Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236323/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji szkoleń w projekcie „CZAS NA ZAWODOWCÓW” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 – 2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych i Geodezyjnych w Chełmie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSBiG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000183288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825631891
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbigchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsbigchelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4444f56a-ef7f-4571-813d-fe91aef540c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji szkoleń w projekcie „CZAS NA ZAWODOWCÓW” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 – 20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4444f56a-ef7f-4571-813d-fe91aef540c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094348/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 KURS OBSŁUGI DRONA DO 4KG W ZASIĘGU WZROKU
1.3.3 Szkolenie florysta
1.3.8 Szkolenie - innowacyjne metody pracy w oświacie
1.3.10 Szkolenie z zakresu projektowania oraz wykonywania ogrodów wertykalnych dedykowane dla uczniów z kl. technik architektury krajobrazu -Koszt walidacji egzaminu zewnętrznego
1.3.15 SZKOLENIE OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH
1.3.16 KURS obsługi koparko-ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „CZAS NA ZAWODOWCÓW” finansowany w ramach Działania 10.4 Kształcenie zawodowe, Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSBiG.2710-3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Szkolenia z zakresu architektury krajobrazuCześć A: Szkolenia „Florysta”.
Cześć B: Przeprowadzenie egzaminu po zakończeniu szkolenia z zakresu projektowania oraz wykonywania ogrodów wertykalnych - certyfikacja szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 72828 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie „Kurs obsługi drona do 4 kg w zasięgu wzroku”4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 26262 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia z zakresu operator maszyn budowlanych i magazynowychCzęść A: Szkolenie „Operator wózków widłowych”.
Cześć B: Szkolenie „Kurs obsługi koparko-ładowarki”
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie- Innowacyjne metody pracy w oświacie4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 3200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważniono ze względu na brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważniono ze względu na brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47999,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47999,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47999,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTRA -Katarzyna Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631688173
7.3.3) Ulica: Pl. Floriański 1/309
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47999,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważniono ze względu na brak ofert
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- "Budowa Terminala Samochodowego w Okopach - opracowanie raportu oddziaływania na środowisko" - dpg Dorohusk.
- Dostawa materiałów elektrycznych i hydraulicznych niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową hangaru na terenie lotniska PANS w Chełmie
- Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznych oraz mebli z podziałem na części w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Usługa cateringową w ramach projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatronika"
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Gąsawa
- Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" z podziałem na 3 zadania
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania majątkiem sieciowym Gminy Przemyśl
- "Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Janów Lubelski w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





