eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wykonanie PFU dla zadania pn. : "Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie PFU dla zadania pn. :
„Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU

1.3.) Oddział zamawiającego: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001071806

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/479-36-68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sccs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sccs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie PFU dla zadania pn. :
„Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd22621-fbbe-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028767/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.7 Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją - przygotowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Adres strony internetowej (platformy Zamawiającego), na której udostępnione będzie: ogłoszenie o zamówieniu, SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz do składania ofert, wniosków o wyjaśnienia treści SWZ, dokumentów, informacji i innych czynności związanych z postępowaniem: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląskie Centrum Chorób Serca z siedzibą w Zabrzu (41-800) przy ul. Marii Curie Skłodowskiej 9, tel. (32) 47-93-800, fax. (32) 47-93-766, email: sekretariat.ekonomiczny@sccs.pl .
2. Inspektor ochrony danych osobowych w Śląskim Centrum Chorób Serca , tel. (32) 47-93-859, email: iod@sccs.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ust. 1 i 72 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 43/EZP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania pn.: „Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc”

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający stawia warunek w tym zakresie:
posiadają ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 zł,
2) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający stawia następujący warunek w tym zakresie by wykonawcy:
a. zdolność zawodowa rozumiana jako wykonanie w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) w zakresie budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy budynku szpitala, na podstawie których uzyskana została prawomocna decyzja o pozwoleniu na budowę/rozbudowę/przebudowę budynku o wartości wyliczonej wg kosztorysów inwestorskich na kwotę minimum 50.000.000,- zł każdy i powierzchni użytkowej min. 6.000 m2 dla każdego budynku wynikającej z projektu budowlanego lub PFU,
b. zapewniają osoby do realizacji zamówienia o poniższych kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego:
a) Projektant w specjalności architektonicznej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności dla 3 budynków szpitalnych.
b) Technolog szpitalny
Wymogi - doświadczenie zawodowe w postaci udziału w charakterze technologa w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej trzech procesach projektowania i/lub w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych: budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy 3 budynków szpitalnych . Posiadanie wyższego wykształcenia technicznego lub budowlanego lub architektonicznego.
c) Projektant w specjalności konstrukcyjnej do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie konstrukcji
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności obiektów o kubaturze min. 30.000 m3.
d) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji elektrycznej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
e) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji elektrycznej niskoprądowej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
f) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji audiowizualnej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej systemów AV i transmisji sygnału dla 3 budynków szpitalnych.
Poprzez system AV i transmisji sygnału Zamawiający rozumie co najmniej system obejmujący urządzenia do prezentacji wielkoformatowej obrazu, urządzeń do transmisji obrazu i dźwięku po sieci IP, wideokonferencji, systemów nagłośnienia oraz centralnego systemu sterowania urządzeniami AV.
g) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie wodno-kanalizacyjnym
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
h) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie wentylacyjno-klimatyzacyjnym
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności dla 3 budynków szpitalnych.
i) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji centralnego ogrzewania
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
j) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji gazów medycznych
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. zakresie dla 3 budynków szpitalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie art.125 ust.1

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .
2) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dla uznania formalnej poprawności oferta musi ponadto zawierać następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5) Oświadczenie Wykonawcy z art.7 .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami SWZ , umowa z wyznaczonym pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Strony dopuszczają zmiany umowy w następującym zakresie:
1) wydłużenia terminu realizacji Umowy wynikającego z niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. lub zmiany przepisów prawa mającej wpływ na treść PFU o okres tych opóźnień,
2) możliwa jest zmiana terminów wykonania umowy jeżeli zmiana terminu nie wynika z winy Wykonawcy, a jego zmiana nie będzie większa niż o 6 miesięcy,
3) do dnia odbioru przez Zamawiającego koncepcji końcowej możliwa jest zmiana rozwiązań przedstawionych w wymaganiach stanowiących załączniki do SWZ będących podstawą opracowania PFU pod warunkiem zachowania opisanych funkcji, przy czym jeśli zmiana ta może zostać powiązana z wydłużeniem terminu umowy, to nie może być on dłuższy niż 3 miesiące.
4) Możliwa jest zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że będą spełnione wymagania w zakresie uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia,
2. Niezależnie od powyższego zmiana Umowy może nastąpić w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.