eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › "Obsługa geodezyjna dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świeciu" - II postępowanie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa geodezyjna dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świeciu” – II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523332310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa geodezyjna dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świeciu” – II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305b7bd4-cf27-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008063/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa geodezyjna dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świeciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-BAGiGG.271.06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 465137,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie prac geodezyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świeciu.

2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia z należytą starannością przy uwzględnieniu zawodowego charakteru tej działalności i obowiązujących przepisów, w szczególności:
 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2023 r. poz. 344 ze zm.),
 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. z 2023 r. poz. 1752 ze. zm.)
 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. 2004 r. Nr 268, poz. 2663),
 Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999, Nr 45 poz. 453).

3. Przedmiot zamówienia to suma każdorazowo zlecanych przez Zamawiającego prac geodezyjnych, które realizowane będą według potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń, w tym:
a) podziały nieruchomości – wydzielenie działki/-ek ewidencyjnych ze stabilizacją nowych punktów granicznych,
b) wznowienie przebiegu granic działek ewidencyjnych,
c) rozgraniczanie nieruchomości,
d) wykonanie mapy dla celów projektowych w wersji elektronicznej,
e) wykonanie mapy inwentaryzacji powykonawczej w wersji elektronicznej i papierowej,
f) wykonanie prac (dokumentacji) niezbędnych dla zmian użytków działek gminnych (wykaz zmian gruntowych).

4. Wyznacza się terminy prac geodezyjnych:
Termin wykonania podziału działki na dwie części w dniach.
Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę terminu wykonania podziału działki na 2 części w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Zamawiający określa następujące terminy wykonania ww. usługi:
- termin wykonania podziału działki do 90 dni od daty otrzymania zlecenia,
- termin wykonania podziału działki od 91 dni do 120 dni od daty otrzymania zlecenia,
- termin wykonania podziału działki od 121 dni do 150 dni od daty otrzymania zlecenia.
Wskazany termin podziału działki na dwie części w dniach stanowi kryterium oceny ofert.

Termin wykonania podziału działki na trzy części i więcej w dniach.
Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę terminu wykonania podziału działki na trzy części i więcej w dniach w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Zamawiający określa następujące terminy wykonania ww. usługi:
- termin wykonania podziału działki do 90 dni od daty otrzymania zlecenia,
- termin wykonania podziału działki od 91 dni do 120 dni od daty otrzymania zlecenia,
- termin wykonania podziału działki od 121 dni do 150 dni od daty otrzymania zlecenia.

Wskazany termin podziału działki na trzy części i więcej w dniach stanowi kryterium oceny ofert.
Pozostałe terminy wymagane przez Zamawiającego:

Termin wznowienia przebiegu granic działek ewidencyjnych 1 miesiąc.
Termin rozgraniczania nieruchomości 4 miesiące.
Termin wykonania mapy dla celów projektowych w wersji elektronicznej 1 miesiąc.
Termin wykonania mapy inwentaryzacji powykonawczej w wersji elektronicznej
i papierowej 1 miesiąc.
Termin wykonania prac (dokumentacji) niezbędnych dla zmian użytków działek gminnych (wykaz zmian gruntowych) 2 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424965,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424965,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne „KAJA” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235442

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 157

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424965 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dwóch Wykonawców prowadzi działalność jednoosobową. Wybrany Wykonawca w ofercie zadeklarował poniższe kwoty jednostkowe za realizację poszczególnych usług:
a) Podziały nieruchomości – wydzielenie działki/-łek ewidencyjnych ze stabilizacją nowych punktów granicznych

- podział działki na dwie części
netto 1.260,00 zł,
VAT 23 % 289,80 zł
brutto 1.549,80 zł

- podział działki na trzy części i więcej
netto: 1.400,00 zł,
VAT 23 % 322,00 zł
brutto 1.722,00 zł

b) Wznowienie przebiegu granic działek ewidencyjnych
netto 140,00 zł,
VAT 23 % 32,20 zł
brutto 172,20 zł

c) Rozgraniczanie nieruchomości
netto 160,00 zł,
VAT 23 % 36,80 zł
brutto 196,80 zł

d) Wykonanie mapy dla celów projektowych w wersji elektronicznej za 1 ha

netto 600,00 zł,
VAT 23 % 138,00 zł
brutto 738,00 zł

e) Wykonanie mapy inwentaryzacji powykonawczej w wersji elektronicznej i papierowej za 1 ha
netto 600,00 zł,
VAT 23 % 138,00 zł
brutto 738,00 zł

f) Wykonanie prac (dokumentacji) niezbędnych dla zmian użytków działek gminnych (wykaz zmian gruntowych)
netto 400,00 zł,
VAT 23 % 92,00 zł
brutto 492,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.