Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170154/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
- 2025/BZP 00181910/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 73 57 635
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/203566/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d629cebd-1781-4d16-b5ed-9cd2dfdd918e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035440/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Materiały opatrunkowe (I kwartał)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/08/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201805,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Opatrunki specjalistyczne – przeciwbakteryjne z jonami srebra1. Opatrunek z zawartością srebra nanokrystalicznego, aktywny wobec MRSA i VRE, działający bakteriobójczo
i bakteriostatycznie przez okres minimum 3 dni aplikacji; 20 cm x 40 cm (+/- 1 cm). Ilość: 120 sztuk.
2. Opatrunek z zawartością srebra nanokrystalicznego, aktywny wobec MRSA i VRE, działający bakteriobójczo
i bakteriostatycznie przez okres minimum 3 dni aplikacji; struktura materiału elastyczna, rozciągliwa, umożliwiająca swobodny przepływ płynu wysiękowego, z możliwością zastosowania jako środek uzupełniający w terapii podciśnieniowej; 10 cm x 10 cm (+/- 1 cm). Ilość: 720 sztuk.
3. Opatrunek z zawartością srebra nanokrystalicznego, aktywny wobec MRSA i VRE, działający bakteriobójczo
i bakteriostatycznie przez okres minimum 3 dni aplikacji; struktura materiału elastyczna, rozciągliwa, umożliwiająca swobodny przepływ płynu wysiękowego, z możliwością zastosowania jako środek uzupełniający w terapii podciśnieniowej; 10 cm x 20 cm (+/- 1 cm). Ilość: 600 sztuk.
4. Opatrunek z zawartością srebra nanokrystalicznego, aktywny wobec MRSA i VRE, działający bakteriobójczo
i bakteriostatycznie przez okres minimum 3 dni aplikacji; struktura materiału elastyczna, rozciągliwa, umożliwiająca swobodny przepływ płynu wysiękowego, z możliwością zastosowania jako środek uzupełniający w terapii podciśnieniowej; 20 cm x 40 cm (+/- 1 cm). Ilość: 240 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 63582 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Opatrunek specjalistyczny1. Opatrunek gazowy nasączony neutralną maścią lub parafiną 15 cm x 200 cm (+/- 0,5 cm). Ilość: 300 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 16125 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Opatrunki uniwersalne sterylne1. Sterylny, trójwarstwowy opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z małym i średnim wysiękiem, z kontaktową warstwą z miękkiego silikonu na całej powierzchni opatrunku, z cienkim filmem poliuretanowym w górnej warstwie opatrunku z możliwością docinania do wybranego kształtu/rozmiaru. Wykazujący wysoką paro-
i gazoprzepuszczalność. Możliwość łączenia z innymi preparatami stosowanymi miejscowo. Rozmiar:
12,5 cm x 12,5 cm (+/- 1 cm). Ilość: 100 sztuk.
2. Sterylny, trójwarstwowy opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z małym i średnim wysiękiem, z kontaktową warstwą z miękkiego silikonu na całej powierzchni opatrunku, z cienkim filmem poliuretanowym w górnej warstwie opatrunku z możliwością docinania do wybranego kształtu/rozmiaru. Wykazujący wysoką paro-
i gazoprzepuszczalność. Możliwość łączenia z innymi preparatami stosowanymi miejscowo. Rozmiar:
17,5 cm x 17,5 cm (+/- 1 cm). Ilość: 80 sztuk.
3. Sterylny, trójwarstwowy opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z małym i średnim wysiękiem, z kontaktową warstwą z miękkiego silikonu na całej powierzchni opatrunku, z cienkim filmem poliuretanowym w górnej warstwie opatrunku z możliwością docinania do wybranego kształtu/rozmiaru. Wykazujący wysoką paro-
i gazoprzepuszczalność. Możliwość łączenia z innymi preparatami stosowanymi miejscowo. Rozmiar: 10 cm x 21 cm (+/- 1 cm). Ilość: 50 sztuk.
4. Sterylny, chłonny, 3- warstwowy opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej z siarczanem srebra i węglem aktywowanym, z samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni. Przeznaczony do ran zakażonych z małym i średnim wysiękiem. Rozmiar: 12,5 cm x 12,5 cm (+/- 1 cm). Ilość: 150 sztuk.
