eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Dębowiec



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Dębowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 13 028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Dębowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-611fd4b7-fa10-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078615/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Dębowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – „Przebudowa dróg wewnętrznych w Łazach Dębowieckich” – zadanie polegające na przebudowie trzech odcinków dróg wewnętrznych w Łazach Dębowieckich (przebudowa drogi nr ewid.1069/16 - o długości okołó 100,5 m, przebudowa drogi nr ewid. 1123, 801, 804 o długości około 67 m oraz przebudowa placu przy drodze nr ewid. 845 o powierzchni około 240m2).
1) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 1070/1, 1069/16 w Łazach Dębowieckich dotyczy odcinka o długości około 100 m. W zakresie prac zawiera się: profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 7 cm i szerokości jezdni 2,5 m oraz utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem
2) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 1123, 801, 804 w Łazach Dębowieckich dotyczy odcinka o długości około 70 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 7 cm i zmiennej szerokości jezdni od 2,3 m do 2,7 m, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.
3) przebudowa placu nr ewid. 845 w Łazach Dębowieckich. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, rozbiórkę istniejących krawężników, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 7 cm, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 101498,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Przebudowa dróg wewnętrznych w Cieklinie” zadanie polegające na przebudowie dwóch odcinków dróg wewnętrznych w Cieklinie (przebudowa drogi nr ewid. 2301 na długości około 181 m oraz przebudowa drogi nr ewid. 1526, 1537 na długości około 73 m).
1)Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 2301 w Cieklinie dotyczy odcinka o łącznej długości około 181 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych z odcinkowym poszerzeniem jezdni do średniej szerokości 3 m oraz utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.
2) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 1526 i 1537 w Cieklinie dotyczy odcinków o łącznej długości około 73 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej grubości 7 cm i zmiennej szerokości jezdni od 2,2 m do 2,6 m oraz utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 108702,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – „Przebudowa drogi „na Wałaskie” w Cieklinie”
Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 1251 w Cieklinie dotyczy odcinka o łącznej długości około 405 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej poprzez ułożenie siatki z włókien szklanych o wytrzymałości 50kN, wykonanie trzywarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej grubości 10 cm i szerokości jezdni 3 m oraz poszerzeniem i utwardzeniem poboczy mieszanką z kruszyw łamanych i ich powierzchniowym utrwaleniem

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 224131,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – „Przebudowa dróg wewnętrznych w Woli Dębowieckiej” zadanie polegające na przebudowie trzech odcinków dróg wewnętrznych w Woli Dębowieckiej (nr ewid. 893, 894, 895, 515, nr ewid. 208/ oraz nr ewid. 517).
1) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 893, 894, 895 oraz 515 w Woli Dębowieckiej dotyczy odcinka o łącznej długości około 250 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni drogowych, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na odcinku około 32 m, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, odcinkowe poszerzenie jezdni, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem. Ponadto przewidziano remont odcinka drogi gminnej Nr 113264R na długości 56 m.
2) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 208/1 w Woli Dębowieckiej dotyczy odcinka o długości około 70 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni drogowych, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 6 cm i zmiennej szerokości jezdni od 2,5 m do 3 m (odcinkowe poszerzenie jezdni), utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem
3) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 517 w Woli Dębowieckiej dotyczy odcinka o długości około 133 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 7 cm i szerokości jezdni 2,5m, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 319302,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – „Przebudowa dróg wewnętrznych w Duląbce” zadanie polegające na przebudowie dwóch odcinków dróg wewnętrznych w Duląbce (nr ewid. 1346 oraz nr ewid. 58).
1) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 1346 w Duląbce dotyczy odcinka o długości około 100 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o szerokości 2,7 m wraz z odcinkowym poszerzeniem jezdni do szerokości 3,2 m, ułożenie korytek odwadniających na długości 24 m oraz utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem. Ponadto przewidziano remont nawierzchni asfaltowej na placu przy remizie OSP.
2) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 58 w Duląbce dotyczy odcinka o długości około 68 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej poprzez ułożenie siatki z włókien szklanych o wytrzymałości 50kN, wykonanie trzywarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej grubości 11 cm i zmiennej szerokości jezdni od 2,7 m do 3 m oraz utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 101177,58 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – „Przebudowa dróg wewnętrznych w Dębowcu” zadanie polegające na przebudowie trzech odcinków dróg wewnętrznych w Dębowcu (nr ewid. 1863/14, 1863/8, nr ewid. 2249 oraz nr ewid. 2323)
1) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 1863/14 oraz 1863/8 w Dębowcu dotyczy odcinka o długości około 215 m. W zakresie prac zawiera się: rozebranie wierzchniej warstwy utwardzenia jezdni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 7 cm i szerokości jezdni 3 m, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem
2) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 2249 w Dębowcu dotyczy odcinka o długości około 105 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 7 cm i szerokości jezdni 3 m, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem
3) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 2323 w Dębowcu dotyczy odcinka o długości około 62 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 7 cm i szerokości jezdni 3 m, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 221931,53 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1021 w Dzielcu” zadanie polegające na przebudowie odcinka drogi wewnętrznej nr ewid. 1021 w Dzielcu przy stadionie.
Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 1021 w Dzielcu dotyczy odcinka o długości około 325 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej grubości 7 cm i szerokości jezdni 2,6 m oraz utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 160229,06 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – „Przebudowa i remont dróg w Zarzeczu i Majscowej” zadanie polegające na przebudowie odcinka drogi wewnętrznej nr ewid. 1969 w Zarzeczu oraz remoncie drogi Nr 113281R (nr ewid. 60) w Majscowej
1) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 1969 w Zarzeczu dotyczy odcinka o długości około 295 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 6 cm i szerokości jezdni 2,4 m, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem
2) Remont drogi nr 113281R (dz. nr ewid. 60) dotyczy odcinka o długości 67,5 m. W zakresie prac zawiera się oczyszczenie istniejącej nawierzchni drogowej oraz wykonanie nowej dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 115285,53 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX – „Przebudowa dróg wewnętrznych w Foluszu i Woli Cieklińskiej” zadanie polegające na przebudowie dwóch odcinków dróg wewnętrznych: w Foluszu (nr ewid. 233/7, 241/1, 234, 195) oraz w Woli Cieklińskiej (nr ewid. 38, 465/1).
1) Przebudowa odcinków drogi wewnętrznej nr ewid. 233/7, 241/1, 234 oraz 195 w Foluszu dotyczy odcinka o łącznej długości około 190 m. W zakresie prac zawiera się profilowanie i zagęszczenie podłoża, frezowanie nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 7 cm i zmiennej szerokości jezdni od 2,7 m do 3,5 m, utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem oraz oczyszczenie rowu z namułu.
2) Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 38, 465/1 w Woli Cieklińskiej dotyczy odcinków o łącznej długości około 309 m. W zakresie prac zawiera się: frezowanie nawierzchni, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej grubości 7 cm z jezdnią o szerokości od 3,1 m z poszerzeniem do 3,3 m oraz utwardzenie poboczy mieszanką z kruszyw łamanych wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót (będące materiałem pomocniczym do wyceny zadania), mapy poglądowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 205705,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134164,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134164,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134164,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134164,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126158,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126158,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126158,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126158,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299131,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355440,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299131,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299131,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399987,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399987,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399987,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399987,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119112,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119112,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119112,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119112,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307386,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307386,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307386,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307386,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179928,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179928,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179928,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179928,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139554,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139554,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139554,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139554,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254111,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254111,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254111,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254111,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.