Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Elektroniczny Obieg Faktur - Umowa serwisowa 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lucyna.wdowik-chlebek@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Elektroniczny Obieg Faktur - Umowa serwisowa 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5c0bd68-005b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081004/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 wsparcie i rozwój systemu do elektronicznego obiegu faktur
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
prawne: art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp
faktyczne: Przedmiotem umowy wsparcie producenta - obsługa serwisowa, wsparcie, aktualizacja oprogramowania.
Zaproszony Wykonawca posiada prawa autorskie do programu (Systemu) wskazanego w przedmiocie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236486,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia podzielony jest na zamówienie podstawowe i zamówienie realizowane w ramach prawa opcji.
W ramach zamówienia podstawowego :
a) zapewnienia w tym dostarczenia wsparcia dla:
- JobRouter Maintenance&Support - od 20.06.2023 do 30.06.2023
- JobRouter Maintanence&Support – od 01.07.2023 do 30.06.2024
Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający zakup JobRouter Maintenance&Support nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia wsparcia.
b) świadczenia usług serwisowych,
- od dnia 01.07.2023 do 31.12.2023 r. dla EOF UMW,
- od dnia 01.12.2023 do 31.12.2023 r. dla EOF CUI oraz EOF EDU
2. W ramach zamówienia objętego prawem opcji:
a) świadczenia usług serwisowych,
- od 01.01.2024 do 30.06.2024 r. dla EOF UM, EOF CUI, EOF EDU
b) prowadzenia Prac rozwojowych Systemu w wymiarze do 100
Roboczogodzin dla EOF UM oraz 60 Roboczogodzin dla EOF CUI, EOF EDU.
c) objęcie usługą serwisową kolejnych jednostek wskazanych przez Zamawiającego w liczbie do 300 jednostek (30 Paczek) .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie umowy wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290878,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290878,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290878,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-MSI sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881989611
7.3.3) Ulica: ul. Stablewskiego 47/2N
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-213
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290878,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-20 do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Relokacja serwerowni IM
- Udzielenie licencji bezterminowej i niewyłącznej na dodatkowe moduły i funkcjonalności systemu ERP TETA ME, ich wdrożenie i integracja z posiadanym systemem ERP TETA EDU wraz z usługami towarzyszącymi
- Kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach wraz z podległymi jednostkami
- Usługa udostępnienia do korzystania, utrzymania i rozwoju systemu informatycznego do obsługi zlecania realizacji zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą.
- Świadczenie stałych usług informatycznych oraz usług serwisu/nadzoru nad systemami/urządzeniami w Narodowym Instytucie Kultury i Dziedzictwa Wsi
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.