Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243352/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkolenia pt: Usprawnienie pracy zespołu negocjacyjnego,prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych
wraz z usł. hotelarską, usł. wyżywienia, wynajmem sali konf. oraz mat. szkoleniowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Seminaryjska 12
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-372
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 478022930
1.5.8.) Numer faksu: 478022935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.nowak@ki.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11149101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja szkolenia pt: Usprawnienie pracy zespołu negocjacyjnego,prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowychwraz z usł. hotelarską, usł. wyżywienia, wynajmem sali konf. oraz mat. szkoleniowymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a213867e-d60c-46c5-aed6-1fc29288a6e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112050/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Organizacja szkolenia pt:Usprawnienie pracy zespołu negocjacyjnego,prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych wraz z usł. hotelarską,usł. wyżywienia,wynajmem sali konf. oraz mat. szkoleniowymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego dla projektu nr FBWP.03.01.-IZ.00-0013/24 pn. „Nowe wyzwania - skuteczne działania – podnoszenie kompetencji Policji w zakresie zwalczania przestępczości zorganizowanej” z Programu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/TPBN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia pt.: „Usprawnienie pracy zespołu negocjacyjnego, prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych” wraz z usługą hotelarską, usługą wyżywienia, wynajmem sali konferencyjnej oraz materiałami szkoleniowymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-000-88-69
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 55
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-950
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-30 do 2025-07-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Rekonstrukcja obiektu Kaplica z Dymin na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni wraz z zagospodarowaniem terenu - etap I
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 od km 8+170 do km 9+170 w m. Pawłów, odcinek o długości 1 000 m"
- Zakup wraz z dostawą odczynników do wytwarzania wektora lentiwirusowego w systemie bioreaktorowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi związane z serwisem oraz legalizacją przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym typu VIDEORAPID 2A
- SUKCESYWNE DOSTAWY OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH, KONSERW SOJOWYCH I PRODUKTÓW SOJOWYCH
- Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 12, ul. Gałczyńskiego 7 w Kielcach, z przeznaczeniem na utworzenie dodatkowych miejsc opieki
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli "Zarządzanie kolorem" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Przeprowadzenie kursu ,,Diagnosty samochodowego dla nauczycieli" w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Usługa szkoleniowa realizowana przez eksperta w dziedzinie rozwiązań opartych na przyrodzie w ramach projektu NBS4Local.
- Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły - Wdrożenie nowoczesnych systemów teleinformatycznych w Urzędzie Gminy Złotów - II postępowanie
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów online pn. "Ekspansja zagraniczna firm z województwa lubelskiego" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- Dostawa przenośnej strefy cleanroom
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.