punktu widzenia oceny równoważności. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale posiada nie gorsze lub lepsze do tego produktu cechy i parametry.
15. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli zgodnie z wzorem wniosku dot. akceptacji materiału, przedstawionego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę M. R. Propertis Sp. z o.o. Ul. Czerniakowska 145, lok. 1/B35 00-453 Warszawa przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3792090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5870000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.