eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WYMIANA NAWIERZCHNI ALEJEK NA KOSTKĘ BRUKOWĄ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KATOWICACH LIGOCIE PRZY UL. PANEWNICKIEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA NAWIERZCHNI ALEJEK NA KOSTKĘ BRUKOWĄ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KATOWICACH LIGOCIE
PRZY UL. PANEWNICKIEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003543014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Murckowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-266

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2517055

1.5.8.) Numer faksu: 32 2517055

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admin@kck.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA NAWIERZCHNI ALEJEK NA KOSTKĘ BRUKOWĄ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KATOWICACH LIGOCIE
PRZY UL. PANEWNICKIEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9588aea6-fab5-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029305/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 WYMIANA NAWIERZCHNI ALEJEK NA KOSTKĘ BRUKOWĄ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KATOWICACH LIGOCIE PRZY UL. PANEWNICKIEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239130/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany
nawierzchni alejek nas kostkę brukową na cmentarzu komunalnym w Katowicach
Ligocie przy ul. Panewnickiej (z prawem opcji).
2. Zakres podstawowy zamówienia obejmuje:
1) Rozebranie nawierzchni asfaltowej na alejkach cmentarnych;
2) Koryta wykonywane mechanicznie o głębokości 30 cm na całej szerokości
chodników ( 3,0 m, 2,0 m i 1,5 m)
3) Wykonanie warstwy dolnej z kruszywa naturalnego o grubości warstwy po
zagęszczeniu 20 cm.
4) Wykonanie warstwy górnej z kruszywa naturalnego o grubości warstwy po
zagęszczeniu 10 cm.
5) Wykonanie rowków o wymiarach 20 x 25 cm pod obrzeża o wymiarach 8 x 20 x100 cm
6) Montaż obrzeży betonowych wpuszczonych bez ław betonowych o wymiarach 8 x20 x 100 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
7) Wykonanie rowków o wymiarach 30 x 40 cm pod krawężniki betonowe ścięte o wymiarach 30 x 40 x 100 cm .
8) Wykonanie ławy pod krawężniki betonowe o wymiarach 20 x 30 x 100 cm
9) Montaż krawężników betonowych ściętych o wymiarach 20 x 30 x 100 cm na podsypce cementowo-piaskowej
10) Wykonanie chodników z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm typu behaton na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
Szczegółowy zakres został określony w przedmiarze robót – zakres podstawowy zamówienia (załącznik nr 2.1 do SWZ).

3. Zakres opcjonalny zamówienia obejmuje:
1) Rozebranie nawierzchni asfaltowej na alejkach cmentarnych;
2) Koryta wykonywane mechanicznie o głębokości 30 cm na całej szerokości
chodników ( 3,0 m, 2,0 m i 1,5 m)
3) Wykonanie warstwy dolnej z kruszywa naturalnego o grubości warstwy po
zagęszczeniu 20 cm.
4) Wykonanie warstwy górnej z kruszywa naturalnego o grubości warstwy po
zagęszczeniu 10 cm.
5) Wykonanie rowków o wymiarach 20 x 25 cm pod obrzeża o wymiarach 8 x 20 x100 cm
6) Montaż obrzeży betonowych wpuszczonych bez ław betonowych o wymiarach 8 x20 x 100 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
7) Wykonanie rowków o wymiarach 30 x 40 cm pod krawężniki betonowe ścięte o wymiarach 30 x 40 x 100 cm .
8) Wykonanie ławy pod krawężniki betonowe o wymiarach 20 x 30 x 100 cm
9) Montaż krawężników betonowych ściętych o wymiarach 20 x 30 x 100 cm na podsypce cementowo-piaskowej

10) Wykonanie chodników z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm typu behaton na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
Szczegółowy zakres został określony w przedmiarze robót – zakres opcjonalny zamówienia (załącznik nr 2.2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiły 400 000,00 PLN (brutto), a jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaka zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U 2021 poz. 1129 z późn. zm.)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494963,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527017,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.