5. Sterylny, chłonny, 3- warstwowy opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej z siarczanem srebra i węglem aktywowanym, z samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni. Przeznaczony do ran zakażonych z małym i średnim wysiękiem. Rozmiar: 10 cm x 21 cm (+/- 1 cm). Ilość: 50 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 9417,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Opatrunki żelowe1. Żel zawierający system enzymów antybakteryjnych, osadzonych w uwodnionych alginianach (całkowita zawartość alginianów 3,5%); do wszechstronnego leczenia ran (autolityczne oczyszczenie rany, utrzymanie wilgotności rany, ochrona antybakteryjna); do stosowania na rany z małym i średnim wysiękiem. Zawartość: 50 g (+/- 5 g) żelu w tubie. Ilość: 100 tub.
2. Żel zawierający system enzymów antybakteryjnych, osadzonych w uwodnionych alginianach (całkowita zawartość alginianów 5,5%); do wszechstronnego leczenia ran (autolityczne oczyszczenie rany, utrzymanie wilgotności rany, ochrona antybakteryjna); do stosowania na rany ze średnim i dużym wysiękiem. Zawartość: 50 g (+/- 5 g) żelu w tubie. Ilość: 100 tub.
3. Żel zawierający system enzymów antybakteryjnych, osadzonych w uwodnionych alginianach (całkowita zawartość alginianów 3,5%); do wszechstronnego leczenia ran (autolityczne oczyszczenie rany, utrzymanie wilgotności rany, ochrona antybakteryjna); do stosowania na rany z małym i średnim wysiękiem. Zawartość: 500 g (+/- 5 g) żelu
w pojemniku. Ilość: 100 pojemników.
4. Żel zawierający system enzymów antybakteryjnych, osadzonych w uwodnionych alginianach (całkowita zawartość alginianów 5,5%); do wszechstronnego leczenia ran (autolityczne oczyszczenie rany, utrzymanie wilgotności rany, ochrona antybakteryjna); do stosowania na rany ze średnim i dużym wysiękiem. Zawartość: 500 g (+/- 5 g) żelu
w pojemniku. Ilość: 100 pojemników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 103600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Opatrunek z jodopowidonem1. Opatrunek sterylny o działaniu antyseptycznym, nasycony maścią zwierającą 10% jodopowidonu, nieprzywierający, rozmiar: 9,5cm x 9,5cm (+/- 1 cm). Ilość: 600 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 5142 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Opatrunki mocujące1. Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny z rozciągliwej włókniny poliestrowej, perforowanej co 5 cm, łatwy do dzielenia poprzecznego bez użycia nożyczek; klej akrylowy, wodoodporny, naniesiony na całej powierzchni, nie klejący się do rękawiczek, rozmiar: 5 cm x 95 cm (tolerancja w zakresie długości: +/- 5 cm). Ilość: 120 sztuk.
2. Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny z rozciągliwej włókniny poliestrowej, perforowanej co 5 cm, łatwy do dzielenia poprzecznego bez użycia nożyczek; klej akrylowy, wodoodporny, naniesiony na całej powierzchni, nie klejący się do rękawiczek, rozmiar: 10 cm x 95 cm (tolerancja w zakresie długości: +/- 5 cm). Ilość: 100 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 3938,6 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61186,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61186,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61186,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith & Nephew spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262825537
7.3.3) Ulica: Osmańska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61186,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16767 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16767 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16767 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith & Nephew spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262825537
7.3.3) Ulica: Osmańska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16767 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9417,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9417,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9417,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422588828
7.3.3) Ulica: Okopowa 58/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-042
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9417,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111888 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111888 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111888 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASPIRONIX POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213675196
7.3.3) Ulica: Różyckiego 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-324
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111888 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5553,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5553,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5553,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASPIRONIX POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213675196
7.3.3) Ulica: Różyckiego 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-324
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5553,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4337,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4337,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4337,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MED MEDICAL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262461868
7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20P
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4337,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od dnia następnego po dacie zawarcia umowy przez kolejnych 12 miesięcy lub do wypłaty kwoty przeznaczonej na wynagrodzenie Wykonawcy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - automatyczna paczkowarka do wody pitnej.
- Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 20 w Siemianowicach Śląskich w 2026r.
- Zakup sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
- Rozszerzenie przestrzeni zapisu na macierzy dyskowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów o wybranych kodach z grupy 18 oraz kodu 16 03 06.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 68.25 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego oraz części wymiennych eksploatacyjnych do aparatów dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im.E.Biernackiego w Mielcu
- DZP/56/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY IZBY PRZYJĘĆ SZPITALA ŚW. LEONA SP. Z O.O.
- Opatrunki
- Dostawa opatrunków, zestawów chirurgicznych i obłożeniowych, myjek do ciała - umowa ramowa do Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP34/A/17/2025
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





