Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243194/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu ogrodniczego oraz narzędzi niezbędnych do pielęgnacji i utrzymania zabytkowego ogrodu
dendrologicznego w Przelewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRODY PRZELEWICE - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM KULTURY OBSZARÓW WIEJSKICH I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387595737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17
1.5.2.) Miejscowość: Przelewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 915643080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ogrodprzelewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ogrodprzelewice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89b9af1c-0f23-4a48-b312-b56bcf21987c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu ogrodniczego oraz narzędzi niezbędnych do pielęgnacji i utrzymania zabytkowego ogrodudendrologicznego w Przelewicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89b9af1c-0f23-4a48-b312-b56bcf21987c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00152580/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu ogrodniczego oraz narzędzi niezbędnych do pielęgnacji i utrzymania zabytkowego ogrodu dendrologicznego w Przelewicach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 63900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzęt ogrodniczy - szczegółowy opis zawiera załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „Pzp” informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający działają na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odrzucił jedyną złożoną ofertę przez Zakład Usługowo Handlowy "SZUKALSKl” Grzegorz Szukalski Lipy 4, 66-415 Kłodawa
NlP: 599 002 01 21. Zamawiający w treści SWZ wymagał aby termin realizacji zmówienia nie był dłuższy niż 20 dni robocze, w przeciwnym razie wszystkie oferty z terminem realizacji zamówienia powyżej 20 dni roboczych podlegają odrzuceniu. Oferta złożona przez Zakład Usługowo Handlowy "SZUKALSKl” Grzegorz Szukalski Lipy 4, 66-415 Kłodawa NlP: 599 002 01 21, została złożona na niewłaściwym druku zamówienia oraz zakładała termin realizacji zamówienia 30 dni kalendarzowych, w związku z powyższym zamawiający uznał, że treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia i postanowił ją odrzucić
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63909,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63909,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





