Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie nieurządzonego terenu na zieleniec przy ul. Gazowej – Etap IV” zadanie realizowane w ramach Programu rewitalizacji zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie nieurządzonego terenu na zieleniec przy ul. Gazowej – Etap IV” zadanie realizowane w ramach Programu rewitalizacji zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8124a545-3b7c-4bbc-adb0-733ce3b48cb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043078/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.45 „Zagospodarowanie nieurządzonego terenu na zieleniec przy ul. Gazowej – Etap IV” zadanie realizowane w ramach Programu rewitalizacji zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych/usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych/usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W zamówieniu podstawowym w ogłoszeniu oraz w SWZ przewidziano możliwość udzielania zamówień z wolnej ręki, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych/usług, dotychczasowemu wykonawcy w wysokości do 90% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 758 397,62 zł netto, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/42/2025/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac ogrodniczych, wraz z pielęgnacją zieleni, polegających na zagospodarowaniu nieurządzonego terenu na zieleniec przy ul. Gazowej – Etap IV”. W ramach robót budowlanych zostanie wykonane oświetlenie Skweru Paula Schreibera i Hansa Thomasa oraz wykonana zostanie siłownia plenerowa wraz z nasadzeniami zieleni niskiej.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr: 53/1, 53/2, 75/2,75/3, AM-7, obręb Tarnogaj oraz na działkach nr: cz. dz. 20/26, 20/3, 119/16, 119/17, 119/3, cz.dz. 119/8, 119/18, 119/19, cz. dz. 49/4, cz. dz. 76/7, 119/5, cz. dz. 57, cz. dz. 54, AM-7 obręb Tarnogaj. Teren znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej oraz w granicach obszaru w ewidencji zabytków. Wymagane będzie zapewnienie nadzoru archeologicznego i prowadzenie badań archeologicznych zgodnie z decyzją wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.
Szczegółowy zakres prac przedstawia dokumentacja „Zagospodarowanie terenu przy ul. Gazowej we Wrocławiu” autorstwa firmy PROMART Pracownia Projektowa arch. Wioletty Trytko oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342732945
7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216
7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-325
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
50% oświetlenie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Przedmiot umowy w zakresie Części I i II zostanie wykonany w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
b)Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami do przewozu posiłków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.